NOD-lijst 31 augustus t/m 6 september 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mammielove, 29 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @PippiMoustache alles nog steeds in orde? Nog altijd geen bloed meer gehad ? Hopelijk kun je toch gewoon lekker genieten van jullie zwamgerschap :thumup:
     
  2. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Hoi Mauzy, vorige week vrijdag nog een kleine bloeding gehad, maar nu is alles rustig gelukkig. Morgen echo, dus dan weten we echt of alles goed zit. Spannend wel. Hoe gaat het met jou?
     
  3. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ohhh das inderdaad heel spannend zeg ! Ik hoop op een super goeie echo en dat alles goed is :thumup: kan me voorstellen dat je dan toch steeds tussen hoop en vrees zit. Hopelijk snel uitsluitsel en volledig genieten :)
     
  4. Maarr

    Maarr Bekend lid

    24 aug 2018
    613
    686
    93
    @PippiMoustache
    Wat spannend.. Veel succes en hopelijk mag je lekker gaan genieten! Ik duim voor je mee
     
  5. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    @Mauzy82, @Maarr @Namar
    Nou dames, helaas. Ik ben vandaag met spoed geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het heeft dus helaas niet zo mogen zijn :cry:
    Ik hoop dat het met jullie beter gaat
    Liefs x
     
  6. Namar

    Namar Fanatiek lid

    3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @PippiMoustache

    Wat erg voor jullie. Vreselijk naar! Dat is super gevaarlijk.. hoe gaat het met je? Had je ook pijn gekregen?
    Als ik iets voor je kan doen, laat je me het dan weten? Kunnen ook even over gaan naar een PB. Ik vind het heel verdrietig om te horen :cry:

    Heel veel liefs en sterkte voor jou en je vriendin
    ***knufknufknuf***
     
  7. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Bah jasses nee zeg! Ik had vanalles gedacht maar niet dat:cry: echt verschrikkelijk k*t nieuws zeg. Hebben ze het op de echo ontdekt of ? Ik wens jou heel veel sterkte meid dat je weer snel een beetje opknapt.
     
  8. Namar

    Namar Fanatiek lid

    3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @Maarr

    Ik zie nu pas dit bericht. Ik kreeg de meldingen niet goed door vanwege een druk NOD groepje.

    Wat naar voor jullie! Heel verdrietig :(
    Hoe is het nu met je? Hoop dat het een Beetje gaat naar omstandigheden **liefs**
     
  9. Namar

    Namar Fanatiek lid

    3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @Mauzy82

    Hoe is het Met jou? Vreselijke verdrietige berichten nu hier :(
     
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Namar Ja is echt erg om te lezen, je verwacht zo iets niet !
    Ik hoop ook dat met alle dames, alles goed komt zo snel als mogelijk en snel op roze vliegen en verdorie ook blijven.

    Hier vandaag echo en gesprek gehad ( ook aan de hand van ons gesprek privé;)). Alles aangekaart en gevraagd. En inderdaad 1e ronde was positief. Het spuiten van mij duurt te lang en worden kwaliteit eitjes minder en moeilijker doordringbaar. De gyn had gewild dit eerder te hebben geweten. Heeft mij vanaf vandaag accuut overgenomen en menopur opgehoogd. Moet maandag weer terug daar en vanmiddag een stagnatie in de groei is ontdekt helaas. Kom tevens op de lijst voor IVF daar er 6 maand wachtlijst is. Even handig te benoemen, ik heb altijd gyn in opleiding en vandaag art gynaecoloog. Dus ben rustiger nu. Maar blijft even weer afwachten nu. Wat de echo maandag laat zien. Dank je wel voor het vragen.
     
  11. Maarr

    Maarr Bekend lid

    24 aug 2018
    613
    686
    93
    Aaah nee ik schrik hier van.. Wat verdrietig zeg :( Heel veel sterkte voor jullie samen!

