Dpo is days past ovulation Nod is de dag dat je menstruatie (niet) moet komen, oftewel niet ongesteldheidsdag
ahaa, dankjewel voor de uitleg haha. Ik ben nu 9dpo dus het is al mogelijk om positief te testen lees ik.
Moet er wel bij zeggen dat het ook kan zijn dat je op 10 dpo nog negatief test. Niet iedereen maakt even snel hcg aan en ligt ook aan het moment van de innesteling. Sommige vrouwen testen pas op of zelfs na de nod positief. Dus niet meteen er vanuit gaan dat je niet zwanger bent
Dan wacht ik toch tot vrijdag, 12dpo! Want anders wordt het 6 uur in de ochtend en vind het wel leuk om samen met manlief te doen hihi
Pfff.. Dames het gaat kriebelen als ik jullie zo lees. Ik wil echt volhouden tot zondag 13dpo. Wel leuk om te lezen dat eieren geweest zijn of in aantocht. @Nog anoniem jouw ovulatietesten lijken allemaal positief. Lastig..
Ik heb nu een soort ongesteldheid gevoel. Zeurend gevoel , ook in mijn onderrug. Weet niet of het wat zegt
Dat kan 2 kanten op gaan. Beginnende zwangerschap heb je namelijk ook soort van menstruatiepijn omdat je baarmoeder gaat oprekken. Dus helaas zegt dit nog niets
Ik had gister ook zelfde, en pijnlijke borsten, veel plassen en vandaag is het weer over. Word er gek van haha. Maar ik denk dat mijn lichaam mij weer voor de gek houdt.
Killing is dat he dat wachten. Nog een paar daagjes geduld meiden en dan hoop ik dat de lijst mooi roze gaat kleuren. Fingers crossed!
Hahaha iedereen voelt ook echt hetzelfde.. vreselijk deze dagen We gaan zeker voor een volle roze lijst