Hallo Dames! Mag ik hier ook gezellig mee komen kletsen? Dit is onze eerste ronde, 8 augustus was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Dus op basis van een 28 daagse cyclus zou morgen mijn nod zijn als ik het goed heb.
Hallo Dames! Mag ik hier ook gezellig mee komen kletsen? Dit is onze eerste ronde, 8 augustus was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Dus op basis van een 28 daagse cyclus zou morgen mijn nod zijn als ik het goed heb.
Dankjewel Ja super spannend allemaal! Twijfel ook steeds of we wel genoeg "geklust" hebben. 21 aug. sex gehad. toen aantal dagen niet (vriend op vakantie). 25 aug vrichtbaar slijm en buikpijn. en 27 aug sex gehad., dus vraag me af hoeveel kans we maken..
Hoi Icetea, Welkom! Ik loop ongeveer gelijk met jouw cyclus. Ik zit vandaag op dag 28 en mijn cyclus varieert van 27 tot 30 dagen. Ik verwacht morgen mijn menstruatie. Qua symptomen heb ik er heel veel, maar die heb ik ook vlak voor mijn menstruatie. Wel merk ik dikke witte plakkerige afscheiding op sinds gisteren. Geen idee wat dat zegt. Weet iemand dat? Verder ook weinig geklust (2-3 dagen) Spannende tijden voor ons dus. Succes!
Ik durf nog niet blij te zijn, maar ik zie hem zelf ook Ga over 2 dagen nogmaals testen. Bedankt meiden!
Early testen gehaald van action... nu maar duimen tot morgen mocht t nodig zijn haal k woensdag predictors voor de donderdag. Mocht action wit blijven zie k daar geen meerwaarde meer in. Of zien jullie dat anders?