Hallo dames, Wil iem me in het lijstje toevoegen mijn volgende NOD is 3 Mei -4de kindje - 5 ronde Doorwat zou dit komen dat ik nu niet zosnel zwanger word al 6 jaar ik niets van anticonceptie inneem ,omdat ik het nu wel graag wil en er echt voor gaan dat stress toch wel een beetje een rol erin meespeelt. Ken een paar mensen rondom mij die zwanger . Bij de jongste was ik op 3 maand zwanger en nam toen ook al een aantal jaar geen anticonceptie meer. Hier ongi geworden 3 April, veel te vroeg verwachtte ze maar 6 april Heb meestal een cyclus van 30 dagen. Kan mijn cyclus wat verkort zijn daar ik sinds deze maand begonnen ben met vitamine E te nemen waar tarwekiemolie inzit heb deze gekocht in het kruidvat Waar kan ik de teunisbloemolie vinden ook in kruidvat? Kga er de komende periode eens naar kijken. Hopelijk word deze maand onze maand en dat we veel roos mogen zien We beginnen met nieuwe moed aan een nieuwe ronde Succes dames
Welkom nieuwe dames. Bella: zo lang al aan het wachten op een tweede. Hopelijk deze maand meer geluk. Mamavanjongens: ik heb geen ervaring met supplementen, maar liever te kort dan te lang Eefje: half jaar is drie keer 2 maanden dus inderdaad scheepsrecht
Nee ik stopte aug 2012 met de pil.. was meteen zwanger maar kreeg in nov een miskraam.. was febr 2013 al weer zwanger van onze boef.. en nu...... tis n raadsel
Goedemorgen dames, ik wil ook graag mee schrijven. Wil iemand mij op de lijst zetten? Rombely, 36 jaar, ronde 14 voor 3e kindje, nod 2 mei. Op het moment bekijken we na iedere ronde of we nog wel doorgaan, gezien mijn leeftijd en het leeftijdsverschil tussen onze kindjes. In het begin lees ik altijd vooral mee, later wordt ik wel actiever met meeschrijven. Succes allemaal meiden!
♥NOD-lijst 30 april t/m 7 Mei 2017 ♥ 30 april(1) Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 1 mei(1) Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 14 2 mei(0) - 3 mei(4) Bella28, 30 jaar, 2e kindje, MMM Eef92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Mamajongens, ?? jaar, 4e kindje, ronde 5 RiRi93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 4 mei(1) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 5 mei(2) Leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Esther519, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 6 mei(0) - 7 mei(1) Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 Datumloos(0) Buiten de lijst(0) Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom! Ik heb jullie op de lijst gezet. We zijn al met een leuk clubje van 10! Wanneer gaan jullie beginnen met ovulatietesten? Ik begin meestal als het een beetje slijmerig word van onder zeg maar. Maar dat is nu nog absoluut niet het geval. Verwachtte eisprong is ook pas over 15 dagen. Duurt wel erg lang hoor allemaal! Mja, geduld...
Ik begin meestal mer testen van dag 10 maar had dan ook altijd me ei rond dag 14 maar nu later maar begin voor zekerheid wel dag 12 ofzo denk, mocht me cyclys weer korter worden maar voor nu nog wachten op me menstruatie
Ja? Moet ik je van de lijst halen? Misschien ben je wel zwanger joh en hoef je niet naar een ander clubje.
♥NOD-lijst 30 april t/m 7 Mei 2017 ♥ 30 april(1) Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 1 mei(1) Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 14 2 mei(0) Plusje, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 3 mei(4) Bella28, 30 jaar, 2e kindje, MMM Eef92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Mamajongens, 36 jaar, 4e kindje, ronde 5 RiRi93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 4 mei(1) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 5 mei(2) Leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Esther519, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 6 mei(0) - 7 mei(1) Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 Datumloos(0) Buiten de lijst(0) Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Haha nee niet zwanger, bewust deze ronde overgeslagen haal me er maar vanaf, heb al de nieuwe lijst aangemaakt. Succes dames!
♥NOD-lijst 30 april t/m 7 Mei 2017 ♥ 30 april(1) Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 1 mei(1) Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 14 2 mei(1) Plusje, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 3 mei(4) Bella28, 30 jaar, 2e kindje, MMM Eef92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Mamajongens, 36 jaar, 4e kindje, ronde 5 RiRi93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 4 mei(1) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 5 mei(2) Leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Esther519, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 6 mei(0) - 7 mei(0) Datumloos(0) Buiten de lijst(0) Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♥NOD-lijst 30 april t/m 7 Mei 2017 ♥ 30 april(1) Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 1 mei(1) Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 14 2 mei(1) Plusje, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 3 mei(5) Bella28, 30 jaar, 2e kindje, MMM Eef92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Mamajongens, 36 jaar, 4e kindje, ronde 5 RiRi93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 MJBP, 37 jaar, 1e kindje, ronde 15 4 mei(1) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 5 mei(2) Leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Esther519, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 6 mei(0) - 7 mei(0) Datumloos(0) Buiten de lijst(0) Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi dames, ik sluit me graag bij jullie aan voor mijn volgende ronde, want mijn ronde 14 is vandaag helaas geëindigd met een te late ongesteldheid. Ik gebruik al een tijdje ovulatietesten en die werken erg goed voor mij. Veel geluk iedereen!
♥NOD-lijst 30 april t/m 7 Mei 2017 ♥ 30 april(1) Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 1 mei(1) Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 14 2 mei(1) Plusje, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 3 mei(5) Bella28, 30 jaar, 2e kindje, MMM Eef92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Mamajongens, 36 jaar, 4e kindje, ronde 5 RiRi93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 MJBP, 37 jaar, 1e kindje, ronde 15 4 mei(1) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 5 mei(2) Leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Esther519, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 6 mei(0) - 7 mei(0) Datumloos(0) Buiten de lijst(0) Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)