    Dankje Namar! Het was verdrietig, het voelde zo goed na de positieve test(en), maar helaas.. Sinds deze week voel ik me beter.. We willen er weer voor gaan! Hoe gaat het met jou? Je had al weer snel een eisprong toch?
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  12. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Ja, ze zagen het op de echo. Heb buiten de eerdere bloedinkjes nergens last van gehad, geen pijn. Dus was toch een shock. Ging allemaal zo snel, in 2 minuten van blij en zwanger, naar het is niet goed helaas en je moet met spoed onder het mes. Eileider met vruchtje verwijderd :( vind het zo erg omdat het hartje wel klopte :cry:
    We hebben ook te horen gekregen dat de kans nu groter is dat het nog een keer gebeurt; tussen de 9 en 15 %. Dus daar ben ik ook wel bang voor.
    Maar nu eerst afwachten totdat ik ongesteld word, en ik wil het daarna toch weer proberen.

    Sorry voor het hele verhaal, lig al sinds 5.15 wakker (fijn hcg) en lig er over te piekeren.
     
  13. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Nee geen sorry voor zeggen joh is toch normaal! Bedoel ja idd je gaat heen met alle vertrouwen en dan word je wel hard van de wolk afgetrapt he bah! Kan me voorstellen dat je ligt te piekeren. Is ook oneerlijk en ombegrijpelijk. Heel knap dat je niet opgeeft en nog maals wilt proberen. Ik zou ook gewoon weg bang zijn. Dikke knuf voor jullie beide.
    Ik hoop dat je in alle rust een beetje kunt herstellen. En t kloppend hartje ! Bahbahbah dat maakt het gewoon echt te hard hor boh
     
  14. Norki Maki

    Norki Maki Bekend lid

    8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Dag meiden,
    Ik vind het wat lastig om zomaar ‘binnen’ te vallen. Maar zo graag meelezen en schrijven. Jaren geleden dat ik op dit forum aanwezig was. Als het goed is kan iemand mij dan toevoegen?

    Ik moet zeggen dat de verdrietige berichten mij hebben geraakt. En wil alle meiden sterkte wensen!!

    Aan de anderen, van harte gefeliciteerd.

    Groet,
    Norki
     
  15. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Hoi Norki, allereerst welkom! in principe is dit forum "verlopen". Deze was voor de meiden die hun NOD (niet ongesteldheid datum) zouden hebben tussen afgelopen 31 augustus en 6 september. Het is dus denk ik voor je fijner om mee te schrijven binnen een forum wat past bij jouw huidige situatie. Probeer je zwanger te worden of is er een ander onderwerp waarover je met andere wilt schrijven?
    Groetjes, Pippi
     
  16. Norki Maki

    Norki Maki Bekend lid

    8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    #1056 Norki Maki, 27 sep 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2018
    Dag Pippie,
    Daar hoor ik ook bij, had mijn NOD rond de 4/5 september. Ben alleen nu pas weer op de site. Zou graag kletsen met meiden in dezelfde situatie. Neem aan dat jullie hier gewoon verder kletsen, of doen jullie dit na de NOD/uitkomsten via een ander forum?

    Groeten Norki
     
  17. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Hoi Linda,

    Als de datum voorbij is schuiven we door naar een andere lijst ofwel een nieuwe NOD lijst waar je aankomende periode in valt, maar het liefst schuif je door naar het bevallingsforum.
    Er zijn ook topics die wel langer bestaan. Wanneer zou je nu weer ongesteld moeten worden?

    Grtz Joli
     
  18. Norki Maki

    Norki Maki Bekend lid

    8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Als het goed is voorlopig niet, want ik ben zwanger! Jammer dat jullie hier niet verder kletsen. Ik ga dan wel even verder kijken!
    Groeten
    Ok dankjewel! Ga ik verder kijken :)
     
  19. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Super! Geniet!!!
     
    Norki Maki vindt dit leuk.
  20. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    @Jolicoeur en jij natuurlijk ook van harte met je zwangerschap, super fijn!
     
    Jolicoeur vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina