Denk dat ik toch een twijfel/tuur heb. Kon me niet inhouden en heb bij de action zo'n early gehaald. Waarachtig zie ik daar in de verte een rozig wazig streepje. Maar zo licht dat ik m haast niet op de foto krijg.. maar zie hieronder. Ik ga nu echt even wachten tot zaterdag. Als die felle steken van afgelopen zaterdag (waarvan ik zelfs kippenvel kreeg) een beginnende innesteling zou zijn geweest, klopt deze hoeveelheid hcg er dan mee?
Hier vandaag op mijn nod een test gedaan, hartstikke wit... ook nog geen ongesteldheidsgevoel, dus nog even afwachten
Ik kon me toch ook niet inhouden maar echt stom natuurlijk. Volgens FF zit ik 10 DPO dus ik dacht wie weet. Zelf denk ik dus toch echt 8 DPO. Hij was natuurlijk hartstikke wit!
Ik ben even afwezig.. vriendlief is met zn kop op de loop ik ben kapoet. Lang verhaal allemaal maar ik hoop jullie snel weer tegen te komen! Liefs van mij
Kort samengevat.. mijn vriend zn ex heeft 4 jaar lang gelogen dat ze samen een kind hebben. Het is dus niet zijn kind maar ze heeft en houdt nog steeds vol dat het zijn kind is. Ze weet nog van niks omdat hij in scheiding ligt op dit moment. Tis allemaal best rot en klote en moeilijk voor ons beiden maar we slaan ons erdoorheen
Dankjewel! We weten het al een aantal maanden maar wordt steeds moeilijker. Voor iedereen hier succes en sterkte mocht het raak zijn gefeliciteerd!
@A88 wat heftig! Lijkt me echt verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte hopelijk snel een hummeltje voor jullie samen maar ik kan me voorstellen dat het voor je vriend heel dubbel moet voelen.
@A88 jemig, wat heftig zeg. Ik snap dat zo'n situatie het voor je vriend wel lastig of ingewikkeld maakt. Hopelijk kunnen jullie snel verder voor een klein wondertje. Sterkte!
Hier gister avond 9/10 dpo getest. Naar mijn idee Omo wit. Nog wel wat gevoelige borsten. Vrijdag maar weer testen dan zijn we thuis.
@A88 Wat heftig! Heel veel sterkte! @Pitahaya Heb je al wel het gevoel dat je menstruatie er aan gaat komen? Heb ik namelijk nog niet en heb vandaag mijn nod, voel het normaal gesproken al een week van te voren aankomen
Nee, nog niet het gevoel dat het eraan zit te komen. Maar het komt wel hoor. Vorige keer ook in eens 2 dagen later dus het zou ook zondag pas kunnen komen. heb jij al getest? Wist jij nou wel zeker of je ook een eisprong had gehad?
Ja zondag en vandaag een zw test gedaan beide keren negatief En ik had 17 april een positieve ovulatietest