Ja dat heb ik dus ook... nu ook weer veel last van mijn linkerkant... echt steken die lang aanhouden.. Hahaha Net te horen gekregen dat mijn galblaas eruit moet dus heb ook gezegd wat als ik zwanger ben... Tis even afwachten en gelijk melden als dat zo is.
Ik lees al even mee. En meld me ook aan bij de club, het begint nu toch wel weer te knagen. Wel niet zwanger mhz... 15e mijn eisprong gevonden met een ovulatie test. 2e ronden. misschien nog aan het ont nuvaringen. succes allemaal
Ohhh jongens!! Ik word ook gek! Voel echt alles en indd alles aan het googlen.. constant in je hoofd. Dramatisch Nog 2 dagen......
NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november 29 oktober (1) Caatje87, 30 jaar, 2e kindje, 3e ronde 30 oktober (6) Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde Klvrtje4, 2e kindje, 3e ronde Anne 86, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde Kapedi, 36 jaar, 3e kindje, 1e ronde Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 31 oktober (2) MammaR, 27 jaar, 2e kindje, 4e ronde Fijnedag, 31 jaar, 4e kindje, 7e ronde 1 november (1) Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 2 november (3) Haagsmeisje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Patchwork, 32 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 5 (11) Ukkie 27, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 (MMM, IUI) 3 november (5) Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje,1e ronde Anar91, 26 jaar, 1e kindje, 8e ronde Meen88, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde FAE91, 26 jaar, 2e kindje, 8e ronde MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e (2e*) kindje, ronde 1 4 november (5) Nog anoniem -39 jaar- 1ste kindje - ronde 23 Soto, 34 jaar, 3e kindje, 1e ronde Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 10 (mmm iui 4de poging ander zh) tammie39, 39 jaar, 3de kindje, ronde 3 Babywens7, 36 jaar. 4de kindje, 1e ronde na vmk. 5 november (2) Daantje17, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 2 mxm , 22 jaar, 1ste kindje, ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 25 Wachtbankje (16), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Moeilijk hè? Konden we de tijd maar even doorspoelen! @tammy39: waarom moet je galblaas eruit? En is dat dringend? Of is het geen probleem als het pas over `n maand of 9 gebeurt...? @ MotherOfAnAngel: we lopen ongeveer gelijk, wanneer waag jij `n eerste testje?
Dat willen we allemaal anders zitten we niet op het wachtbankje je kan beter rustig aan doen misschien duurt het nog wel een half jaar of langer... Had ook niet verwacht in ronde 7 te zitten nu... Dankjewel, geen idee ga morgen gewoon bellen.
Mijn galblaas moet eruit omdat die vol stenen zit. Heb twee weken geleden een erge pijn aanval gehad en vorige week een echo gemaakt en dit is de uitslag. Als ik nu zwanger ben wachten ze tot na de 13 weken ivm orgaan aanleg van de baby en anders gewoon eind november denk ik.
@Gootje1988 verstandige reactie indd, maar dat zal je wel leren als je steeds verder in de rondes komt hopen dat er niet veel rondes meer achteraan komen! Zo van zelfsprekend is het allemaal niet nee, ik besef mij wel wat een wondertjes het zijn
Damess wat voelen jullie allemaal dan ? Haha ik zit nu 7 dagen voor nod en ik voel.niks meer. Alleen nog licht pijnlijke borsten aan de zijkanten. Ik ben ook weer trek te krijgen in allerlei dingen ik vermoed PMS .
Ik heb; Pijnlijke tepels elke dag meer Meer (veel meer) afscheiding Borrelende darmen Gekke buikpijntjes En mn stemming gaat ook alle kanten op Atond vanochtend bij mn man te huilen en op t werk ben ik super vrolijk Maar ook dit kunnen gewoon cyclus klachten zijn allemaal..
Zegt niets hoor! Zijn vrouwen die hebben ook de gehele zwangerschap nergens last van. Ik was bij de 1e vanaf week 5 misselijk. Bij de 2e al voordat ik had getest in week 3. En nu zelfs na 2 weken, bizar als dit waar is en ik volgende week positief test. Zo niet dan neemt mijn lichaam mij goed in de zeik. Want (her)ken dit gevoel alleen van zwangerschappen.
Buiten de tegels om kan ik je de hand schudden. Ik heb ook een misselijk/weeeig gevoel en een dooie rattensmaak haha manlief zei al.. je bent zwanger. Maar zou wel heel vroeg zijn.
NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november 29 oktober (1) Caatje87, 30 jaar, 2e kindje, 3e ronde 30 oktober (6) Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde Klvrtje4, 2e kindje, 3e ronde Anne 86, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde Kapedi, 36 jaar, 3e kindje, 1e ronde Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 31 oktober (2) MammaR, 27 jaar, 2e kindje, 4e ronde Fijnedag, 31 jaar, 4e kindje, 7e ronde 1 november (1) Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 2 november (3) Haagsmeisje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Patchwork, 32 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 5 (11) Ukkie 27, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 (MMM, IUI) 3 november (5) Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje,1e ronde Anar91, 26 jaar, 1e kindje, 8e ronde Meen88, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde FAE91, 26 jaar, 2e kindje, 8e ronde MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e (2e*) kindje, ronde 1 LollyLolbroek86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 4 november (5) Nog anoniem -39 jaar- 1ste kindje - ronde 23 Soto, 34 jaar, 3e kindje, 1e ronde Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 10 (mmm iui 4de poging ander zh) tammie39, 39 jaar, 3de kindje, ronde 3 Babywens7, 36 jaar. 4de kindje, 1e ronde na vmk. 5 november (2) Daantje17, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 2 mxm , 22 jaar, 1ste kindje, ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 25 Wachtbankje (17), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ja af en toe zwaar frustrerend mensen zwanger zien worden in ronde 1 of 2.... Dan denk ik waarom ik nog niet, ik ben al langer bezig maar goed er zijn ook nog vele mensen langer bezig dan mij
Uhm, ik ben ineens van de lijst af Kan iemand mij er weer op zetten...(heb alleen mn tel tot beschikking en dat gaat niet zo makkelijk) Ben 34 jaar, tis ons 2e kindje en zit in ronde 7 (ronde 2 bbz)