Nee zou niet weten, het is wel heel weinig bloed dus misschien innestelingbloeding en anders wel echt ongi als het meer wordt en langer duurt dan een paar dagen.
Heb je enige tekenen gehad? Snap dat je blij bent! Ik moet nog even wachten tot 5 mei maar heb erge vreetbuien de afgelopen dagen...
hah Haha je krijgt t zo onder de knie je gaat begin periode 24/7 hier rondneuzen haha ja klopt idd ik ga morgen of vrijdag weer testen had vandaag een heeeeel licht streepje dus ik weet het nog niet x
Het klinkt heel raar maar ik droomde erover en werd wakker en het eerste dat in me op kwam was dat ik een test moest doen. Deze gisteren gedaan en was echt een tuur streepje.. Sinds vandaag echt mega misselijk geweest op het werk dus heb toen ik thuis kwam deze test gedaan... Streepje zegt genoeg haha, wel even spannend nu want zit nog voor mijn NOD
Ja gek hé!ik heb afgelopen week gedroomd over dat iemand mij uitlegde hoe een innesteling te werk ging en die zei tegen me je bent zwanger en vandaag een lichte tuur....gefeliciteerd !!! hij mij is nog niks zeker kon ook een indrooglijn zijn
Oeh spannend zeg! Zijn erg spannende dagen! Heel veel succes en hopelijk heb je ook snel een mooie test!!
Ik wilde al zeggen, zeven dagen te vroeg, zou het geen innesteling zijn? Maar kan ook gewoon spotting zijn natuurlijk. Riri, ik zag Zowel de tuur als de tweede test, ben heel benieuwd morgen! En lois, dat is duidelijk dan, gefeliciteerd!! Hopelijk blijft het goed gaan! Ik ben steeds hoopvol en dan totaal niet meer. Op het moment denk ik eigenlijk dat menstruatie eraan komt, 9 dpo en voelt redelijk gewoon als elke maand...
gefeliciteerd LoisJoanna... Ik vandaag ook 11dpo. Maar denk niet dat het raak is. Durf ook niet te testen. Ik wacht mijn nod af. Tenzij ik ineens duidelijke symptomen krijg.
Hier vanmorgen wel een testje gedaan kon het niet laten. Gisteravond erg zware borsten na het afdoen van mijn bh en mm vriend gaf toe dat ze er anders uitzagen. Ik moet 5 mei nod dus waarschijnlijk te vroeg getest. Als ik de test in het licht hou zie ik wel een streepje licht maar dat zal het streepje van zwanger.wel zijn. Tis niet duidelijk verder.