Pfff ik voel dat we wat gaande is in Mn lichaam. Ontzettend last van Mn buik, lijkt wel een soort opgeblazen gevoel. Slijm verlies...
OH nee zo had ik het niet begrepen. Das inderdaad minder. Ik denk dan automatisch minder lang tot eisprong en daarna gewoon de tijd om ij te nestelen.
Slijmvlies mega hier. Alsof ik in m'n broek plas. Lekker smakelijk. Vandaag ovulatietest doen. Dus even twee uur urine ophouden
Licht maar dus wel in aankomst. Vorige maand ook geen megaknaller gehad maar ook zeker wel witte. Dus een begin is een begin
Hooi dames, Mag ik ook bij jullie op de lijst! Ben 29 jaar, heb een zoontje van bijna 2. Dit is voor ons de 2e ronde, in aug een bbz gehad. Spannend weer zown nieuwe ronde
Cd 5... voor de grap een ovutest gedaan... wilde het gewoon even proberen... Zie hier het resultaat, witter kan niet
Welke ovulatietesten gebruiken jullie? Ik heb nu de 2e ronde die van zwanger&kids. Donderdag mee begonnen, CD12 en al meteen een vage streep. Is dat bij jullie ook continue zo of ook echt omo witte testen? (Had vorige ronde ook best veel vage strepen) Je denkt steeds, nou nog een paar dagen en dan komt m'n ei maar was toen niet.. Best veel slijm ook, dus het zou goed kunnen maar sta er eerder versteld van ivm die lange cyclussen van voorheen.
Mijn ovutest van gister was echt wit, witter kon niet.. maar is ook niet raar, was nog maar cd5 Deze zijn ook van zwanger en kids... Even naar boven scrollen en je ziet hem...
Ik heb vorige maand action gebruikt en die worden bij de meeste niet echt positief. Ik heb nu die van 2besure en die geven tot gisteren altijd een 2e streep maar geen donkere of knaller. Die verwacht ik zondag
Ik gebruik ook zwanger en kids. De hele cyclus door duidelijke strepen, maar zeker niet positief. Je hebt altijd wat lh in je urine. Dus een streep hoeft helemaal niks te zeggen, er hoeft ook geen oploop te zijn in testen. Ene dag kan hij hartstikke wit zijn om de volgende dag te knallen. Ik ben alvast begonnen met testen, verwacht een positieve test over ongeveer een week. Deze strepen heb ik gedurende hele cyclus op en aan.
Ik ken de testen niet, maar lijkt positief. Test je vandaag later nog eens? Veel plezier in ieder geval Hier testen we vrolijk verder.
@Fijnedag: de beide streepjes op de foto zijn even donker (weet natuurlijk niet hoe dat in het echt is), maar het lijkt mij zeker positief! Misschien dat je vanavond een nog fellere knaltest hebt, of dattie alweer afloopt.. binnen nu en twee dagen gaat je ei echter (zeer vermoedelijk!!) springen!
Spannend. Dan is mijn eisprong precies dezelfde dag als vorige maand ( 13) toen had ik die testen van action. We hebben gister goed bezig geweest en dan morgen weer. Las ergens dat om de dag het beste is haha. En dan kunnen we daarna op het wachtbankje hopelijk gaan die dagen snel