Mijn schoonmoeder stond ineens aan de deur. F.ck Of de testen gelukt waren. Nou nee mem. Die zijn negatief. Dat is jammer zeg was wel leuk geweest als alle drie mijn schoondochters zwanger waren. Uhhh 1 schoonzusje heeft wat te vertellen blijkbaar lol.
Ik heb van de vorige zwangerschap ze nog bewaard maar die van clearblue wil je niet ruiken denk ik De dop erop maar denk dat ik die niet openen wil vandaar de prullenbak in. M'n urine ruikt ook zwaar brrrr. Ik doe rustig aan, zit nu na de lunch met zoonlief op de bank cars2 te kijken dat wil hij zo graag haha. Hij gaat einde van de maand naar school dan is het over. Ik ga zo weer verder met de schuur
Aaah niet leuk PCOS..... Hoe leuk zou het dan zijn om nu na zo'n bericht juist een positieve test in handen te krijgen!
Allereerst welkom! Je zou met een kv test goedkoper als clearblue dan die 2 dagen eerder kunnen testen als je 2 dagen eerder je ovu had. Mocht je dan negatief testen dan zou ik het gewoon een dag of 3 later nog eens proberen als je niet ongesteld wordt. Het beste resultaat heb je toch door op de dag zelf te testen van je nod. Mocht je natuurlijk kunnen wachten Die van mij is van gisteren op mijn nod. Is ook een test voor vanaf de dag van je nod
Wat naar van de diagnose, ben benieuwd of het uiteindelijk ook zo is. Maar ook met PCOS kun je gewoon zwanger worden: ik ben echt het levende bewijs. Nu voor de 4e keer spontaan zwanger!!! Maar hopelijk toch gewoon een positieve test zeer binnenkort
["Katsje, post: 21036460, member: 107701"]Heb net de beruchte CB test gedaan met indicator[/QUOTE] TwEeling? In de familie?