In de derde ronde was ik zwanger, dat werd een miskraam. Toen na de curettage was ik weer in de derde ronde zwanger en dat werd mijn zoontje. Had zo de hoop dus weer op die 3e ronde gezet. Maar nee... dat werd hem niet. Want nu al in ronde 4. Maarja, we wachten af. We moeten het maar de tijd geven he, want forceren werkt toch niet.
Welkom! Leuk leuk! Ik hoop ook voor jou dat je cyclus wat korter word. Hoe waren je cyclussen voor je bevalling? Leuk, al met z'n vieren in de club!
Ja ben vandaag ongesteld geworden en niet zo'n beetje ook.. man wat een pijn zeg!! Maaaar zet mij maar lekker op 3 mei
Na het stoppen met de pil eerst 2 maanden netjes rond de 29 dagen, daarna werd het steeds langer 6-7 weken. Maar uiteindelijk toch binnen 9 maanden zwanger. Huisarts zei toen dat het nog door het ontpellen kwam, en dat een zwangerschap mogelijk de enige manier was om de cyclus te resetten. Niet dus Ik zie dat jij ook van die lange cyclussen hebt. Vervelend zeg!
Jaa, maar ik heb pcos, (althans, dat had ik 4 jaar terug, ga er vanuit nu nog steeds) dus bij mij is het wel een ander verhaal. Maar hoop dit ooit nog te 'genezen'. Ik zou al blij zijn als ik komende ronde een goede eisprong heb, dat is bij mij ook niet iedere ronde het geval namelijk.
Hoe ben je daarachter gekomen? Ik heb geen idee waar het bij mij aan ligt dat m'n cyclus zo lang is, en of ik een eisprong krijg. In ieder geval wel af en toe want anders was dochter er nu niet. Ik doe geen ovulatietesten en temperatuur niet. Voorlopig wil ik het ook gewoon z'n gangetje laten gaan zodat het geen obsessie voor me wordt.
Ik heb een echo gehad bij de gynaecoloog! Toen hadden we nog geen zwangerschapswens. Samen met bloedonderzoek kwam daar toen pcos uit. Ik ga deze maand wel weer ovulatietesten doen, maar weet wel ongeveer wanneer mijn ovulatie is... voorlopig nog niet in ieder geval.
Nicole, 29 jaar,3de kindje, ronde 2 Deze ronde overgeslagen.. net afscheiding gehad en voel me niet lekker en ineens positieve ovulatietest op dag 23, vorige keer ook al op dag 16 terwijl ik voorheen altijd netjes cyclus van 28 dagen had en nu ineens totaal anders.. ben dat niet gewend ( sorry voor mijn gezeur, zie dat ik niet echt mag klagen met hoogtes cyclus van 36 dagen) maar nooit langer gehad als 29 dagen
[[/U]E=Leolove;20581286]♥NOD-lijst 30 april t/m 7 Mei 2017 ♥ 30 april(1) Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 1 mei(0) 2 mei(0) 3 mei(0) 4 mei(1) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 5 mei(1) Leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 6 mei(0) 7 mei(0) Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 Datumloos(0) Buiten de lijst(0) Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♥NOD-lijst 30 april t/m 7 Mei 2017 ♥ 30 april(1) Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 1 mei(0) 2 mei(0) 3 mei(0) 4 mei(1) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 5 mei(2) Leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Esther519, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 6 mei(0) 7 mei(0) Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 Datumloos(0) Buiten de lijst(0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi! Ik kom graag meekletsen. Hier ben ik net gestopt met de pil deze week, nu ongesteld en daarna gaan wij beginnen voor een 2e kindje. Spannend weer! Heb niet echt een idee van mijn cyclus, vorige keer ben ik direct zwanger geworden na het stoppen met de pil. Ik testte toen wel pas na 35 dagen positief, dus verwacht nu ook een wat langere cyclus. We gaan het zien!
Ik weet niet zeker of ik nu in deze groep ga vallen omdat ik er van uit ga ineens week later ongesteld ga worden dus denk dan schuift me volgende nod ook.
Leuk, allebei ronde 1 voor de tweede. Gaan jullie het gewoon zo proberen of gebruik je ovulatietesten of zo?
♥NOD-lijst 30 april t/m 7 Mei 2017 ♥ 30 april(1) Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 1 mei(0) 2 mei(0) 3 mei(1) RiRi93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 4 mei(1) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 5 mei(2) Leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Esther519, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 6 mei(0) 7 mei(1) Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 Datumloos(0) Buiten de lijst(0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)