Ik kom toch maar weer mee praten.. Anar91 3 november 26 jaar 1e kindje 8 ronde alweer maar we houden moed! Wie zou mij in de lijst kunnen zetten?
NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november 30 oktober Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde 31 oktober MammaR, 27 jaar, 2e kindje, 4e ronde 1 november Caatje87, 30 jaar, 2e kindje, 3e ronde 2 november Haagsmeisje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 3 november Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje,1e ronde 4 november 5 november Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Voorgaande rondes variërend van 22-48 dagen, geen logica in te ontdekken Na mijn eerste zwangerschap (ruim 1,5 jaar geleden) heb ik geen pil geslikt of spiraal genomen. Mijn cyclus doet helaas altijd wat vreemd. Bij jou te verklaren dus, vrij recent spiraal eruit. Spannend! Gebruik je ovulatietesten of wil je daar (nog) niet mee bezig zijn?
NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november 30 oktober Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde 31 oktober MammaR, 27 jaar, 2e kindje, 4e ronde 1 november Caatje87, 30 jaar, 2e kindje, 3e ronde 2 november Haagsmeisje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 3 november Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje,1e ronde Anar91, 26 jaar, 1e kindje, 8e ronde 4 november 5 november Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
@Saaaraaa heb van m'n dochter niet "ontpild" dus had hier nu ook niet op gerekend. Vroeger zat ik tussen 27-32 met m'n cyclus, dus daar hoop ik stiekem weer op. Vorige rond ovulatietesten gebruikt omdat ik schrok van de 36 dagen cyclus. Wauw wat een variërende cyclus heb jij. Gebruik jij ook ovulatietesten om je ei te vinden? Hoe stel je je NOD vast zonder?
NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november 30 oktober Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde 31 oktober MammaR, 27 jaar, 2e kindje, 4e ronde 1 november Caatje87, 30 jaar, 2e kindje, 3e ronde 2 november Haagsmeisje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 3 november Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje,1e ronde Anar91, 26 jaar, 1e kindje, 8e ronde 4 november 5 november Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Ik wil graag mee schrijven, maar het lukt me niet om de lijst aan te passen. Mijn nod is 30 oktober en het is mn 7e ronde voor 4e kindje. Ik ben 31 jaar
NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november 30 oktober Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde Fijne dag, 31 jaar, 4e kindje, 7e ronde 31 oktober MammaR, 27 jaar, 2e kindje, 4e ronde 1 november Caatje87, 30 jaar, 2e kindje, 3e ronde 2 november Haagsmeisje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 3 november Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje,1e ronde Anar91, 26 jaar, 1e kindje, 8e ronde 4 november 5 november Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Welkom fijnedag Hier dagje bankhangen met zieke dochter. Gisteravond althans. Vanmorgen dansend op de tafel. Morgen weer naar school...
@Haagsmeisje ik laat het van m'n ovulatietesten afhangen. Weet m'n NOD niet zeker en hoop op kortere cyclus... Of zoals m'n vriend zei geen nieuwe cyclus voorlopig meer.
Ik krijg vandaag nieuwe ovulatietesten binnen. Vorige ronde had ik action maar die werden niet echt positief ( alhoewel de donkerste achteraf wel klopte) @Haagsmeisje Ik vind het knap als je kan wachten , ik kan dat niet haha. Ik ga testte 10 dagen na ovulatie. ( hoop ik haha)
En welke heb je nu dan? Ik heb nog een paar liggen van sensitest, misschien lukt het net wel/niet daarmee deze ronde, dus moet nog even bijkopen.
Graag zou ik ook mee willen schrijven. Zondag éindelijk ongesteld geworden na de miskraam van bijna 10 weken geleden. (Was 6 weken zwanger) Ben zo blij dat we er nu weer voor kunnen gaan! Heb sowieso een onregelmatige (lange) cyclus, rond 35 a 40 dagen. Pak van 25 ovulatietesten zijn besteld haha. Dames met onregelmatige cyclus...wanneer beginnen jullie ongeveer met de ovulatietesten? Zou iemand mij in de tabel willen zetten? Suus, 31 jaar, 2e kindje, 6e ronde (ben tel kwijt door lange cyclus en miskraam, vanaf januari in ieder geval)
Ik hoop tot 14 dagen na eisprong... Heb vorige ronde action testen gebruikt. Geen megaknaller maar m'n menstruatie kwam wel 13 dagen na de piek. Ik vind die witte testen verschrikkelijk, maar mogelijk red ik het met niet testen tot 11 dpo.