Ik las iets over de teststrips dus dacht toch eens kijken. klaar voor het gesticht hahaha gekmakkerij dit. Wie had hier ook een niet zwanger? Zou je eens willen kijken op de strips?
Ja links is van gisterochtend. Voel mij ook zwanger dus schrok net wel. Niet weer.. maar wat @MaHeRo88 zegt dat us echt het nadeel van te vroeg testen. Anders had je het nooit geweten. Maar ja! Testdrang he
Heel herkenbaar! Ik heb de vorige ronde op 10 dpo positief getest. Omdat het een vroege miskraam werd leek ik deze ronde wel nog meer testverslaafd en heb al getest vanaf 5 dpo hhahaha echt erg Maar als links van gisterenochtend is zie ik wel een mooie oploop. Dus heb ik nog wel hoop voor je. Ik zal ff een foto terug zoeken van mijn kv en clearblue wanneer die pas reageerde.
Dit was.mijn kv test op 2 oktober (15 dpo) toen gaf de clearblue 1-2 weken aan. 2 dagen later zei de clear blue niet zwanger. Toen was mijn testje zoiets als jouw linkse. Op de tweede foto zie je de afloop. De test na 16 dpo was de dag dat de cb niet zwanger aangaf.
Ja die clearblue heb ik al weg gedaan. Maar ik denk dat het best kan dat je een duidelijkere streep op de kv hebt hoor. De hoop nog niet opgeven meid.
Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd. Die wordt nog wel positief hoor zo te merken. Er zit een oploop in.
Wat een spanning zeg! @LollyLolbroek86 ik dacht ook ergens te lezen dat cb als je hem open maakte sowieso streepjes aangaf. Maar je testen zijn wel positief, hopelijk worden ze snel mooi roze !!
Ligt eraan wanneer je innesteling is geweest. Als je latere innesteling hebt gehad worden je testen ook later donker. Je hebt zowiezo een oploop. Morgen gewoon nog eens testen dan is hij vast een stuk donkerder dan gisteren
Oei oei, wat blijft dat nog spannend voor jullie @Nog anoniem en @MaHeRo88! Je wilt gewoon niet zo lang over tijd zijn als de testen maar negatief blijven.. hopelijk mogen julie toch gauw aan een nieuwe ronde beginnen! En voor jou @LollyLolbroek86 hoop dat ik het 'gewoon' een trage aanmaak van hcg is, blijf heel hard voor je duimen!!
Maar kan nooit heel laat zijn geweest want de 1e is van 9 dpo. Als het dan toch mis is laat mij dan maar snel ongi worden
@Gootje1988 klopt dat is leuker. Aan de andere kant denk ik steeds als ik niet eerder had getest had ik gister alleen die linkse gehad. Maar ja als als als...
Hallo lieve dames Ik ben twee dagen overtijd! Ik log mij weer in sinds 2013. Ik zal zo mijn profiel even bijwerken. Wij zijn onmiddels 6 jaar bezig. Dus vingers crossed Lieve groetjes