Jullie hebben ook gelijk Dankje Mot stoppen met zeuren en gewoon tot eind januari minimaal wachten Veel plezier bij center parks
Ik denk dat je wel goed zit hoor Maar wel spannend een geheim plekje zoeken voor een intiem momentje Veel plezier in ieder geval
Met clomid heb ik helaas geen ervaring. De manier van tempen/slapen kan ook zorgen voor een verkeerd beeld maar als dat precies volgens de regels gaat dan moet het iets anders zijn. Als je een overlay maakt van je kaartjes dan zie je misschien een patroon?
Gisterenavond was de buikpijn en de lage rugpijn terug ^^ Voor de rest nog geen gevoelige borsten, maar wel heel moe... Direct moe na een inspanning...
Het zou met clomid enkel kunnen zijn dat het follikel iets langer doorgroeit. Benieuwd wat je temp de komende dagen gaat doen
Nee, heb geen kruis meer, dus kan nog geen overlay maken. Ik kan wel even 37 morgen invullen, ff kijken
@Luna86 heb even mn temp op 37 gezet morgen. De oranje is deze cyclus. Ziet er raar uit. Bij die lange (groen) was mn lf 16 en had ik ook zo'n rare dip op 4 dpo en spotting op 8 dpo. Ook bleef mn temp lang hoog, terwijl hij normaal minimaal 1 dag vantevoren dipt. Toen wist ik mn ei zeker dmv ovutesten. Laatste 2 cyclussen was mn lf 11. Toch wel benieuwd nu...
Ik ben echt super vervelend maar nu hen ik een paar keer met afvegen rose veeg Probeer ik het van me af te zetten krijg je dit Wat moet ik nu dan weer
Ik weet het niet zeker maar ik heb maandag of dinsdag steken gehad Ik heb geen testen gedaan en meteen na stoppen pil is dit dis ook geen idee wat mn culyxlus word Vorige keren ook snel zwanger dis weet ook niet hoe het toen was
Ik weet niet wanneer je met de pil gestopt ben maar dit zou ook je eisprong kunnen zijn! Anders zit je nu ongeveer op 6 dpo. Dan zou het een innesteling kunnen zijn. Nog even afwachten, hoe moeilijk ook!
3 januari ben ik ongesteld geworden en ik gok vorige week maandag dus eisprong Als dit de eisprong is heb ik pech Laatste dagen niets gedaan Heb veel meer gekke kwaaltjes maar kan doorvan alles komen weet ik Heb ze hierboven al beschreven
Roze kan van alles zijn. Vanmorgen bij de gyn geweest en heb het deze ronde ook gehad. Goeie week voor ei. Heb morgen mijn ei (zagen hem al klaar staan op de echo). Gyn zei dat het wel vaker zomaar gebeurt. Onverklaarbaar. Het kan natuurlijk ook van een innesteling zijn.
@JuffM pffff wat ren onzekerheid! Dames.... Vandaag tóch mn eisprong waarschijnlijk, heb eiwitslijm ontdekt eergisteren sex gehad en ben van plan m vanavond nog te verleiden.... Is dat op tijd? Dit moet wel een gigaei zijn dan, omdat hij vorige week dinsdag al bijna 13 mm was... Pffff ècht hoor!
Vandaag zei de gyn dat een ei springt tussen de 20 en 25mm. Mijne was vanmorgen 21 en nog niet gesprongen.
Oh ok. Hij was ong 2 mm gegroeid per dag, dus zou hij vandaag 27 mm zijn. Voelde m net krampen, dus nu waarschijnlijk Kan alleen nog niet vrijen, vanavond na 22:00 pas... Eergisteren ook gedaan... Ben ik dan wel nog op tijd? Stomme onzekerheid ook!! !