Haha ja eieren en Pasen. Ik denk niet dat hier deze ronde nog iets gaat gebeuren. Laat me dus maar snel ongesteld worden dan, misschien dat de volgende ronde wel iets doet in m'n lichaam.
Hahaha Jaa ze zijn dit jaar wel erg goed verstopt. Hier wel wat meer slijm sinds een paar dagen, maar verwacht niet over 4 dagen een eisprong, aangezien de testen wit blijven.
♥NOD-lijst 30 april t/m 7 Mei 2017 ♥ 30 april(1) Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 1 mei(2) Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 14 Leraje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 GwoonAn, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde 2 mei(1) Plusje, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 3 mei(6) Bella28, 30 jaar, 2e kindje, MMM Eef92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Mamajongens, 36 jaar, 4e kindje, ronde 5 RiRi93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 MJBP, 37 jaar, 1e kindje, ronde 15 Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 4 mei(2) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 Anonise, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 5 mei(2) Leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Esther519, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 6 mei(0) 7 mei(2) Roos198, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Pstjepiet, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1. Datumloos(0) Buiten de lijst(0) Totaal: 17 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi hoi, ik kom gezellig hier mee kletsen. Vanmorgen lh piek gevonden met ovu en daarna goed benut. Heb mezelf al op de lijst gezet! Veel succes allemaal.
Hallo Dames, Denk mijn ei geweest is wat denken jullie van de foto .Hrb ovulatietestjes gedaan Voorbije nacht had ik rechterkant pijn denk het laatste groeispurtje naar het knappen van het eitje. Want nu neemt de test al terug af sinds 16u . Vandaag nog eens gezellig maken hebben het gezellig gemaakt 14 April dus de periode zitten we goed denk ik Mijn vorige ronde had ik ook nooit een knalpositieve ovulatietest
♥NOD-lijst 30 april t/m 7 Mei 2017 ♥ 30 april(1) Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 1 mei(2) Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 14 Leraje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 GwoonAn, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde 2 mei(1) Plusje, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 3 mei(6) Bella28, 30 jaar, 2e kindje, MMM Eef92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Mamajongens, 36 jaar, 4e kindje, ronde 5 RiRi93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 MJBP, 37 jaar, 1e kindje, ronde 15 Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 4 mei(2) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 Anonise, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 Baby2017- 24 Jaar- 1e kindje- Ronde MMM 5 mei(2) Leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Esther519, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 6 mei(0) 7 mei(2) Roos198, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Pstjepiet, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1. Datumloos(0) Buiten de lijst(0) Totaal: 17 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Dag meiden ik stond op een ander lijstje maar mijn eisprong was later, dus heb mezelf hier opgezet en ik kom graag meekletsen. ♥NOD-lijst 30 april t/m 7 Mei 2017 ♥ 30 april(1) Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 1 mei(4) Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 14 Leraje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 GwoonAn, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde Mama2017, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na mk en ma) 2 mei(1) Plusje, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 3 mei(6) Bella28, 30 jaar, 2e kindje, MMM Eef92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Mamajongens, 36 jaar, 4e kindje, ronde 5 RiRi93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 MJBP, 37 jaar, 1e kindje, ronde 15 Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 4 mei(2) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 Anonise, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 5 mei(2) Leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Esther519, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 6 mei(0) 7 mei(2) Roos198, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Pstjepiet, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1. Datumloos(0) Buiten de lijst(0) Totaal: 18 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom allemaal! Mamajongens, ik heb geen ervaring met de kruidvat ovulatietesten maar ik vind hem niet niet erg donker? Of misschien heb je dat altijd zo?
Goedemorgen dames, Morgen heb ik mijn tweede follikelmeting en waarschijnlijk 20 April 3IUI zonder hormonen..
Vandaag ovutest ook weer minder zichtbaar 2de streepje dus ik vermoed daar ik 15 /16 pos ovutest had vandaag of morgen ten laatste eisprong is. Gisteren bij het slapen gaan beetje hoofdpijn Kan die lichte hoofdpijn teken dan zijn dat eisprong nadert? Gisteren klussen niet gelukt man moest vandaag vroeg opstaan heeft voetbaltornooi.Hopelijk lukt het ons vandaag nog eens Op het wachtbankje ... lange 2 weken Succes dames
Spannend allemaal dames. Ik mag ook op het wachtbankje. Afgelopen week lukte het om om de dag te klussen. En precies gisteren op de meest vruchtbare dag (volgens de berekeningen) meende m'n man ziek te zijn. Was erg chagrijnig, dit is de laatste maand kans op een 2017 baby (wordt sowieso een keizersnede namelijk). Zometeen gaat m'n man werken en zien we elkaar twee weken niet. Hoop dat afge week genoeg is geweest, donderdag had ik een heel klein beetje vruchtbaar slijm, maar echt heel weinig en daarna tot nu toe helemaal droog. Dus snap ook niet echt wanneer ik een eisprong zou hebben, of al gehad. Nou lang verhaal, maar baal er zo van dat ik het even kwijt moest.... Hopelijk hebben jullie meer succes. Wel alweer veel meiden in de mmm, of die al verder gaan met afspraken. Dat lijkt me ook zwaar voor jullie. X