Ik hield hem daarna een beetje scheef en toen liep de urine een beetje terug. Maar de vage tuurstreep was daarvoor ook al te zien. Ik hoop dat hij niet vals is, morgen maar eens een cb digital doen... Duim duim duim
Ik ben 10 dpo. Ik vind het ook spannend omdat mijn temp ook nog verder oploopt. Maar ik probeer realistisch te blijven dat het niks kan zijn.
Dan hoop ik natuurlijk voor je dat ik het mis heb ☺️ Temp vindt ik altijd zon lastig iets bij mij is die altijd hoog tot de dag na mijn menstruatie dus ik kan daar nooit een knoop aan vast knuppen. Wanneer ga je weer testen ?
Spannend Monster! Ik zie hem ook maar dacht idd eerst ook dat het een vreemd lijntje was. Hopen dat hij mooi oploopt! Volgens ff zit ik 6 dpo maar ik de komende zelf 4 dpo... Wat gaat het allemaal weer langzaam. Straks kan ik testen op mijn verjaardag
Wat een goede berichten tussendoor, gefeliciteerd met jullie positieve testen.. Sterkte voor de gene waarbij het niet gelukt is Ik voelde gisteren een paar felle spelden prikjes net boven mn schaambot, iets aan de linkerkant. Ben benieuwd, vrijdag pas nod ik verlies vaak al 3/4 dagen van te voren bruine afscheiding, dus maandag of dinsdag moet dat al te zien zijn.
Ok ok ik kon het toch niet laten... Maar blijf het spannend vinden of het goed gaat, ben pas 10 dpo..
Iemand van jullie ervaring met de action zwangerschapstesten? Zag ze liggen laatst en was benieuwd. Heb zelf alleen goeie ervaringen met kv 2v5 testen en de clearblue die aangeeft hoelang je zwanger bent
Dat weet ik niet 100% Zeker...ik weet alleen dat ik op 13 april heel veel vruchtbare slijm had..dus ging er vanuit dat ik ongeveer 14 a 16 dagen later ongesteld zou moeten worden dus vandaag of morgen...
ik heb 2 dagen geleden menstruatie pijn gehad en dat ging na een halfuur weg..en gister avond weer menstruatie pijn en ook dat verdween weer..normaal heb ik menstruatie pijn en Word ik binnen paar uur ongesteld en nu is alles anders ook door die licht positieve test wat ik nog niet eerder gezien had..denk dat er iets mis is gegaan Ofzo
Hmmm.. zou kunnen maar vreemd dat het dan niet doorzet mocht het niet goed zijn. Testen zijn van hetzelfde merk die je hebt gedaan?