Hey meisjes, wat is het hier rustig?? Geen testers meer? Misschien het lijstje weer even naar boven halen?? Ik ben vanochtend nog steeds niet ongesteld. Verwacht nu dan ook dat mijn ei 22 okt was. Dinsdag of woensdag ga ik test wagen. Aan de ene kant geen hoop omdat ik al 4x negatief getest heb. Aan de andere kant lijkt mijn nod dus verplaatst te zijn en heb ik toch nog wel wat hoop ivm grote opgezwolle borsten. Als ik morgen nog niet ongesteld ben dan kan t toch bijna niet meer missen als ik dan negatief test word ik gek hahaha @LollyLolbroek86 hoe is het met jou? En @Soto ?? Gaat het een beetje met je?
Hee dames, hoe gaat het met iedereen? Nog nieuwtjes? Ik ben nog niet ongesteld, weet niet in welk nieuw groepje ik moet meekletsen nu.. Vanmorgen nog een kV test gedaan, weer een heel licht tuurstreepje. Verder voel ik niks bijzonders, geen menstruatie krampen ofzo. Wel gevoelige borsten, maar ik vertrouw die seintjes van m’n lichaam niet helemaal. Ik ga er vanuit dat het niet raak is, maar zo lang ik niet ongesteld ben blijf ik toch een heel klein beetje hoop houden. Nog maar even afwachten.. Hopelijk snel duidelijkheid.
Hee, jouw reactie stond er nog niet toen ik die van mij typte. Het gaat wel ok, lief dat je ernaar vraagt! Die onzekerheid is vervelend, maar dat geldt voor jou en de anderen op ‘t wachtbankje ook.. Hopelijk test je dinsdag of woensdag hartstikke positief, ik duim voor je! Mocht ik niet ongesteld zijn volgende week dan ga ik ook dinsdag of woensdag testen denk ik.
Jeetje wat houden jullie het spannend @Soto & @MaHeRo88. Ga voor jullie duimen dat het goed komt @Nog anoniem hoe gaat het bij jou? Hier vanochtend aangemeld voor mvm. Wil waarschijnlijk wel pas starten na 25-11 aangezien m'n dochter nog niks weet en hoe leg je zoiets zonder te verklappen uit aan een 8,5 jarige
Haha nou indd we houden het nog even spannend. Pfft ik dacht als 1 van de eerste mn nod te hebben maar blijkt uiteindelijk als een van de laatste.. @Soto toch weer een positief streepje? Maar licht en nog niet echt oploop dus.. ben erg benieuwd voor je.. @Gootje1988 goed dat je dat gaat doen.. ik zou ook niet weten hoe ik dat hier zou moeten doen.. op 2 hoog haha weet iedereen direct hoe laat het is..
Nou ik woon ook in een flat 2 hoog hahaha maar goed het is voor een goed doel dat vind ik belangrijker dan dat iedereen het mogelijk weet dan
Lief dat je er naar vraagt. Gisteren beroerd geweest. Weinig gedronken en dus gisterenavond in een vlaag van verstandsverbijstering een test gedaan. Keek ik er net op zie ik toch een lijntje. Weer vaag maar toch duidelijker dan ervoor. Zit eraan te denken morgenochtend nog eens te testen.
Ow als ik goed kijk zie ik hem ook. Hoe zeker ben je van je eisprong? Misschien anders een predictor doen? Kruidvat is helaas ook niet meer wat het geweest was
Dat kan zeker, je kunt er voor kiezen om het zelf weg te brengen de eerste periode. Dan doe je de flessen in een grote bigshopper, niemand die dat ziet
We gaan het wel horen als ze langs komen. Ga in iedergeval niet een hoop benzine verspillen, dat is nou ook weer niet de bedoeling. Anders start ik pas 26 november dan mag iedereen het weten
Jeetje dames, wat en spanning nog. Houden jullie het een beetje vol? Ik heb nu al enorme last van vermoeidheid. Vanmorgen stukje gefiets en daarna kwam een man met de hamer. Dat gebeurt elke dag. In de ochtend als ik in beweging blijf dan gaat het wel, maar na 1200 moe moe moe. Steeds ook koud dan. Ik geef een maar aan toe
@caatje87 ik hou het bijna niet meer vol. Aan de ene kant kan ik mij gewoon, na 4 negatieve testen, niet voorstellen dat ik morgen of dinsdag een positieve in handen heb. Aan de andere kant heb ik wel allerlei verschijnselen waarvan ik denk; zou t dan toch??? Wat jij hier boven beschrijft heb ik ook. Meestal ben ik onvermoeibaar maar nu elke dag ben ik s avonds helemaal op. Misschien ook wel door de onzekerheid.. Nog heel even afwachten.
@MaHeRo88 wat lief van je dat je aan.me denkt. Het gaat goed met mij. Ik heb het behoorlijk druk met me werk en studie. Ik zit nu ook te typen achter de laptop, pff zo vermoeiend vooral nu ik ook snel moe ben. Hoe is het met jou ? Ik zie dat je 7 dagen overtijd bent... nog geen positieve test ?