Leuk dat we gelijk lopen. Ik heb nog geen test gedaan want dat leverde bij mij toch nooit iets op voor NOD. Heb jij al een testfoto geüpload hier?
Nee want er staat steeds dat de foto te groot is om te uploaden.... en daarnaast moet je een heeeeeeeele goede tuurder zijn wil je hem zien!
Ik heb niet echt klachten. Alleen wel wat kraampjes thv schaambot en ook in de liezen. Gisteravond rommelende darmen. Dat was het wel... spannend! Wie gaan er morgen testen?
Nou strakjes testje gedaan en kijk nu net weer zie een heeeel licht streepje. Alleen kan het bestand niet uploaden het is te groot. Dus wie een foto wil zien mag mij desnods even whatsappen. Als je het nummer wilt zet het maar onder mjjn bericht
ik heb bruine bloeding gemengd met veel menstruatie pijn.. dus ik word eindelijk ongesteld i think.. tenminste je mag me op rood zetten bij deze ! Op naar de volgende ronde.. ik weet niet wat er allemaal mis is gegaan maar die positieve testen van de kv blijf ik erg vreemd vinden. Ik ga aankomende maand dus niet meer testen ik koop er gewoon geen 1 haha ben daar echt klaar mee nu dus mei word voor mij geen ovulatie of zwangerschaps testen en ik laat het gewoon op me af komen.. alle zwangere Gefeliciteerd !! alle ongestelde hopen op een positieve test volgende ronde !! xx
Ik ga terug op t wachtbankje. Bruin is weer weg. Morgen ga ik een kv test doen, dan weet ik het zeker. Dan ben ik 12dpo.
30 april (2) sunnyshines, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 LoisJoanna, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 1 mei (6) rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 14 leraje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 gwoonan, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde mama2017, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na mk en ma) riri93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 2 mei (3) plusje, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 anonise, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 Nonma, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 MMM 3 mei (5) bella28, 30 jaar, 2e kindje, mmm eef92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 mamajongens, 36 jaar, 4e kindje, ronde 5 luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Caroline1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 4 mei (3) mjbp, 37 jaar, 1e kindje, ronde 7 (na mk) baby2017, 24 jaar, 1e kindje, Ronde MMM Monster, 34 jaar, 3e kindje, ronde 1 5 mei(9) leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 esther519, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 jk84 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Kaatje1995 - 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 (na mk) pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 Kleintje85, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 5 Frummels, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 27 A88, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 6 mei(2) mariska2005 ,31 jaar , 8ste kindje , ronde 2 Leooonie, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 7 mei(2) roos198, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 pstjepiet, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1. datumloos(0) buiten de lijst(0) totaal: 32 wachtbankje (28), zwanger (0), ongesteld (1), mmm (2), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "reageer" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
De laatste lijst was alweer een tijdje terug dus ik heb m geprobeerd correct aan te passen. Mocht er iets niet kloppen laat het me weten. Heel veel sterkte meiden die ongesteld zijn geworden!
Nou heb vanochtend toch getest! En ben zwanger! Blijkbaar is het HCG dus na een innesteling van donderdag toch hoog genoeg voor een (vaag) streepje! Gefeliciteerd alle andere zwangeren natuurlijk! En alle meiden die nog moeten testen heel veel sterkte met het afwachten (die dagen duren zooooo lang) Heb verder niet veel symptomen. Veel steekjes en prikjes en lage rugpijn. Misschien wel iets gevoeligere borsten maar ik let er ook wel heel veel op haha
Je kunt onderin het bericht onder de blauwe knop 'plaats reactie' op de knop 'upload bestand' klikken. Bestand moet wel rond 1mb zijn dus misschien moet je de foto even bewerken en onder lagere kwaliteit opslaan.
Gefeliciteerd voor de nieuwe testers !! Ik zit weer met iets..ik dacht dus ongesteld te worden maar het is alleen bruin bij het vegen nu..vanochtend was het licht rood /bruin met veel buikpijn...nu is de buikpijn weg ( heb wel aleve ingenomen rond 1 u in de middag ) en nu net naar de wc en was nog een beetje bruin over. jeetje dit heb ik nog niet eerder gehad. Ik word normaal altijd gelijk helderrood ongesteld..zijn dit tekenen van een vroege miskraam of heel gek kan dit de innesteling zijn of is het daar veel te laat voor?
Bij een miskraam lijkt mij dat je het gelijk rood krijgt maar heb er geen ervaring mee. Een late innesteling zou eventueel kunnen denk ik. Wanneer was je nod?
Zou miskraam kunnen zijn. Zo had ik het wel bij mijn zoontje, was eigenlijk een twee eiige tweeling. Dat wist ik toen nog niet. Met zeven weken kreeg ik toen ook rood/bruin verlies bruin heb ik nooit als ik ongi wordt. Toen wel dus. Dat was niet veel maar bleek later dus een miskraam.