@PippiMoustache ik zie ook een licht streepje, hopelijk gaat die mooi oplopen Spannend allemaal zeg! Wilde even met jullie delen dat ik me afgelopen zondag niet lekker voelde, last van misselijkheid en moe. Gisterenochtend heb ik moeten braken, maar zat toen nog maar op 8 dpo! Vandaag voel ik me ‘goed’. Toch niet kunnen laten om vanochtend te testen, maar zoals ik had verwacht was deze negatief.. Heb getest met early predictor, ben hier erg over te spreken vanuit eerdere zwangerschappen. Ook de 2v5
oooh spannend @Maarr! hoop dat de klachten komen van een vroege zwangerschap en geen griepje. 8dpo is nog vroeg natuurlijk!
Veeel ste vroeg.. ik weet het.. maar ik lijk iets vaags te zien.. weet niet of jullie het zien en of de test wel betrouwbaar is. De bovenste is van vanmorgen en de onderste van net. Heb de foto wel wat donkerder gemaakt
9 dpo vandaag , eigenlijk veel ste vroeg maar kon het niet laten zal over 2 dagen nog is testen met een andere test
De bovenste is van vanmorgen, wel opgedroogd. Maar die telt niet meer denk ik? Die onderste is van net. Maar had vanmorgen een beetje haast dus had na 5 minuten gekeken en toen dacht ik van ik zie niet veel en ben toen naar me werk gegaan
Herkenbaar We blijven hoop houden en gaan voor een duidelijke streep over 2 dgn, dan test ik met je mee
Haha ja en dan zegt een stemmetje in me hoofd doe dat nou niet.. er staat toch niks op is veel ste vroeg. En dan toch die test doen
Pippi en zonnetje wat spannend! Ik zie ze allebei!! Ik heb 18aug een positieve ovulatietest gehad. Dus pas 8dpo. Erg vroeg dus