NOD-lijst 31 augustus t/m 6 september 2018 31-08 Zoef, 33jaar, 4e kindje, ronde 8 PippiMoustache, (nog net) 33 jaar, 1e kindje, ronde 2 (met IUI-D) Muzieknootje86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 01-09 Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7(2e na mk) Meisjemeisje85, 33 jaar, 2de kindje, ronde 1 Kimberley92, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6 (met IUI-D na 3x mislukte icsi) (MMM) Namar, 42 jaar, 1e kindje, ronde 4 Brocantje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 2 Kenikela, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 02-09 Miles, 28 jaar, tweede kindje, ronde 6 Memmiee, 26 jaar, tweede kindje, ronde 29 (MMM) Zonnetje91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 PBV, 39 jaar, 2de kindje, ronde 4 na vmk Esmee1993, 24 jaar, eerste kindje, ronde 1 na MA Maarr, 30 jaar, eerste kindje, ronde 20, 3 x mk 03-09 Angela, 25 jaar, eerste kindje, ronde 12 Gwenvd 30 jaar, 2e kindje, 1e ronde Marie19873, 1e kindje, 11e ronde na miskraam BlueEyedSoul88, 30, 1e kindje, ronde 16 (MMM) 04-09 Nina Sanders, 28 jaar, tweede kindje, ronde 2 (MMM) ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, 3e ronde Hakoek, 31 jaar, 1e kindje, 6e ronde SweetLittleGreyBunny93, eerste kindje, tweede ronde 05-09 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, 4e ronde Mariekemama, 32 jaar, 2e kindje, 2e ronde Amc89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Bodille1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11 Mila27, 28 jaar, 2e kindje, ronde 14 (MMM) Ebrum, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Chrissie 1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 06-09 Dotjes 30 jaar, 3e kindje, 3e ronde (na MA 11w6dgn in mei) Dinpin, 34, 2de kindje, 5e ronde Kanjer, 32 jaar, 2e kindje, ronde 15 Ishaya, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mauzy82,36 jaar,1e kindje,ronde 3 iui (mmm) Totaal: 33 Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Heel spannend! Alleen veel te vroeg als ik het zo na ga. Ik probeer er nu nog niet te veel aan te denken, voor ik mezelf valse hoop geef. Ik ga natuurlijk nog even vrolijk door met testen haha, maar ben benieuwd naar het resultaat van volgende week!
Dames die eisprong hebben gehad. Voelen jullie al iets? Al beginnende symptonen. Ik had vanaf het weekend erg last van me borst, buikkrampen spierpijn enzo. Dit kon een aankomende eisprong zijn. Vanaf donderdag temperatuur stijging van 0,2. Ben benieuwd hoe het verder zal verlopen. Op dit moment heb ik heel lichte krampen, vooral als kk een verkeerde bewedong doe, spierpijn (ook last van me pols) en ben moe. Plus heb ook weinig eetlust, geen zin in bepaalde dingen.
Je kan nog HCG in je urine hebben van je miskraam. Ik weet niet hoelang je zwanger bent geweest. Het kan wel 2 weken of langer duren voordat je HCG eruit is. Aan de andere kant kan je wel zwanger zijn en heb je een vroege innesteling gehad waardoor je al HCG kan testen. Anders gewoon even de huisarts bellen en om advies vragen. Ik ben wel benieuwd haha!
Vandaag had ik weer een beetje roze/bruin verlies met af vegen gewoon afwachten maar haha. Vandaag 6dpo
Ik ben nu 5dpo en vanaf woensdag de hele dag door moe, terwijl ik gewoon goed slaap en geen stress heb, en ik had last van menstruatie-achtige krampen, maar dat laatste is alweer verdwenen. Enige wat we kunnen doen is afwachten tot de NOD.
