@PippiMoustache wij zitten bij MCK Leiderdorp daar was de wachttijd toen een jaar en zijn gelijk op de wachtlijst gezet ondanks dat we in de tussentijd nog icsi geprobeerd hebben. Het was wel fijn dat we niet nog een jaar na de icsi hebben moeten wachten. Na de laatste icsi was er ineens een donor beschikbaar. Maar helaas konden ze die zaadjes die ronde nog niet gebruiken omdat we eerst goedkeuring moesten geven etc. Daarna bleek dat mijn schildklier waardes weer totaal niet goed waren dus weer een paar maanden verstreken. Tsja ik kan wel zeggen het is heftig maar je rolt overal zo in. Je gaat onbewust toch steeds verder en eerlijk gezegd je went er ook aan. Al vind ik dat het nu wel eens raak mag zijn hoor. Merk wel dat onze relatie bere sterk is geworden door dit allemaal mee te maken. Hij weet wat hij aan mij heeft en andersom. Ach af en toe is klagen ook wel lekker hoor! Ik merkte ook dat ik de iui-d steeds makkelijker vind worden incl. de wachtweken. Hoop op veel roze!
Ik ben nu ronde twee na het stoppen met de pil op 5/7/2018, eerste cyclus was 30 dagen. 7/8/2018 was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, duurde drie dagen. 22/8/2018 knallend positieve ovulatie test. Uiteraard gezellig gemaakt Dan zou ik nu als mijn berekening klopt 2/3 dpo zijn? Heb sinds gisteren echt onwijs zere/gevoelige borsten. Zolang ik m'n BH aan heb gaat het wel, maar zonder.... Daarbij slaap ik heel slecht, zonder dat hiervoor een opvallende reden is. Eergisteren werd ik ineens heel misselijk tijdens het eten koken van de knoflook geur, ik weet dat het vroeg zou zijn. Maar het over viel me echt Wanneer kan ik gaan testen? Herkent iemand zich in mijn verhaal? Alvast bedankt
Het feest dat progesteron heet. Je zit in ronde 2, waarom al meteen over zwangerschapstesten Ik zou het nu nog lekker even op zn beloop laten joh. Wat doe je jezelf aan
Ik ben iemand die alles graag onder controle heb. Nou is van veel dingen zwanger worden iets waar je weinig tot geen invloed op heb. Maar ik kan het wel in de gaten houden en daarmee met kleine dingetjes 'helpen'. Dat voelt voor mij beter dan niks doen. Klopt we zijn net pas begonnen, het is ook niet zo dat ik constant aan het voelen ben wat ik voel etc. Maar was gewoon benieuwd wanneer ik eventueel al zou kunnen testen behalve vanaf mijn NOD.
Ik wil graag ook mijn naam op de lijst zetten voor op 2 september. Mijn eisprongdag was zondag 19 augustus. En sinds afgelopen vrijdag ben ik snotverkouden. (Cyclusdag 20) Herkend iemand dit? NOD-lijst 31 augustus t/m 6 september 2018 31-08 Zoef, 33jaar, 4e kindje, ronde 8 PippiMoustache, (nog net) 33 jaar, 1e kindje, ronde 2 (met IUI-D) Muzieknootje86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 01-09 Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7(2e na mk) Meisjemeisje85, 33 jaar, 2de kindje, ronde 1 Kimberley92, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6 (met IUI-D na 3x mislukte icsi) (MMM) Namar, 42 jaar, 1e kindje, ronde 4 Brocantje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 2 Kenikela, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 02-09 Miles, 28 jaar, tweede kindje, ronde 6 Memmiee, 26 jaar, tweede kindje, ronde 29 (MMM) Saskia0507, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 Zonnetje91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 PBV, 39 jaar, 2de kindje, ronde 4 na vmk Esmee1993, 24 jaar, eerste kindje, ronde 1 na MA Maarr, 30 jaar, eerste kindje, ronde 20, 3 x mk Roosje 2018, 32 jaar, eerste kindje, ronde 11 03-09 Angela, 25 jaar, eerste kindje, ronde 12 Gwenvd 30 jaar, 2e kindje, 1e ronde Marie19873, 1e kindje, 11e ronde na miskraam BlueEyedSoul88, 30, 1e kindje, ronde 16 (MMM) 04-09 Nina Sanders, 28 jaar, tweede kindje, ronde 2 (MMM) ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, 3e ronde Hakoek, 31 jaar, 1e kindje, 6e ronde SweetLittleGreyBunny93, eerste kindje, tweede ronde 05-09 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, 4e ronde Mariekemama, 32 jaar, 2e kindje, 2e ronde Amc89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Bodille1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11 Mila27, 28 jaar, 2e kindje, ronde 14 (MMM) Ebrum, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Chrissie 1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 06-09 Dotjes 30 jaar, 3e kindje, 3e ronde (na MA 11w6dgn in mei) Dinpin, 34, 2de kindje, 5e ronde Kanjer, 32 jaar, 2e kindje, ronde 15 Ishaya, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mauzy82,36 jaar,1e kindje,ronde 3 iui (mmm) Totaal: 35 Wachtbankje (20), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Ik zit nu op 7dpo. Verkoudheid herken ik niet. Moe ben ik en heb last van mijn maag en darmen! Afwachten, al heeft mn lichaam me al vaker voor de gek gehouden.. Hoe gaat het met de rest?
