Ik ben nog maar net bezig dus ik verwacht het hier niet haha. Ik zou het voor jullie wel erg leuk vinden hoor!
NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november 29 oktober (1) Caatje87, 30 jaar, 2e kindje, 3e ronde 30 oktober (3) Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde Klvrtje4, 2e kindje, 3e ronde Anne 86, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde 31 oktober (2) MammaR, 27 jaar, 2e kindje, 4e ronde Fijnedag, 31 jaar, 4e kindje, 7e ronde 1 november (1) Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 2 november (3) Haagsmeisje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Patchwork, 32 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 5 (11) Ukkie 27, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 (MMM, IUI) 3 november (4) Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje,1e ronde Anar91, 26 jaar, 1e kindje, 8e ronde Meen88, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde FAE91, 26 jaar, 2e kindje, 8e ronde 4 november (3) Nog anoniem -39 jaar- 1ste kindje - ronde 23 Soto, 34 jaar, 3e kindje, 1e ronde Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 10 (mmm iui 4de poging ander zh) tammie39, 39 jaar, 3de kindje, ronde 3 5 november (1) Daantje17, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 20 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Sorry voor de radiostilte! M’n lief en ik hebben ons vierwekelijkse weekendje met z’n tweetjes gehad en hebben heerlijk ontspannen. Echt genoten samen. Saunaatje gedaan, massage, heerlijk gegeten en uitgeslapen. Hét recept voor een goede bevruchting en innesteling deze ronde. Laten we dus hopen dat dat ook het geval is. Voel minder ellende dan de vorige rondes, trouwens. Afkloppen want wat niet is kan nog komen; ben immers pas 3DPO (en heb mezelf net even op paars gezet). Maar was voorbereid op het ergste dus toch een fijne meevaller. Al maakt het ook direct weer onzeker. Want is m’n progesteron dan wel hoog genoeg om een eitje te kunnen laten innestelen?? Zucht. Word doodmoe van al die gedachten en zorgen.
="Patchwork, post: 21012748, member: 107341"]NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november 29 oktober (1) Caatje87, 30 jaar, 2e kindje, 3e ronde 30 oktober (3) Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde Klvrtje4, 2e kindje, 3e ronde Anne 86, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde 31 oktober (2) MammaR, 27 jaar, 2e kindje, 4e ronde Fijnedag, 31 jaar, 4e kindje, 7e ronde 1 november (1) Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 2 november (3) Haagsmeisje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Patchwork, 32 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 5 (11) Ukkie 27, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 (MMM, IUI) 3 november (4) Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje,1e ronde Anar91, 26 jaar, 1e kindje, 8e ronde Meen88, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde FAE91, 26 jaar, 2e kindje, 8e ronde 4 november (3) Nog anoniem -39 jaar- 1ste kindje - ronde 23 Soto, 34 jaar, 3e kindje, 1e ronde Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 10 (mmm iui 4de poging ander zh) tammie39, 39 jaar, 3de kindje, ronde 3 Babywens7, 36 jaar. 4de kindje, 1e ronde na vmk. 5 november (1) Daantje17, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 21 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hallo allemaal! Ik meld mij hier ook. Het is onze tweede ronde. Maar de 1ste ronde na een vmk (3 oktober). Mijn lichaam voelde heel anders aan na de miskraam. Voor mijn gevoel was mijn eisprong afgelopen woensdag, want daarna voelde ik niet meer de ovulatiepijn. Maar ik kreeg donderdag en vrijdag pas positieve ovulatietesten, dus de eisprong was toch later dan mijn lichaam mij aangaf. We zullen zien!
ik had vrijdag pas een knaller van ovulatie test en was 4 okt nog ongesteld dus zou nu nooit zwanger kunnen zijn. Moet nog geduld hebben tot 4 nov
Inmiddels is mijn NOD weer een dag opgeschoven naar 7 nov., gisteren de echte knaller gehad en vandaag knalt hij nog steeds. Ik blijf maar pieken nu. Maar ga er vanuit dat vandaag mijn ei springt, gisteren erge eipijn gehad en das vandaag al bijna weg. Heb mijn banner ook maar even aangepast. Had wel verwacht dat deze cyclus lang zou gaan duren na mijn vroege miskraam. Hoop dat voor mij ook geldt dat ik nu extra vruchtbaar ben en over 2 weken weer een mooie positieve test in handen mag hebben.
@Nog anoniem nou, wel lastig af te lezen met zoveel duidelijke strepen zeg. Irritant hoor.. @Babywens7 succes weer deze ronde dan! Duim voor jullie! Hier vanochtend wakker geworden met pijnlijke tepels en het rare gevoel in mijn onderbuik houdt aan/neemt toe.. ook heb ik weer net als gisteren constant last van afscheiding. Heb het idee dat mijn lichaam anders aanvoelt dan vorige cyclussen, of zou het komen door de focus? Geen idee.. 7 a 8 dpo nu. Hopelijk worden de symptomen met 24 a 48 uur steeds sterker
Piek duurt idd lang maar ik ga uit van begin van de piek dan zou mijn eitje uiterlijk vandaag moeten springen. Spannend voor jou, hoop dat het zw symptomen zijn maar kan idd ook aan de focus liggen. Symptomen voor de menstruatie lijken namelijk erg veel op die van een zwangerschap. Toen ik echt zwanger bleek waren mijn borsten anders gevoelig dan normaal voor een menstruatie. Normaal moet ik erop duwen om te weten of ze gevoelig zijn, met de zwangerschap waren ze al gevoelig als ik liep. Ook werden mijn tepelhoven groter en donkerder opeens maar wat ik vooral had was dat ik koffie opeens verschrikkelijk vies vond. Maja, ieder lichaam is anders natuurlijk. Dus ik hoop dat jij binnen een paar dagen een mooie positieve test hebt. Wanneer wil je gaan testen?
@Nog anoniem ; ja verstandig om uit te gaan van het begin vd piek! Anders ben je straks te laat Ik ga zondag testen! Kan niet wachten.. en inderdaad tijdens mijn cyclus heb ik ook wel eens last van mijn borsten. Dus of dat een goed teken is.. alleen mijn cyclus is zoo lang en onregelmatig dat het alweer bijna 110 dagen geleden is dat ik mijn borsten tijdens een cyclus, waarin ik ongesteld, werd gevoeld heb. Vandaar dat het weer als nieuw voelt. En ik dacht dat ik toen voornamelijk last had van mijn borsten zelf. Nu voel ik alleen de tepel als je ergens langs komt.. Nou ja.. ik weet het zondag zeker