In dat geval is het een miskraam. Wel een vroege, welke je niet geweten zou hebben als je niet vroeg getest zou hebben. Bij 40% tot 50% van de bevruchte eicellen gaat iets mis, met de celdeling of de innesteling, de weg naar de baarmoeder etc. Best een hoog per percentage
@PBV Super dankbaar dat ik nog kans krijg om nog mama te worden. Ik hoop echt dat het lukt. Ik ben topfit (doe bodybuilding wedstrijden lichtste klasse), eet al jaren gezond, drink en rook niet, weinig cafeïne, geen slechte suikers etc. Meer kan ik zelf niet doen. Waarmee ik overig niet zeg dat iedereen dit moet doen ofzo. Maar de realiteit is dat ik 42 ben. Wat ik kan doen doe ik Zelfs gestopt met wedstrijden omdat bij laag vetpercentage de menstruatie kan stoppen. Mn vriend is ook gezond gelukkig. Volgende week een check bij de Gyn of het inwendig ook goed zit. En dan maar duimen Ik weet iig dat het kan gezien de miskraam. En derde poging raak. Beschouw dat maar als positief. Volgens Mn huisarts gaat 40 tot 50% na de bevruchting en resulteert in miskraam op tijdstip waarop menstruatie ongeveer zou plaatsvinden. Hoeft niet aan de leeftijd te liggen. Dank je voor de ovulatietestentip. Ik ga kijken. Ik gebruik de zwangerschapstesten van sensitest, 6 voor 5,50 euro. Mocht het raak zijn doe ik er daarna 1 van predictor. Had jij ook een miskraam (vmk?)? Ik weet nog niet goed alle termen op het forum. Ik ga nu ook proberen niet vroeg te testen om teleurstelling te voorkomen. Hoe gaat het met jouw symptomen? Ik ben 7 dpo. Ik heb ook last van borsten en trekkend gevoel/beetje kramp bij eierstokken. Is dat laatste niet raar? Bij innesteling zou het de baarmoeder moeten zijn lijkt me. Het is weer super spannend in ieder geval
Heb je ook een negatieve ovulatietest gehad op 14 of 15 aug bijvoorbeeld? Na Mn miskraam had ik even Positieve ovulatietesten omdat hcg niet uit lichaam was. ovulatietest kan ook hcg meten. Nadat hcg uit lichaam is kan er pas een nieuwe eicel komen. Weet je ook wanneer je geen hcg testte? Heb je na 16/17 aug ook nog ovulatietest gedaan om het te checken? Uiteraard hoop ik dat het gelukt is! Heb je mischien nog een zwangerschapstest gedaan?
@Namar hier zal het vast weer niet raak zijn, ben nog nooit zwanger geweest en dit keer vast ook niet Verwacht mijn menstruatie ook over precies een week
Ik heb lichte stekende krampen rondom mijn buik. Ik weet niet of het normaal is na de eisprong. Bij mijn vorige zwangerschap was ik er niet zo bezig
Ik heb tot 21-8 ovulatie testen gedaan maar na de 17e nam t af en de 20ste was er niet eens meer een tweede streepje. Ik heb vandaag wederom getest, ook al moet t om de dag uiteraard. Maar you never know! Eigenlijk weinig verschil met vandaag en gister.
Hey meiden! Hier weer in beetje rustiger vaarwater. Ik kan helaas de lijst op mijn tel nog niet aanpassen maar mocht iemand willen, ik kan op t wachtbankje. Symptomen, geen?? Ja beetje kramp maar dat heb ik denk ik wel vaker. Voel me prima... weet ook gewoon echt niet meer hoe het bij mijn vorige zwangerschap ging. Ja ineens een vieze smaak en toen getest
Echt super positief! Ik vind het streepje ook donkerder worden, neemt hcg toe. Gaf je nu aan dat je de vorige Keer twee vruchtjes had? Dat kan ook een reden zijn dat je meer hcg aan maakt en het eerder in een test ziet. Ga je morgen weer testen? Ik zou ook geen dag wAchten hoor Houd je ons op de hoogte?
Ik was inderdaad vorige keer ook zwanger van een tweeling waardoor ik eigenlijk ook al heeeeeel vroeg positief testte. Dus het zou zomaar kunnen! Ik ga morgen weer testen en een foto maken, vind het al moeilijk om nu niet te testen hadden we allemaal maar een glazen bol he! Ik heb verder eigenlijk nog weinig klachten. Ik ben wel een beetje moe de laatste dagen waardoor ik ‘s middags op de bank in slaap val en wat lichte misselijkheidsklachten, maar ik weet niet goed of dit echt zo is of dat ik dit zo voel.. je lichaam kan je volgens mij goed voor de gek houden...