30 april (2) sunnyshines, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 LoisJoanna, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 1 mei (7) rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 14 leraje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 gwoonan, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde mama2017, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na mk en ma) riri93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Query, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 2 mei (3) plusje, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 anonise, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 Nonma, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 MMM 3 mei (5) bella28, 30 jaar, 2e kindje, mmm eef92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 mamajongens, 36 jaar, 4e kindje, ronde 5 luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Caroline1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 4 mei (3) mjbp, 37 jaar, 1e kindje, ronde 7 (na mk) baby2017, 24 jaar, 1e kindje, Ronde MMM Monster, 34 jaar, 3e kindje, ronde 1 5 mei(10) leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 esther519, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 jk84 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Kaatje1995 - 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 (na mk) pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 Kleintje85, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 5 Frummels, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 27 A88, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 Jhann316, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 6 mei(2) mariska2005 ,31 jaar , 8ste kindje , ronde 2 Leooonie, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 7 mei(3) roos198, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 pstjepiet, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1. Ashleyrachel, 29, jaar, 1e kindje, mmm datumloos(0) buiten de lijst(0) totaal: 35 wachtbankje (9), zwanger (12), ongesteld (11), mmm (2), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (2) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "reageer" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Had hier ook het plan om dit weekend pas te testen, maar dat is me helaas niet gelukt. Het wachten was te moeilijk . Dus hier toch ook maar weer even wat testjes gehaald, kan ik van de week ook nog een keer testen als ik dan nog niks merk. Misschien ben ik er ook wel een die pas een week later positief test, en is deze ronde toch nog niet afgeschreven. Vanaf wanneer mag je dan pas bellen met de verloskundige? Ik dacht altijd dat je gelijk mocht bellen. (Zo is het trouwens wel heel duidelijk dat ik voor mijn eerste kindje ga ) Succes met wachten nog!
Ja spannend he, ik ben ook nog steeds niet ongesteld en vind het ook zo spannend. Ik zou het liefst as donderdag gaan testen als ik het volhoud. En welke zwangerschapstesten heb je gehaald? 2 voor 5 euro dacht ik. Ik zou dan die van kruitvat nemen.want die worden veel gekocht hoor ik her en der En ik duim met je mee..
Nog eventjes volhouden en dan met een beetje geluk deze week een positieve test! Ik hoop het zo! Heb de kv2v5 gehaald, en heb nog een digitale clear blue liggen. Begin hier wel steeds meer symptoompjes te krijgen waarvan ik de meeste niet heb als ik ongesteld moet worden, hoofdpijn (heb bijna nooit hoofdpijn, alleen als ik te weinig gedronken heb, dus daar vandaag en gister extra op gelet), wat extra vermoeidheid, klein beetje buikpijn/misselijk en dan nog veel en dunne afscheiding (sorry voor het beeld) Dus ik ben benieuwd! Ik duim ook voor je!
Donderdag en vrijdag had ik positieve ovulatie test daarna bleef ik zo'n zeurend gevoel in m'n onderbuik houden niet specifiek aan 1 kant, maar vandaag ineens wat bloed tijdens het afvegen Zou dit een ovulatiebloeding kunnen zijn? Of zou ik toch ongesteld worden!? Zit overigens op dag 32 vandaag.... (ben altijd onregelmatig) iemand een idee??
Ja zeker spannend.Ik denk dat ik steeds wat voel lopen en dan kijk ik en dan is er nog niks te zien. Ik voel wat meer mijn borsten en hele kleine steekjes in mijn buik wat ik ook nooit met mijn ongesteldheid heb. Wanneer ga je een test doen?
Dank je wel, en ik zou het zo geweldig vinden dat er een 4de baby in me mag groeien en zo een belevenis weer.En een ontwikkeling van je kindje wat van jullie zelf is is toch altijd het mooiste wat er bestaat. Als ik het volhoud ga ik as donderdag een testje van Kruitvat proberen en als die positief is ga zo n een kopen van clearblue die aan geeft hoeveel weken lijkt me ook erg leuk om te hebben.liefs
Hoe voel je je nu je weet dat je zwanger bent en heb je al trek in gekke dingen? Ik heb steeds trek in patat dat is wat ik apart vind.en met mijn vorige zwangerschappen dronk ik bij de m c donalds die warme chocolademelk elke dag daar had ik altijd zin in. Gisteravond had ik opeens behoefte om melk te drinken. Apart he die hormonen. En ik ben erg dromerig en veel moe aanvallen wat ik paar weken terug niet had en zeker niet bij mijn ongesteldheid.fijne zondag
Oh wat grappig dat je al die dingen voelt! Ik heb zelf verder nog geen vreemde dingen afgezien van het zeurderige gevoel links onder, s avonda snel moe en ik word s ochtends veeel te vroeg wakker. Maar nog geen andere kwaaltjes of dingetjes te bekennen..
Heb gisteren met mijn vriend afgesproken dat ik woensdag een test ga doen. Hopelijk houd ik het vol xD Dankje! Ik denk dat je even moet afwachten en kijken of het doorzet, dat is volgens mij helaas de enige manier om erachter te komen. Succes!
30 april (2) sunnyshines, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 LoisJoanna, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 1 mei (7) rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 14 leraje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 gwoonan, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde mama2017, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na mk en ma) riri93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Query, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 2 mei (3) plusje, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 anonise, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 Nonma, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 MMM 3 mei (5) bella28, 30 jaar, 2e kindje, mmm eef92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 mamajongens, 36 jaar, 4e kindje, ronde 5 luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Caroline1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 4 mei (3) mjbp, 37 jaar, 1e kindje, ronde 7 (na mk) baby2017, 24 jaar, 1e kindje, Ronde MMM Monster, 34 jaar, 3e kindje, ronde 1 5 mei(10) leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 esther519, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 jk84 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Kaatje1995 - 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 (na mk) pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 Kleintje85, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 5 Frummels, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 27 A88, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 Jhann316, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 6 mei(2) mariska2005 ,31 jaar , 8ste kindje , ronde 2 Leooonie, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 7 mei(3) roos198, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 pstjepiet, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1. Ashleyrachel, 29, jaar, 1e kindje, mmm datumloos(0) buiten de lijst(0) totaal: 35 wachtbankje (8), zwanger (12), ongesteld (12), mmm (2), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (2) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "reageer" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Het gaat weer gelijk op, ik ben helaas ongesteld geworden. Had FF blijkbaar toch gelijk dat ik nu 14DPO ben Op naar de voglende ronde en 17 mei afspraak in het ziekenhuis, vanaf nu dus in de MMM. Gefeliciteerd voor alle zwangeren. IK heb verder even niks terug gelezen ik baal enorm en heb even een dipje ♥
Balen zeg! Hou vandaag/ deze week maar lekker even een baaldag(en). Het is toch wel weer even de afsluiting van een periode. Even lekker alles eruit gooien en dan kun je hopelijk zodalijk vol goede moed de mmm in. Heel veel succes en een dikke knuffel!