Pfffff hoe lang blijven de ovulatie testen twee strepen geven? Heel donker was die vrijdag maar blijf toch duidelijke strepen zien... heb vandaag ook hele dag al steken in mijn linker lies....
Heb dezelfde streepjes als jou @Daantje17 , nog even doortesten. Begin nu wat krampjes te krijgen, hopelijk morgen een positieve test!
Hoi, Hierbij mijn nod rond 1 a 2 november Inmiddels bezig met de 2e ronde voor hopelijk een 2e kindje
Hoe lang krijg je al positieve testen dan. Want ik heb begrepen dat die ook soms eventuele zwangerschap kunnen aangeven.
Mijn NOD is ook 1a 2 nov zoooo spannend, wij gaan voor ons eerste kindje. Hopelijk is het snel raak. Ik merk dat ik nu op elke kwaaltjes en alles wat er in me lichaam gebeurt let. Zoo vervelend is dat, probeer het niet te doen maar het gaat vanzelf.
Haha ja. Bij ons eerste kindje was ik in ronde 8 zwanger geraakt, ik ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren. In welke ronde zitten jullie nu?
Nou wij zijn pas begonnen eigenlijk. Alleen ik ben zo ongeduldig haha. En de kinderwens is groot. Wij zitten nu in ronde 5.
Elke ronde duurt dan te lang. Ik weet er alles van . Bij de vorige zwangerschap testte ik met ovulatie testen. Deze keer niet, Ik merk dat ik hierdoor wel rustiger ben, maar ik voel m'n ei nu ook wel. Ik vind het wachten alleen te lang duren nu
Ja ik begrijp je volkomen. Ik ben deze maand ook weer ovulatie testen gebruikt, want ik voel mijn eisprong niet altijd. Dus ga ik soms ook twijfelen of die wel is gesprongen of niet. Dus mij geeft het aan de ene kant rust, en andere kant ga ik letten op alles wat ik voel en dat is echt vervelend. Welke (vroege) symptomen had je bij je vorig zwangerschap. En was het vlak na bevruchting of pas na de innesteling.?
Dan kan je ze beter gebruiken. Ik wist bij mijn vorige zwangerschap het al een aantal dagen ervoor. Merkte het aan mijn borsten. Al zijn die momenteel ook pijnlijk . Ik testte ook al vroeg positief door een hoog hcg ivm tweeling. Maar 1 kindje bleek bij de echo al niet goed te zijn dus de hele zwangerschap bloed verloren dat was wel spannend. Een evt. innesteling zou van de week zijn zo'n 6 dagen na de eisprong. Ik denk dat je pas daarna wat kan gaan merken.
Die heb ik vanaf donderdag en vrijdag echt een knaller en nu nog steeds dubbele strepen. Maar zwanger zou nog niet kunnen
Ik heb nu ook pijnlijke borsten, vooral aan de zijkanten en dat heb ik normaal nooit zo ver voor menstruatie. Meestal pas 2 dagen voor NOD. Maar het hoeft niets te betekenen natuurlijk, daar is het veels te vroeg voor.
Ik verwacht zo'n maandag op dinsdag dat als er een evt innesteling plaats gaat vinden dat je vanaf dan elke 24/48 symptomen zou kunnen krijgen aangezien je hcg verdubbeld. Ik kreeg echt grote boobs en blauwe aderen erin weet ik nog voor m'n nod maar dacht dat het weer niks was toen
Wie weet heb je al je eisprong gehad. Ik zou na een paar dagen, als de ovu testen positief blijven gewoon met een zwangerschapstest testen. Wie weet
Spannend zeg. Heb je ook woensdag/donderdag je eisprong gehad?. Ik dacht dat de innesteling pas 9 dagen na eisprong plaats vindt. Maar het is dus eerder ?
Het ligt zo tussen de 6 en de 12 dagen. Dat verschilt ook nog dus het kan eerder zijn. Gemiddeld staat er wel 9 dagen voor. Maar mocht ik vanaf dinsdag of woensdag al wat symptomen krijgen zou het wat kunnen zeggen ook al is dat nog geen garantie haha