Ja op de foto inderdaad moeilijk te zien...pff ik wou dat iemand mijn positief gevoel kon bevestigen. Ik ben 8 dagen na dpo en 7dagen voor nod als ik het goed heb.bijsluiter staat dat ik het moet aflezen binnen de vijf minuten wel maar vroeg me af of er hier nog bij waren die dit ook voorhanden en toch zwanger bleken te zijn.voel je iets van een aankomende ongesteldheid of niet echt?hopelijk toch goed nieuws dan als je niets voelt.nog even en je bent ook van u onzekerheid af!
Hier zijn ze nog eens allemaal.ik denk dat ik me voor de gek houdt. En heb het opgezocht hoe het moest met dat op negatief te zetten.bedankt!
Jaa inderdaad dat bedoelde ik! Hmm ja vind het nog moeilijk te zien! wat voel je allemaal? Ik heb net toch 2 testen nog gehaald aaargh en nu branden ze in dat tasje van de apotheek
Ga ik zeker doen als ik ze morgenvroeg toe krijg.ja misschien iets te veel gedruppeld. .kan het daarom zo'n licht positief reactie geven denk je?
Hahaha. Wacht tot morgen dan ben je zeker! Mijn borsten zijn heel gevoelig en dit heb ik anders nooit normaal.voel ook precies of mijn menstruatie op komt maar dit kan het echt niet zien en voel gewoon precies dat ik zwanger ben maar nogmaals ik wil het heel graag dus praat ik mezelf dit maar aan.
@Mbob jij zit al bij je nod. Dan kan je nu ook testen hoor hihi @anikas ik zie een heel licht streepje. Ik denk dat morgen testen geen zin heeft. Dus zal het dinsdag doen als ik jou was. Hier nog steeds sterk het gevoel dat het raak is. Ik wil het tot woensdag volhouden maar wordt lastig met zo'n fanatieke test groep haha
Ik vraag mij af of mijn ovulatie toch niet later geweest is dan ik dacht.. had dan wel licht positieve testen rond 15 okt maar ze zijn nooit even duidelijk geweest als het andere streepje. Nadat de streepjes weer lichter werden heb ik nooit meer getest. Terwijl ik 22okt toch soort van vruchtbaar slijm verloor, toen weer ovulatietest gedaan en was negatief.. mja. Zodra eisprong is, is je test natuurlihk weer negatief.. Nou ja, ik hoop dat jullie mn verhaal snappen Maar miss is mn ei dan wel rond 22okt geweest!? Wat betekent dat ik pas rond aanstaand weekend mn cyclus kan verwachten en logisch is dat ik nu negatief test Help! Nog meer dgn onzekerheid in dat geval haha
Ik ben benieuwd wat er bij uitkomt. Ik zit nu 3 dagen voor NOD, ik ben heel regelmatig dus ik verwacht woensdag mijn menstruatie. En normaal zou ik nu menstruatie klachen hebben, maar zelfs dat heb ik niet. Ben benieuwd.
Hahaha sorry hoor...maar begrijp het wel helemaal.hoop zeker positief nieuws.voor ons allen trouwens!
Ik zie op deze ook een streepje.. maar hij is niet helemaal mooi doorgelopen.. Spannend zeg ik zeg altijd zonder hcg geen roze streep
Dank je.zo vreemd dat ge door een beetje bevestiging van iemand zooooo blij kunt worden.haha,zaalig gevoel dit....echt !och als het niet zo is is het niet zo,ik ga niet treuren
@MaHeRo88 dat zou een hoop kunnen verklaren spannende week dus nog! @queen23 spannend voor je. Bijna!! @anikas ik zou even naar de Kruidvat gaan nu
@LollyLolbroek86 idd.. alleen gisteren een negatieve test dus heb nu test "angst" Is er trouwens ook een app van deze website dat jullie weten? Ik kan er geen vinden in de playstore.
NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november 30 oktober 31 oktober Haticehellie 39 1e kindje 6e ronde 1 november Caatje87, 30 jaar, 2e kindje, 3e ronde 2 november 3 november 4 november 5 november Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos Totaal: 2 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!