Ha dames! Mag ik hier nog mee komen schrijven? Mijn nod is vrijdag de 31e. Deze keer een cyclus van jawel, 11 weken! Ik heb al zo vaak gedacht dat het wel eens raak kon zijn, dat ik er nu best redelijk tegen over sta. Wat misschien wel het beste is. 6 sept .staat onze eerste afspraak bij de gynaecoloog gepland. We proberen al vanaf januari 2017 zwanger te worden en met deze lange cyclussen schiet dat voor geen meter op.
@Roosje89 11 weken is idd wel erg lang! ik wens jullie veel succes bij de gynaecoloog! Gezellig dat je mee komt praten.
Nog meer nieuwe mensen! Welkom! Nu hopen op een hoop roze!! Ik test nu weer negatief, maar net als de positieve test hang ik daar ook niet zoveel waarde aan door wat ik vertelde over mijn vorige zwangerschap. Het is toch gewoon afwachten of ik ongesteld ga worden ja of nee.. Verder heb ik nog eens goed nalopen denken over mijn zeer vroege positieve test na aanleiding van jullie reactoed en denk ik dat het bijna niet anders kan dan dat die vals geweest heeft moeten zijn als je naar de data kijkt qua ongesteldheid/seks/test moment enz.. maar we gaan het zien als het zo is hebben we heel erg veel geluk want verder hebben we deze maand niks meer uitgespookt, waren beide veel te druk/moe We gaan gewoon nu toch gewoon netjes wachten of ik wel of niet ongsteld wordt en dan zien we wel..
2 jaar is idd wel heel lang om te moeten wachten om een stap te kunnen zetten als je er eigenlijk samen klaar voor bent, maar gelukkig is de optie er wel zodat jullie dan toch samen een kindje zouden kunnen krijgen. Ik ken ook een vrouwelijk stel die samen een kindje gekregen hebben en die hebben idd net als, ik geloof namar zei zaad uit een donorbank in scandinavie besteld. Geen idee wat zoiets kost en of je er standaard voor in aanmerking komt, maar het ging geloof ik wel een stuk sneller.. Wat ik heb begrepen dat zei dat hebben gedaan omdat ze dan het eitje van de een konden gebruiken en de donor uitgezocht hebben op het uiterlijk en de persoonlijke eigenschappen van de ander. Ik weet niet of dat in nl ook kan of dat je dan gewoon blind een donor krijgt? Niet dat het als he het mij vraagt uitmaakt.. ik bedoel hoe of wat voor kindje er komt het wordt jullie kindje en dat is het aller belangrijkste Succes in ieder geval hoop dat jullie lange wachten snel beloond wordt!
Hoi dames, Zoals jullie misschien eerder hebben gezien heb ik al een aantal positief oplopende testen. 16/17 positieve ovulatie en eigenlijk tussen 2 september mijn nod gepland. Na de curettage heb ik nog geen idee wat mijn cyclus gaat doen. Hoewel ik vanaf vrijdag positief heb getest (ander merk) denk ik dat ik misschien mijn echte ovulatie gemist heb of het is zoals mijn vorige zwangerschap misschien een tweeling want ik was er bizar vroeg bij. Net een predictor early gedaan, wat vinden jullie ervan?
Dat zijn echt hele mooie oplopende zwangerschapstesten. Gefeliciteerd!! Wat lijkt mij dat verdrietig een mk van een tweeling.
Hoi dames, Ik heb net een testje gedaan. Kan iemand even mee kijken? Is het een streep of een indroger streep?
Ik wordt ook helemaal geen wijs meer uit mijn temperatuursverloop deze cyclus. Vorige twee keer was het 'volgens schema', maar deze keer schommelt het alle kanten op. Zelfs FertilityFriend wordt er geen wijs meer uit. (Mijn temperatuurkaartje staat in m'n handtekening)