Hhhh hoe ongeduldig . Eigenlijk mag je al blij zijn dat hij wilt en kan koken,hier mij mij zou het niet wasr zijn hoor!rauwe vis nagedacht niet tijdens de zwangerschap heb ik al meermaals gelezen
Lees dit even @MotherOfAnAngel https://www.uzleuven.be/nl/voeding-tijdens-zwangerschap/veelgestelde-vragen#toc-11
hihi hij heeft zelfs een koksopleiding gedaan en kan heerlijk koken wij koken om de dag de een en de andere dag de ander ik hou totaal niet van koken!
Eerder de angst als de vis niet vers zou zijn, wat wel logisch is uiteindelijk. Maar eigenlijk nagedacht het dus wel.al's hij maar zeker vers is.
ik had trouwens tonijnpasta (gerookt denk?) sushi en met gerookte zalm en 1 met komkommer. maar 1 had wel surimi sticks erin , dat is rauw geloof ik edit ik lees net de link hierboven! (dank voor het delen) lees dat de surimisticks sushi's oke zijn gelukkig!
Allemaal veilig volgens mij.surimi is gekookt dus maak je echt geen zorgen, het is niet rauw.er moet ook worden opgezet dacht ik bij rauwe groenten dat ze zeker goed gewassen zijn en afgespoeld. ..maak u geen zorgen hoor, chill
okee paniekmodus uit wij gaan even van het weekend genieten en even netflixen en bankhangen! fijne avond iedereen zijn er nog testers voor morgen? zoja! dan wil ik morgen positief zien! draaiende duimen
Hoi, Gefeliciteerd voor de zwangere onder ons! ik lees af en toe even mee maar erg druk ivm mijn werk. Ik lees dat er al dames zijn die wat dingen voelen Hier op 10 dpo ongeveer. Verwacht dinsdag of woensdag het rode kruis.. Af en toe wat steekjes en vanmiddag in de groothandel kreeg ik een last van m'n buik maar wou niet naar de wc daar (wachtte wel tot thuis) pfff blij dat ik zat Maar ik ben er deze keer niet zo mee bezig als met de 1e zwangerschap merk ik wel. Daarom ga ik ook maar weer uit van menstruatie haha Ik heb geen enkele test in huis. Dus testen gaat niet hier
Ik heb sinds een paar uur kramp te onder in mijn buik. Wie weet mijn blinde darm Drinken jullie nog alcohol in deze fase?
Ik heb gelezen dat het eten van slechte dingen (rauw dingen) en alcohol vanaf 6 weken zwangerschap echt no no is. Daarvoor is het natuurlijk wel met mate maar omdat er nog geen placenta is. Ik heb nu niks gedronken na mn DPO maar zou denk ik wel een drankje doen als er een gelegenheid was zolang ik niet positief heb test. Ik kan denk ik ook op rood. Net getest met een dipstick en helemaal niks volgens mij is het ook niet een hele gevoelige test maarja ik voel denk ik ook mn menstruatie opkomen. Heeft ook mijn lichaam me voor de gek gehouden haha. Had het ook wel verwacht was pas ronde 1 voor ons.
NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november 29 oktober (1) Caatje87, 30 jaar, 2e kindje, 3e ronde 30 oktober (7) Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde Klvrtje4, 2e kindje, 3e ronde Anne 86, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde Kapedi, 36 jaar, 3e kindje, 1e ronde Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Katsje, 34 jaar, 2e kindje, ronde 7 (2e na bbz) Mbod, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde 31 oktober (2) MammaR, 27 jaar, 2e kindje, 4e ronde Fijnedag, 31 jaar, 4e kindje, 7e ronde 1 november (1) Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 2 november (3) Haagsmeisje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Patchwork, 32 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 5 (11) Ukkie 27, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 (MMM, IUI) 3 november (5) Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje,1e ronde Anar91, 26 jaar, 1e kindje, 8e ronde Meen88, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde FAE91, 26 jaar, 2e kindje, 8e ronde MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e (2e*) kindje, ronde 1 4 november (5) Nog anoniem -39 jaar- 1ste kindje - ronde 23 Soto, 34 jaar, 3e kindje, 1e ronde Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 10 (mmm iui 4de poging ander zh) tammie39, 39 jaar, 3de kindje, ronde 3 Babywens7, 36 jaar. 4de kindje, 1e ronde na vmk. 5 november (2) Daantje17, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 2 mxm , 22 jaar, 1ste kindje, ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 27 Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november 29 oktober (1) Caatje87, 30 jaar, 2e kindje, 3e ronde 30 oktober (7) Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde Klvrtje4, 32 jaar, 2e kindje, 3e ronde Anne 86, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde Kapedi, 36 jaar, 3e kindje, 1e ronde Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Katsje, 34 jaar, 2e kindje, ronde 7 (2e na bbz) Mbod, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde 31 oktober (2) MammaR, 27 jaar, 2e kindje, 4e ronde Fijnedag, 31 jaar, 4e kindje, 7e ronde 1 november (1) Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 2 november (3) Haagsmeisje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Patchwork, 32 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 5 (11) Ukkie 27, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 (MMM, IUI) 3 november (5) Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje,1e ronde Anar91, 26 jaar, 1e kindje, 8e ronde Meen88, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde FAE91, 26 jaar, 2e kindje, 8e ronde MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e (2e*) kindje, ronde 1 4 november (5) Nog anoniem -39 jaar- 1ste kindje - ronde 23 Soto, 34 jaar, 3e kindje, 1e ronde Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 10 (mmm iui 4de poging ander zh) tammie39, 39 jaar, 3de kindje, ronde 3 Babywens7, 36 jaar. 4de kindje, 1e ronde na vmk. 5 november (2) Daantje17, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 2 mxm , 22 jaar, 1ste kindje, ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 27 Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik drink niet in deze fase. Heb gisteren well carpaccio gegeten. Maar dat Omard omdat ik negatief had getest en er vanuit ga dat ik ongesteld word morgen of maandag. Best lastig, heb ik gisteren getest, zit ik eigenlijk nog steeds op het wachtbankje. Voelt nog weinig opgeschoven. Wel een stik minder hoop dan voor het testen. Maar dat is logisch.
Een collega/vriendin van me loopt gelijk met haar cyclus met mij. Die heeft vandaag positief getest. Super leuk. Oeeh ik wil ook. Het was de bedoeling dat we gelijk zouden lopen haha