NOD lijst 30april t/m 7 mei

Discussion in 'NOD forum' started by juutje89, Mar 28, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leolove

Leolove Fanatiek lid

Apr 16, 2016
    4,147
    1,683
    113
    Helaas, ik ben inderdaad echt ongesteld nu. Cyclus van 44 naar 36 dagen dus dat is wel fijn. Hopelijk volgen jullie mij niet ;)
    @LoisJoanna: spannend, hoop dat ze mooi op gaan lopen

2. Leolove

Leolove Fanatiek lid

Apr 16, 2016
    4,147
    1,683
    113
    Hopelijk voor jou wat meer geluk deze eerste ronde. Heb je wel een regelmatige cyclus? Ik zou het nieuws niet meteen tegen een nieuwe werkgever gaan vertellen, als je dan niet wil liegen zou ik gewoon vertellen dat je hoopt dat er een keer een tweede kindje komt.

3. Monster

Monster Lid

Apr 25, 2017
    13
    0
    1
    Female
    Oh balen LeoLove, maar inderdaad positief gezien is het fijn dat je cyclus iets korter is (en hopelijk blijft).

Ik zit vandaag op 7DPO, geen kwaaltjes. Doen jullie dat ook, zo'n 10 keer per dag naar je temp.kaartje kijken in de hoop iets te zien?

4. juutje89

juutje89 Bekend lid

Jan 3, 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    Jaaaaa!
    (ei)ndelijk mijn eisprong gehad en bevestigd!

Kan iemand mij op paars zetten?
    Kan even niet op de pc

5. Kaatje1995

Kaatje1995 Actief lid

Dec 7, 2016
    122
    7
    18
    NULL
    NULL
    Oehh, ik zie hem ook! Voorzichtig gefeliciteerd!! Ik hoop dat die mooi oploopt!

6. Anonise

Anonise Bekend lid

Feb 21, 2017
    588
    315
    63
    @Leolove balen maar wel een stuk kortere cyclus!

@LoisJoanna ik zie het ook! Spannend!:D

Bij mij is het blaasontsteking gevoel weg (urine was getest en geen blaasontsteking) maar voel vandaag mijn rechter nier. Niet heel pijnlijk meer een zeurend gevoel. Aangezien ik al 2 keer nierbekkenontsteking heb gehad vertrouw ik het niet helemaal. Ik kijk het nog even aan, hoop dat het weg trekt maar als het vrijdag nog niet weg is ga ik toch de huisarts weer bellen.... Dit jaar betaal ik mijn zorgverzekering in ieder geval niet voor niks:rolleyes:

7. A88

A88 Lid

Apr 25, 2017
    72
    2
    8
    Female
    Huismoeder
    Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw hier. Mijn naam is Antje 28 jaar oud. Mijn Nod is 5 mei en ik heb 2 meiden uit eerdere relaties en dit wordt voor ons de eerste ronde.

8. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

Feb 28, 2017
    1,761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    ik heb vanmorgen een test gedaan en was m eigenlijk vergeten omdat ik er niet zo veel hoop meer in had deze ronde..toen ik m weg wilde gooien zag ik een mega tuur wat ik nog niet eerder gezien heb dus hierdoor ga ik twijfelen maar wil niet te veel hoop krijgen voor het geval ik alsnog ongesteld ga worden ..weet niet hoe de foto is na het uploaden

Attached Files:

9. A88

A88 Lid

Apr 25, 2017
    72
    2
    8
    Female
    Huismoeder
    Misschien zit er een klein streepje maar ik kan niks zien zo helaas.. ik moet zeggen bij mn 2e zwangerschap was de eerste test ook een licht streepje

10. Anonise

Anonise Bekend lid

Feb 21, 2017
    588
    315
    63
    Ik zie iets heel vaags! kan niet echt zeggen dat ik er een kleur in kan herkennen. Had je de test al lang liggen? Hoop dat het gaat oplopen!

11. Citroentje93

Feb 28, 2017
    1,761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ja ik kan het niet beter op beeld krijgen sorry :( maar toen ik het zag dach t ik echt Huh dit heb ik niet eerder gezien en liep gelijk naar t raam om de test met daglicht te bekijken en toen zag ik t veel beter

12. Citroentje93

Feb 28, 2017
    1,761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ik denk wel na 5 min...heb er niet echt opgeLet ik schat tussen de 4 en 7 minuten

13. A88

A88 Lid

Apr 25, 2017
    72
    2
    8
    Female
    Huismoeder
    Ik zou hem met 2 dagen weer doen of gewoon morgen hihi. Maar als er een licht streepje is dan alvast lichtelijk gefeliciteerd

14. Anonise

Anonise Bekend lid

Feb 21, 2017
    588
    315
    63
    Dat lijkt me dan niet van indrogen, hopelijk snel een streepje dat echt duidelijk een streepje is, mijn duimen draaien voor je!

15. Citroentje93

Feb 28, 2017
    1,761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ja thanks haha en als ik ongesteld word so be it..Het is alleen wel mindfuck omdat ik gister al zei tegen mijn man oke op naar de volgende ronde en nu weer afwachten op de menstruatie haha

16. Citroentje93

Feb 28, 2017
    1,761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Dankjewel ! ik ga overmorgen weer een testje wagen op de nod xx

17. A88

A88 Lid

Apr 25, 2017
    72
    2
    8
    Female
    Huismoeder
    Klinkt heel gek maar hoe minder je er vaak mee bezig bent hoe beter het is. Teminste dat is mijn ervaring. Hou je ons op de hoogte?

18. Citroentje93

Feb 28, 2017
    1,761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ja klopt afgelopen maand ben ik er heel weinig mee bezig geweest in vergelijking met de eerste drie maanden..heb geen ovulatie testen gebruikt en gewoon seks gehad wanneer wij zin hadden en dat zorgde voor veel meer rust..Ja ik houd jullie op de hoogte :D

19. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

Apr 5, 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Lol haha boks!! Ik ben er deze keer weinig mee bezig. De eerste keer dat ik rustig ben :) ik zit op 5dpo :)

Ik duim voor je!

20. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ahh, al 1 die ongesteld is zie ik.

Maar bij lois zie ik ook echt een streepje!
    Bij jou riri zie ik helaas niks.
    Hopelijk beiden zwanger!

Hier geen kwaaltjes niks. Ik ben alweer met de volgende ronde bezig. Heb echt het gevoel dat het niet raak is deze ronde. Baal er wel van maar ach, we moeten positief blijven.

Share This Page