NOD-lijst 31jan t/m 6 feb 2019 31 januari (4) Nimonia, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 12 Luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 15 Dracaena, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 na mk JuffM, 27, 3e kindje, ronde 1 1 februari (2) Mamaloo, 32 jaar, 2(3)e kindje, ronde 2 Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 8 2 februari (4) Nadia33, 39 jaar, 3e kind, ronde 3 Maja88, 30 jaar, 2e kind, ronde 5 Es89, 29 jaar, 2e kindje, rond 16 (1e IUI) Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 7, 1e ronde Clomid 3 februari (4) Aanoniemous, 27jaar, 2e kindje, ronde 1 Kiki84, 34 jaar, 2de kindje, ronde 5 met clomid xxFrummel, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 2 Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 3 4 februari (1) Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Mimi1988, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 5 februari (1) Jetje1991, 27 jaar, 2e kindje, ronde 6 6 februari (2) Kanarie1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Fee89, 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 Totaal (19) Wachtbankje (8) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (3) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Bwa onzekerheid, ik ga ervan uit dat dit gewoon de hormonen zijn van altijd of nog die pregnyl-spuit... Ik zou nu pas ongeveer een innesteling moeten krijgen, dus buikpijn van in het weekend kan nooit daarvan zijn... Wachten maar ^^
@Dicky34 jij neemt clomid van deze ronde dan? Ik heb hier een voorschrift liggen om er de volgende ronde mee te beginnen. Heb jij dan ook zo'n pregnylspuit gehad?
Ja, dit is mn eerste ronde, 50 mg. Als mn ongesteldheid komt deze cyclus, gaan ze de dosis verdubbelen, het recept ligt al klaar. Ik heb geen pregnyl gehad, al had dat wel duidelijker geweest met wanneer mn ei is/was
Mag ik vragen waarom ze de dosis al verdubbelen? Je hebt een eisprong en nog op een redelijk termijn in je cyclus.
Omdat ze vond dat er te weinig gebeurde en mn eitje pas halfrijp was op cd 18. Ze meten denk ik niet met halve maten hier in onze stad. Hoor dat meer om me heen hoor. Dat er zoveel vrouwen zo ongelooflijk hun best moeten doen om uberhaupt geholpen te worden. Ik vind dat verschrikkelijk! Ik laat t maar gewoon over me heen komen allemaal en BAM wordt allemaal geregeld. Had daar zelf totaal niet op gerekend. Dacht bij de ha al weggestuurd te worden en we het gewoon maar zelf moesten blijven proberen. Ik besef me dat ik me gelukkig mag prijzen met mijn ha en dit ziekenhuis! ❤
Dat is zeker heel fijn dat je meteen werd doorgestuurd. Mag ik vragen waarom je al naar de ha bent gestapt? Zie dat je onregelmatig bent, maar had je al die tijd geen duidelijke eisprong? Of bekend met pcos? Sorry als ik teveel vraag hoor
Hihihi geeft niet hoor. Mijn man (45) heeft nog geen eigen kinderen en ik ben nu 36. Heb altijd regelmatige cyclussen gehad van max 30 dagen voor ik weer met de pil begon na mn jongste. Na 8 maanden gestopt te zijn met de pil nog steeds niet regelmatig geweest te zijn èn geen zwangerschap, gewoon, puur voor de basiscontroles naar de ha gegaan. Omdat mn man ±25 jaar geleden harddrug gebruiker was, wilden we weten of het niet aan hem lag, ik heb al drie kids dus snapte niet waarom het bij mij niet wilde lukken.. . Voorheen was ik al zwanger als een man naar me keek bij wijze van spreken Daarbij maakte ik me zorgen om vervroegde overgang omdat dat in mijn familie voorkomt (mijn oma en moeder). Toen we eenmaal doorgestuurd waren, ging het eigenlijk in een stroomversnelling... Stond de eerste afspraak ook zo weer buiten. Na de bloedcontroles ed (ook zaad) was het behandelplan na 3 weken al duidelijk, namelijk Clomid en als het nodig is een HSG (nog niet gehad). Lang verhaal zo, maar dat was t wel geloof ik
Haha toch netjes samengevat. En tof dat je het zo wilt delen Geen vervroegde overgang voor jou dus nog? Hopelijk brengt het jullie bij het wondertje van jullie samen.
Ja, mn kin lag ook daar bijna op het bureau toen ze met de uitslagen kwam! Alle hormoonwaardes binnen de normen. Zat te trillen, niet normaal! Ook mn vent z'n zwemmers zijn prima. Dankjewel meis, ik hoop voor jou hetzelfde ❤! Op roze deze maand! *high five*
*high five* Benieuwd wat je temp doet morgen, denk nog steeds dat je eisprong vandaag is geweest. Ik had soms een eitje van 27mm
Ja klopt Bekend met pcos en na mijn lange vorige ronde had ik al door dat dit nog niet veel veranderd was helaas. Deze ronde soja geprobeerd, neem je hetzelfde in als clomid en zie een eisprong op dag 20 Nooit verwacht, maar het lijkt erop dat het dezelfde werking heeft
Nou, mn temp is weer omhoog gegaan! 36,9 vanmorgen . Dus tóch! Alleen nu heeft FF m op vrijdag gezet. Hoe is het met jullie? Het is zo stil hier
Hier kalm en rustig op de wachtbank. Natuurlijk wel een iniminie kansje, maar toch... 8 februari evaluatie bij fertiliteitsarts. Wij willen voor ivf/icsi gaan.... dus eigenlijk is het wachtbankje daarvoor
Idd rustig hier ! Kun jij nog rustig afwachten ? Ik heb toch maar vast getest door alle klachten en rose bij afvegen maar was (bijna) wit Verbeeld me iets maar kan het niet zijn Voel me vandaag weer met vlagen misselijk en steken in buik hoofd pijn etc Helpt niet echt bij een negatieve test
31 januari (3) Nimonia, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 12 Luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 15 SammyD89, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 10 1 februari (0) 2 februari (1) Nadia33, 39 jaar, 3e kind, ronde 3 3 februari (3) Aanoniemous, 26jaar, 2e kindje, ronde Kiki84, 34 jaar, 2de kindje, ronde 5 met clomid xxFrummel, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 2 4 februari (1) Es89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 5 februari (0) 6 februari (0) Totaal (8) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0
Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Chantal. Ben nu bezig met ronde 9. als goed is weet ik 4 februari meer (positive ovulatie test op 19+20-1). altijd keurige cyclus gehad van 29 dagen laatste tijd alleen wat langer rond de 30 a 31. helaas nog nooit echt symptomen gehad of iets dergelijks. laatst naar de huisarts geweest voor doorverwijzing omdat ik vroeger vaak vleesbomen heb laten verwijderen word er weer even naar gekeken. het forum vind ik echt heel fijn, ik heb niet echt iemand die in mijn situatie verkeerd in mijn leven. en mijn vriend wenst het liever niet te delen aan de buitenwereld. en al die kwaaltjes die je denkt te hebben nu heb ik alweer hele lichte krampjes Hopelijk mogen we allemaal in 2019 ons kindje verwelkomen