Geen idee kan ook dat je niet zo snel hcg aanmaakt toch? ik ben nooit van het eerder test geweest. maar het knaagde gewoon heel stom. ik duim voor je over 5 dagen
Ik hoop echt dat het daarvan komt maar zo "voelt"het gevoelsmatig niet Ik ga braaf afwachten tot minstends woensdag (10-dpo) nod is vrijdag (12dpo)
Jij gaat voor de maandag? Ik heb net "met mezelf afgesproken" dat ik het zondag weer probeer. Maar misschien is het maandag voor mij ook beter... Weet alleen niet of ik mezelf kan beheersen
Ik zou dinsdag ongesteld moeten worden mijn eerste menstruatie dag was 2 oktober mijn laatste cyclus was 30 dagen. En 15 oktober had ik een posetive ovu maar geen knaller...
Haha wow! Ik geloof wel dat sommige mensen dingen voelen! En hoop dat ze gelijk heeft voor je Dat van beneden heb ik ook... gwn heel vochtig lijkt het!! Vind het niet fijn Verder krijg ik was meer steken/buikpijn en voelde ik mn tepels ietsjes maar verder niks.. kan dus ook niks betekenen
Heel raar... Ik had vanmorgen vroeg alleen wat roze met slijm ( sorry) met afvegen. Daarna wat lichtbruin met slijm. Tot nu toe helemaal niks meer.
NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november 29 oktober (1) Caatje87, 30 jaar, 2e kindje, 3e ronde 30 oktober (7) Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde Klvrtje4, 2e kindje, 3e ronde Anne 86, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde Kapedi, 36 jaar, 3e kindje, 1e ronde Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Katsje, 34 jaar, 2e kindje, ronde 7 (2e na bbz) Mbod, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde 31 oktober (2) MammaR, 27 jaar, 2e kindje, 4e ronde Fijnedag, 31 jaar, 4e kindje, 7e ronde 1 november (1) Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 2 november (3) Haagsmeisje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Patchwork, 32 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 5 (11) Ukkie 27, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 (MMM, IUI) 3 november (5) Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje,1e ronde Anar91, 26 jaar, 1e kindje, 8e ronde Meen88, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde FAE91, 26 jaar, 2e kindje, 8e ronde MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e (2e*) kindje, ronde 1 4 november (5) Nog anoniem -39 jaar- 1ste kindje - ronde 23 Soto, 34 jaar, 3e kindje, 1e ronde Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 10 (mmm iui 4de poging ander zh) tammie39, 39 jaar, 3de kindje, ronde 3 Babywens7, 36 jaar. 4de kindje, 1e ronde na vmk. 5 november (2) Daantje17, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 2 mxm , 22 jaar, 1ste kindje, ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 27 Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Wat is je cyclus normaal? (Miss innesteling?) Ik begin daar vaak mee namelijk maar hoor ook heel veel goede verhalen! Vorige maand had ik 1 dag een streepje en toen de dag erna niks. Daarna weer 1 dag wat roze/bruin maar werd uiteindelijk 4 dagen later ongesteld
Normaal word ik ongesteld en dan in een keer goed. Moet wel zeggen dat ik het een keer eerder heb gehad op dag 26 ( dag voordat ik ongesteld moest worden) maar werd het toen pas dag 29 ( met bloedstolsel dat heb ik nooit)
Ja ik had een soort raar vlies. Miss omdat het zo lang duurde. Maar er is dus nog goede hoop! Wanneer ga je testen?
Wauw, dames!! Heb afgelopen week soms meegelezen, maar was een hectische week hier, dus niet echt de tijd genomen om te reageren.. @elledaan : wat een fantastisch nieuws!! een heerlijk juli-kindje als alles goed mag gaan!! En als je wilt wachten met vertellen tot het tweede trimester heb je een leuk Oud&Nieuw-nieuwtje @Fijnedag : hopelijk krijg je gauw duidelijkheid! @Klvertje4 : wat ontzettend balen ik hoop zo op een betere ronde van 9 maanden voor je Nu ga ik toch twijfelen of ik niet eerder zal testen Hier namelijk cyclus die op 3 oktober begon, ovulatie op 18 oktober dus nu op 9dpo.. manlief is echter twee dagen op cursus, dus morgenochtend gaat niet lukken, maar had me eigenlijk sowieso voorgenomen om pas na mijn werkdagen volgende week te testen, dat zou dan pas donderdag 3 november worden als er niet al eerder een einde aan deze ronde komt.. Ik voelde van de week niet veel bijzonders, maar ben wel soms misselijk en een partijtje vermoeid!! Bij mijn eerste was ik ook oververmoeid voordat ik überhaupt wist dat ik zwanger was (niet dat het daarna over ging, maar kon overdag zomaar slapen wat anders nooit lukt)! En deze week heb ik dus ook twee keer overdag geslapen.. maar zeg ik dan tegen mezelf: misschien komt het eerder door mijn drukke agenda deze week want verder voel ik echt niets Oja, iemand vroeg even geleden of er ook een zwangerschapsdagboek bijhouden. Die ligt al sinds deze zomer klaar ja En ik schrijf in een 'gewoon' opschrijfboekje op mijn nachtkastje alles van me af, soms elke dag, soms vier dagen niet, net waar ik zin in heb. En mocht ik dan zwanger zijn, dan kan ik het van die ronde samen gaan vatten voor het dagboekje! Overigens een heel mooi exemplaar (dat opschrijfboekje) wat echt een aanwinst is op m'n nachtkastje: pistachegroene suède-look kaft met gouden blad op snee en op de voorzijde de gouden titel: ' Never sleeping, allways dreaming'... toepasselijk in meerdere opzichten!
Balen voor de meiden die een witte test heben, maar het kan idd nog te vroeg zijn. Motherofanangel 10 dpo roze verlies kan idd innesteling zijn. Ik hoop het voor je. @hier wat duurt wachten toch lang. Ik zit pas op 4 dpo. Kan op zijn vroegst volgende week woensdag/donderdag pas testen. Maja deze ronde duurt gevoelsmatig zowiezo al veel te lang voor mij. Ik ga nergens vanuit in ieder geval. Als ik volgende week positief test zal dat een grote verassing voor me zijn