Morgenavond zou genoeg moeten zijn, maar lukt het en hebben jullie er zin in kun je altijd woensdag er nog bij pakken
Ik kom hier ook bij Cd15 & 16 leken de ovutesten positief. Cd 15 en 17 seks gehad. Als cd 16 mijn eisprong was zit ik nu op 2 dpo. Afwachten maar weer. +/- Ronde 11 alweer dus ik heb niet veel hoop
@Lentezon18 Ik duim mee voor je ! Hier op cd14.... nog niets te zien op dé ovu testen. Maar niet raar ook, andere rondes ook pas m'n ei rond dag 20
Hé meiden! Even een stomme vraag... Ik denk dat mn ei is geweest. De FA dacht ook aan zaterdag/zondag, adhv de echo. Ik verlies sinds vandaag weer klodders creme-achtige afscheiding ipv eiwit/waterig en mn temp is ook weer omhoog gegaan. Nu heb ik sinds vanmiddag weer dat beurse gevoel in mn onderbuik, alsof ik erin gestompt ben en zeer gevoelige tepels. Heb dit wel eerder gehad, maar kan me nu niet meer herinneren of dit nou voor, tijdens of ná de eisprong was... Dan ga ik tóch weer twijfelen Weet iemand misschien het antwoord?
@Dicky34 ik vind het wel typische voor ei klachten. Het slijmverlies zou sperma kunnen zijn. Voor 1 of 3 dpo is het te vroeg voor progesteron klachten. Ik zou er niet teveel op vast pinnen. Morgen kun je al meer uit je temp halen!
Dat weet ik dus niet meer zo goed van vorige cyclussen :/ @Luna86 dankjewel! Ja die temp doet ook raar idd. Dinsdag was mn ei 12,9 mm, dus de FA dacht dat hij zaterdag wel gesprongen moest zijn. Ben benieuwd morgen!
Temp is niet raar hoor, de dip kan een gelelichaamsdip zijn en je lijf kan raar zijn, niet elke cyclus heeft perse dezelfde klachten. Je kunt alleen maar afwachten, even kijken wat je temp morgen doet.
@Dicky34 hier vaak na ei ook last van progesteron. Vaak misselijk en zere borsten dan. En soms ook hoofdpijn ..
Wat is ons lichaam toch ingewikkeld ! Hadden we die klachten maar alleen als we zwanger waren Nu pieker je je suf Wel goed dat van jezelf weet dat je dit altijd hebt
Nou... Nu snap ik er helemaal niks meer van. Temp is 36,4 . Als dat tóch mn ei was gisteren, dan hebben we er totaal naast geklust . Pffffff. Ik snap die tempstijging ook niet die ik had. Heb het toch echt goed gedaan die dagen... Als ik morgen 37 invul, dan zet ie mn kruis wel weer terug op vrijdag. Ach weet je, ik zie het wel. Dit helpt ook niet
Oh wat frustrerend ! Daarom temperatuur ik dus niet maar van niets weten werkt ook niet haha Wachten we samen af..
Als ik zo naar je temp kijk ziet er ernaar uit dat je vandaag je ei pas gaat krijgen. Een tempdip na eisprong is eigenlijk nooit onder basaal.
Nee, dat dacht ik dus ook! Die pijn van gisteren is nu wel weg. Wèl heel onrustig geslapen, maar er niet uit geweest. Kan niks anders meer doen dan wachten nu
Pff heb door elke keer vage klachten echt de neiging om te testen Maar eigenlijk weet ik niets zeker alleen dat ik 31 jan laatste pil hen gehad en 3 januari bloeding (wel aantal dagen dus denk ongesteld) heb afgelopen maandag en dinsdag wat steken gevoeld. Nu verschillende dingen maar niet elke keer * soms misselijk en na wat eten weer goed * kwark als ontbijt smaakt gek sinds 2 dagen * lichte buikpijn * nog meer rommelende darmen en obstipatie dan normaal * altijd zere rug maar nu ook echt onderin * paar blaashed in de mond * hoofdpijn al wel een week * keer behoorlijk duizelig en heb ik nooit * stekende pijn zijkanten buik boven liezen Maar ik weet het alles kan ook door stoppen met pil komen Vorige zwangerschap 1 september laatste pil en 10 juli is ons kindje geboren dus toen heel snel gegaan vandaar ..
Als je 3jan je ongi had kan dit nog niet zijn van een zwangerschap ben ik bang. Hopelijk heb je snel duidelijkheid, want al die klachtjes zijn niet fijn
Ik zou dus niet t te veel op kwaaltjes af gaan. Je lichaam houd je zwaar voor de gek als je graag zwanger wilt zijn.. Had gister als het goed is mijn ei. Eergister positieve ovu test en pijn gister afnemende ovu test en nog lichte pijn. Vandaag pijn helemaal weg. Gister ochtend nog seks gehad. Vandaag gaat ben ik bang echt niet lukken. Zit met de hele familia in centerparcs Zou ik toch proberen of het vlug ergens lukt of zou het zo goed zijn?
@Aanoniemous je zit helemaal goed hoor! Veel plezier in cp! @Dicky34 het lijkt erop dat je ei niet gesprongen is.. die gaat het vandaag denk weer proberen. Hier vandaag een hoge temp dus gister mijn eisprong. Vandaag dus alweer 1 dpo en lekker plaats nemen op het wachtbankje.