NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017 13 November 14 November Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 15 November 16 November 17 November 18 November 19 November Datumloos: Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017 13 November 14 November Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 15 November 16 November 17 November 18 November 19 November Datumloos: Totaal: 2 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017 13 November 14 November Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 15 November Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 16 November 17 November 18 November 19 November Datumloos: Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!).
Goedemorgen Ik wil hier graag verder kletsen Helaas vorige ronde niet gelukt.. Kan iemand mij op de lijst zetten? Ronde 4, tweede kindje Verwacht mijn NOD 19 november
Ik kom mij ook melden, moet nog ongesteld worden morgen of overmorgen maar ik weet zeker dat deze ronde niet gelukt is dus door jaar ronde 3! Ik vul het in als ik weet wanneer t maandelijkse feest is losgebarsten,
Ik ben vandaag ongesteld geworden maar ik weet nog niet op welke datum in deze week mijn NOD zal vallen. 24 jaar, 2e kindje en 3e ronde. Ga ivm wisselende cyclus waarschijnlijk ovulatietesten proberen en aan de hand daarvan zal mijn NOD eruit rollen. En ik zal de komende tijd even een beetje op de achtergrond zijn omdat ik het even los wil laten. Eerste was in 1e ronde direct raak, maar dat het nu toch al de 3e ronde is, is even slikken merk ik en doet me meer dan dat ik er van tevoren van had verwacht. Ik ben nogal een controlfreak en kan het lastig verkroppen dat ik hier geen grip op kan hebben. Maar goed, dat komt wel goed, ik zal hier waarschijnlijk rond het begin van november wat actiever gaan meekletsen als ik lekker streepjes mag turen op m'n ovulatietestjes. De komende twee weken even proberen de aandacht te verleggen naar andere dingen dan het zwanger proberen te worden.
mijn vruchtbaarste dag valt op de verjaardag van ons kind Zou wel een leuk verhaal voor later zijn als het deze ronde raak is hoe zouden jullie dit tellen? Ik ben gisteravond om 23:30 flink ongesteld geworden. Dag 1 is dat dan gister of toch vandaag voor het gemak?
Ik zou dan vandaag als eerste dag tellen met het idee dat je 's nachts dan ongesteld bent geworden. Ik heb wel eens gehoord dat er gynaecologen zijn die zeggen dat je na 18:00u de volgende dag als eerste dag moet tellen. Maar er zijn ook gynaecologen die juist vinden dat je de dag waarop het doorbrak gewoon als eerste dag moet tellen, ongeacht de tijd. Ik vind het ook wel lastig om te bepalen wat ik de beste oplossing vind, maar ja op een half uur na, terwijl je evengoed in bed had kunnen liggen op dat tijdstip. Maar eigenlijk gaat het natuurlijk vooral om wanneer je eisprong is en niet per se hoeveel dagen je menstruatie duurt. Gebruik je ook ovulatietesten of houd je je temperatuur bij? Dan heb je je eisprong natuurlijk beter in de gaten in plaats van met dagen tellen. En dat zou wel mooi zijn als het deze ronde raak is, dan had het gewoon zo moeten zijn! Succes!
Hoi dames, meld me graag bij dit lijstje aan omdat ik zojuist op cd27 ongesteld geworden ben (helaas) dus op naar ronde 2!!
NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017 13 November 14 November Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 15 November Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 16 November 17 November 18 November 19 November Datumloos: Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD-lijst 13 t/m 19 November 2017 13 November 14 November Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Krily, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 15 November Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 22 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 16 November 17 November 18 November 19 November Mokka88, .. jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos: Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) @mokka88 ik heb je even erbij gezet!
Ja idd hopelijk wordt dit een ronde met meer roze.... Ik ben nog maar een klein beetje aan het vloeien maar zie al op tegen morgen als het losbreekt
Balen dames! Maar welkom in het nieuwe topic. Hopelijk een mooie rose lijst aan het eind!!! Hier is de ongie weer klaar gelukkig, maar ovulatie duurt nog even
Ik ben echt zo moe doordat ik zo enorm vloei, slik al extra ijzer maar erbij nu. Heb mijn best overdag gedaan en even wat schoongemaakt en de was gedaan en stukje gelopen met uk en ik stort nu in, lig lijkbleek op bed nu. Blegh. Ik wil man zijn op deze dagen Ik zag even in de app mijn nod opzoeken en de lijst aanvullen, ik pak en idd een dag later qua dag 1. Valt ook precies in mijn cyclus zie ik op de app, verwachte nod was ook de 18e. Zou mooi zijn als kind daadwerkelijk wordt verwekt op verjaardag uk. Maar ik verwacht niets, ronde van kind 1 was ook een half jaar dus ik ga daar sowieso wel vanuit.