Wat een mooie testen al, gefeliciteerd dames. A88 als je 5 mei je NOD hebt dan ben je nu 7 dpo toch? In principe test (op een uitzondering na) niemand positief op deze dag. Vanaf 8 dpo test 10 % van de vrouwen die zwanger zijn positief, dus dat is ook weinig, maar dan is er in ieder geval een kans. Dus geen nood aan de man als hij nu negatief is en later gewoon nog een keer testen!
Ik heb vanochoend weer een testje gewaagd en ik denk niet dat ik zwanger ben...de action test geeft niks aan en de kruidvat 2v5 geeft een veel te licht streepje aan ..duidelijk te zien maar niet duidelijk paars of roze...
Hoi dames, ik kom er ook (even ) bij. Ik ben al moeder van 4 kindjes, drie meisjes van 9, 8, 4, en een jongetje van 1. Nu geef ik lang borstvoeding en reageer enorm slecht op hormonen. Manlief reageert enorm slecht op condooms . De knip stelt hij steeds uit als smoes ik ben nog zo jong. 33 jaar is hij nu. Maar goed. Lang verhaal dit . Sorry daarvoor. Maar ik moet mijn ei even kwijt. Ik ben nou drie rondes weer ongesteld geweest. Keurige cyclussen van 30 dagen. Deze cyclus dachten we op dag 29 wel veilig te kunnen vrijen. Maar twee dagen later had ik ineens enorm eiwit afscheiding en daarom checkte ik ff de bmm. Die stond dus open. En zacht enz. Goed, we hebben geen morning after pil genomen en overlegd dat als het dan zo is is het zo. Kans is zooo klein dacht ik vorige week de hele week. Ben inmiddels ook alweer bijna 37. Als ik uitga van die dag het ei. Dan zit ik nu 10 dagen na ei. Heb wel wat klachtjes. Meer dan de vorige cyclussen, maar ben mij bewust dat ik nu heel erg erop gefocust ben. Het bijzondere is ook nog dat als ik het uitreken wanneer ik uitgeteld zou zijn dat excact de zelfde datum is als mijn zoon twee jaar terug. En mijn nod is weer op mijn verjaardag. Er gaat veel door mij heen nu. Kan alle kanten op. Dit is de enige plek waar ik het nu ff kan delen. Dus bij deze. i i
Ik zit nu op 8 DPO. Heb nu voor de tweede dag last van obstipatie. Dat heb ik alleen als ik zwanger ben.... Oooooh wat kan je je toch gek maken en op alles gaan letten he? Geduld....
Onder je bericht op 'tools' drukken, dan kan je wijzigen. Ik zie overigens wel een streepje hoor. Ook op de test van mama2017!!!
Mijn man liet me nog meer twijfelen door te zeggen heeft die test van de kruidvat geen voorgedrukte lijn..en heb nu weeeeer een test gekocht maar zie geen voorgedrukte lijn gewoon omo wit...morgen dan maar weer testen en kijken of het oploopt
Hoe die nu bij jou is zo was die bij mij eergisteren.. Test morgen en overmorgen nog eens! Hopelijk loopt hij mooi op!