@LollyLolbroek86 jaaa gefeliciteerd. Ik ben zo blij voor jullie allemaal ( ik hoop dat ik niemand vergeten ben) Kunnen we hier niet blijven schrijven. De zwanger en de bijna zwangere ( we houden hoop he) vindt het veel te gezellig
Heb ik bij de vorige zwangerschap ook gedaan. Hebben we een groep opgestart en daar de zwangerschap berichten zitten sturen. Was erg gezellig haha
@Mamacaiere geniaal! @Fijnedag, ja gezellig groepje is dit! Dit groepje gaat wel alleen op slot na een tijdje en kan je hier niet meer praten.
Ben ik het wel mee eens dames. Gefeliciteerd voor diegene die al roze zijn. En zo veel hoop voor diegene op roze. Ben ook benieuwd hoe het straks net iedereen gaat. Iedereen is hier zo aardig geen vooroordelen of wat dan ook.
Nou ik denk dat ik als nog ongi ga worden net pijnlijke zijsteek tijdens stofzuigen. En nu een hele opgeblazen dikke buik. Voorspeld niet veel goeds.
@MaHeRo88 knap he haha. Had gister dus wat roze urine maar had mijn bm gevoeld dus miss iets geraakt. Maar dacht oh morgen ongi. Maar vandaag weer kotsmisselijk. Kokhalzend haha dus dacht echt wtf doet mijn lichaam! Waarom gaat het op slot?
Vind het echt super super leuk!! Dat jullie niet dehele dag hier spammen en kreten uitslaan vind ik een wonder hoewel ik ook snap dat het nog ERG vroeg is en niemand te vroeg wil juichen
Jaaaa ik zie het hoor. Voorzichtig gefeliciteerd! Haha plasje opvangen en daarna gelijk testen halen.
@MaHeRo88 3 weken en 1 dag... uhm.. moet echt ff wat verder zijn haha en een duidelijker streep. Als het echt zo mag zijn ben ik samen met mijn bestr vriendin zwanger. Jullie een leuk idee om het te vertellen?