Hier vanavond toch maar een kruidvat test gehaald en lijk ergens in de vertel een licht streepje te zien maar wel een tuur. Foto krijg ik hem nog niet op. Borsten beginnen wel steeds pijnlijker te worden wat eigenlijk normaal niet klopt normaal in de dagen voor nod hier geen last meer van tis dus weer spannend deze ronde. Vrijdag ochtend nogmaals testen Mocht het zo zijn moet die dan wel duidelijker zijn
Spannend Ashley! Hopelijk heb je een dikke vette streep straks Ik duim voor de dames die morgen moeten testen. Sterkte voor de dames op rood Hopelijk volgende ronde positief
Spannend voor de dames die al lichte streepjes hebben of bijna mogen testen! Ik duim voor jullie! Ik mag zelf helaas op rood, vandaag ongesteld geworden Op naar de volgende ronde.
Mag ik jullie wat vragen? Ik lees al een tijdje mee maar sta niet op de lijst omdat we niet 'actief' bezig waren om zwanger te worden. Nu was afgelopen woensdag mij Nod. Cyclus van 28 dagen en op dag 18 (erg laat in de cyclus) gemeenschap gehad. Ik voel me echt zwanger. Nu 1 dag overtijd. 3 testen gedaan inmiddels maar die geven een heel licht streepje. Nu twijfel ik enorm.. hou ik mezelf voor de gek,ben ik zwanger of is er iets mis gegaan waardoor ik weinig hcg heb en de testen niet donkerder worden? Ik heb geprobeerd het te uploaden maar het bestand is te groot. Zijn jullie bekend met lichte testen? Bedankt voor het evt. meedenken!
Hallo welkom, ik had zondag nod. Maar had een heel licht streepje. Clearblue was pas pisitief na nod. Soms duurt het langer met de hcg stijging. Waarschijnlijk een late innesteling net als ik. Als je je foto even verkleind in je album. Gewoon op je telefoon bijsnijden, dan kun je m uploaden.
Goedemorgen dames, Eergisteren heb ik nog een test gedaan ivm steeds vage kleurloze streepjes die ik leek te zien op de testen. Morgen zou ik mijn NOD hebben en tot mijn verbazing ben ik net ongesteld geworden! Volgende keer beter hoop ik.
Sterkte esther, mjbp en kaatje! Hier lijkt het langzaam op te lopen, ookal is het nogsteeds erg licht. Vanmiddag watcextra earlies inslaan om de stijging per dag goed te kunnen zien. Is ei toch echt later geweest. Denk dat eigenlijke nod in komend weekend dan had gelegen. Klopt dan ookwel met de lichte streepjes nu. Verder totaal geen kwaaltjes afgezien soms wat zeurderige steekjes, altijd weer op dezelfde plek links onder.
Is nou die onderste de nieuwe? Ik zie wel op beide testen iets. Je houd het maar spannend zeg! Misschien nu pas over 2 dagen weer testen?