NOD lijst 30 oktober tot en met 5 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door caatje87, 1 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Hee dames, sorry, was even wat minder actief de laatste 2 dagen. Ben vandaag ongesteld geworden. Ben wel blij dat ik duidelijkheid heb nu, hoewel ik ook baal. Dacht even dat ik zwanger was, had 3 testen met vrij duidelijke strepen. Toen werden de testen ineens negatief, maar ik had toch nog een beetje hoop omdat ik nog niet ongesteld was. Maar nu dus wel. De ongesteldheid is wat heftiger, veel buikpijn en had vandaag lichte koorts. Kan het zijn dat dit een vroege miskraam is? En moet ik dan nog wat doen of is het gewoon even afwachten?

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Dit is inderdaad een vroege miskraam. Zonder hcg krijg je namelijk geen duidelijke streep. Je hoeft eigenlijk weinig te doen behalve als je veel bloed verliest en dan ook echt als het in een straaltje eruit komt. Dan moet je even een huisarts of verloskundige bellen. Over 2 weekjes ff een testje doen of alle hcg uit je lichaam is. Deze cyclus kan rommelig verlopen, had ik ook na mijn vroege miskraam. Maar veel vrouwen zijn na een vriege miskraam ook extra vruchtbaar dus ik zeg gewoon over 2 weekjes weer klussen. Sterkte meid

Soto vindt dit leuk.
  3. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    @Floortjee18 jeetje wat heftig zo lang al bezig! Is er geen oorzaak gevonden of zo? Ik hoop echt dat je gauw zwanger bent.

@Soto denk dat je inderdaad zoals nog anoniem zegt een vroege miskraam gehad heb. :(

4. Nog anoniem

Jeetje wat een heftige geschiedenis. Ik duim heel hard voor een positieve test voor jou

5. Nog anoniem

@LollyLolbroek86 ben benieuwd naar je testje van vandaag!

@hier nachtdienst gehad en het rommelt al aardig in mijn buik. Vannacht al bruinverlies gehad dus ongi zal vandaag wel doorbreken

6. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Dank je wel! Vandaag nog geen verhoging en het bloedverlies is nu iets meer dan normaal, maar al wat minder dan gister. Dus ik denk dat het wel goed komt. Op naar de volgende ronde!
    Balen dat het bij jou ook niet raak is deze ronde:(, is je ongi al doorgebroken?

@Floortjee18 : inderdaad heftig.. Ik ga heel hard duimen voor een positieve test!

7. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik ben nieuw in dit topic maar ben er ook erg voorzichtig mee.
    Mijn man en ik hebben een zoon van 3,5 en zijn al ruim twee jaar bezig voor een tweede. Een jaar geleden is geconstateerd dat mijn man vrijwel onvruchtbaar is en we hulp nodig hebben van de medische wereld. Ik moet eerst mijn bmi omlaag brengen wat zo goed als gelukt is. Toch is afgelopen juni weer een test gedaan en zouden we wonder boven wonder weer op de natuurlijke weg zwanger kunnen worden. Raar maar waar en waar het aan ligt of wat er veranderd is is onbekend.
    Ik heb een vrij stabiele cyclus van 28 dagen en mijn nod was 2 november. Vanmorgen een negatieve test. Ik snap er niks van! Het is zeker gezien onze situatie onwijs frustrerend. Iemand hier ervaring mee?

8. Nog anoniem

Als eerste welkom!
    Wat een wonder dat jullie nu op de natuurlijke manier zwanger kunnen worden.

Het kan altijd dat je cyclus een keer langer is. Misschien is je eisprong een keer later geweest. Dan komt je menstruatie ook later. Om daar zeker van te zijn zou je met ovulatietestjes kunnen beginnen in je volgende cyclus. Ik gebruik ze van de site zwanger en kids, de dipstick testjes.

9. Nog anoniem

Nee nog geen ongi doorgebroken. Van mij mag het komen voel me er gewoon ziek door.

10. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik voel elke maand mijn eisprong al vanaf het begin ook bij onze zoon dus gebruik ik die testen nooit en doe ook niet aan temperaturen. Misschien vreemd gezien we al twee jaar verder zijn maar precies zoals ik al zeg. Ik heb die twee jaar een cyclus van 28 dagen eigenlijk wel elke maand dus dit is echt extreem voor mijn doen. Morgen heb ik een afspraak in het ziekenhuis ivm IUI behandeling dus hopelijk een bloed onderzoek

11. Nog anoniem

Spannend, ben benieuwd morgen.

Dan heb je idd geen testen nodig. Mijn cyclus schommelt tussen 28 en 32 dagen daarom gebruik ik die testjes meestal wel

12. Nog anoniem

Hoe is het nu bij jou?

13. Cynnth

Cynnth Lid

7 nov 2017
    96
    46
    18
    Vrouw
    Hallo dames.
    Ik val hier een beetje zo in ik had 5 november mijn NOD. Tot op heden nog niet ongesteld. Dit is voor ons de eerste ronde, we zijn net in Amerika geweest en vandaag terug gekomen. Vind het zo spannend, mijn lichaam geeft gemixte signalen af. Ergens denk ik dat mijn lijf van de reis van slag af is... ik denk dat we overmorgen gaan testen (nu niets in huis voor morgen ochtend).

Ik lees zo nog wat van jullie berichtjes terug.

Liefs Cyn

Soto vindt dit leuk.
  14. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend hoor! Hopelijk morgen goed nieuws.
    Hier nog steeds geen menstruatie.. om twee uur naar het ziekenhuis lekker tussen de zwangere vrouwen in de wachtkamer.. joepie.. *not*

15. Cynnth

Cynnth Lid

7 nov 2017
    96
    46
    18
    Vrouw
    Voor jou ook spannend, niet leuk om tussen de zwangere vrouwen te moeten zitten dan he. Succes!

16. Cynnth

Cynnth Lid

7 nov 2017
    96
    46
    18
    Vrouw
    Vanmorgen test gedaan, met tweede urine. Eerste plas was vanmorgen vroeg toen ik nog geen test in huis had. Eerst zag ik niets maar binnen 2 minuten kwam er een zeer licht streepje... of vergis ik me? Oh oh nu 3 dagen na NOD en voor mijn gevoel nog geen duidelijkheid. Mijn man zei: Zit je het streepje er op te kijken of zo?? (Die vond het geloof ik een beetje te spannend haha)

Bijgevoegde bestanden:

17. Anne86

Anne86 Actief lid

10 aug 2011
    254
    104
    43
    Vrouw
    ik zie hem!

18. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013