Hier vanmorgen ook een testje gedaan. Lijkt een licht schaduwtje te zitten. Maar krijg niets op de foto. Weet ook niet precies wanneer mijn ei was. Maar ja, dat vroeg testen blijft een dingetje
Hallo allemaal, Ik had me hier niet aangemeld maar wel af en toe gekeken omdat ik allerlei dingen voelde Ik kon niet meer wachten met testen terwijl ik pas 9 dpo ben en kon de test-uitslag dan ook eigenlijk niet geloven
Hoi Meiden, Ik lees al een tijdje mee, maar reageer nu pas. Wij zijn1,5 jaar bezig voor een 2e kindje, hebben afgelopen jaar 4 miskramen gehad. Deze cyclus was m'n eerste ronde met Clomid. Zou morgen ongesteld moeten worden, maar heb deze testjes. Hoop dat deze nu wel blijft zitten..
Hoi Lauraa, Wat een mooie testen! Ik hoop dat deze lekker blijft zitten waar die nu zit! En de rest met de mooie testjes natuurlijk ook! Mijn eisprong is 3 dagen eerder geweest dan verwacht, dus ook iets eerder ongesteld. Dat is dan wel weer fijn, dan kan ik dus ook eerder testen dan verwacht. Gisteren en eergisteren had ik een lichte bloeding, ben benieuwd wat het was, want heb het eerder nog niet gehad.
Jeetje wat veel positieve testen Voorzichtig gefeliciteerd allemaal. Mijn test van vanmorgen. Nu wacht ik nod af en dan de Clearblue doen. Als die positief is wil ik voorzichtig op roze. Vandaag 2/3 dagen voor nod.
Wel eng hoor dat je bloed. Het kan goed gaan. Maar het is 50/50 zei mijn verloskundige. Ik had ook wat bloed. Dat stopte toen weer een paar dagen. Testje was nog goed positief. Maar toen kwam ineens mijn 'menstruatie' (veel erger dan normaal) miskraam dus. 3 dagen daarna was mijn test weer blanco
Wauw ik zie veel tweede streepjes hier wordt ik blij van, allemaal alvast een voorzichtige gefeliciteerd hopelijk blijven ze plakken. Ik moet gewoon nog een week wachten Pff nu met al die positieve testjes die voor bij komen wordt het er niet makkelijker op hihi. Heb op extreem veel dikke witte afscheiding ook nergens last van, en normaal altijd na me ei veel last van me borsten maar nu totaal niet, dus heb er nu ook niet zo veel vertrouwen in. Voor de zwangere dames hoe voelen jullie borsten qua pijn? Vindt het toch gek dat ze nu totaal niet pijn doen.
Ik zie ook wat! Pitahaya Ik ga niet voor je duimen want dat brengt ongeluk maar ik hoop echt dat het raak mag zijn voor je ☓
Ja bij mij lopen ze niet op helaas maar af denk ik ..vandaag weer last gehad van menstruatie pijn maar vervolgens niet doorgebroken dus we zien morgen wel
Uuuuhm, zien jullie ook wat? Het is twee keer dezelfde test, een keer met flitser en een keer zonder. Ik ben nu 10 dpo...
Sorry maar ik ben bang dat dit een valse test is, streep is zoals ik hem zie uit gelopen. Zou voor de zekerheid nog een nieuwe test doen om het zeker te weten. Daarbij hoop ik natuurlijk voor je dat ik het mis heb