Ik zie hem duidelijk hoor, gefeliciteerd!! @ hier eindelijk de menstruatie begonnen. Op naar ronde 24
Ja dat heb je goed! Bij huisarts geweest en die vind het meer dan logisch om mij door te sturen. Januari ga ik naar de gyn
Spannend zeg dus nog maximaal 2 cyclussen voordat je naar de gyn moet. Hopelijk is het allemaal niet nodig maar goed wel fijn dat er naar gekeken word
Hoe gaat het met iedereen? Alweer bijna bij de nod? Ga echt voor jullie duimen! Vandaag de eerste echo gehad! Mooi snel kloppend hartje! Mooi groot dooierzakje en navelstreng!
Gefeliciteerd ! Hier vandaag posi getest Daarna nega maar was kort op elkaar.. Verwacht morgen gewoon 2 strepen
Hier gaat alles goed, alleen helaas nog geen zwangerschap.... ik ben nu net met ronde 4 (ronde 5 na stoppen pil) begonnen.... ik op deze maand *fingers crossed* Een mooi kloppend hartje, heel fijn! Gefeliciteerd nog! Lekker genieten van de zwangerschap!
Balen zeg maar ronde 4 is gelukkig nog geen drama al voelt het waarschijnlijk ontzettend lang. Ga voor je duimen! Dankjewel, geniet er zeker van ondanks de misselijkheid