Oke. Hopelijk een goede uitslag voor jou! Mja... het slijt denk ik ook. Ik merk dat ik me eigenlijk super gelukkig voel (dat voel ik altijd al wel hoor haha). En dat ik me dit besef en ook bedenk dat het wel of niet krijgen van een tweede kindje mijn geluk niet in de weg staat en dit zo zal blijven. Als het bij 1 mooi lief kindje blijft ben ik net zo gelukkig als ik de afgelopen 3 jaar was. Ik hoop dat ik zo blijf voelen gedurende de komende periode
Lief dat je vraagt Ondanks dat ik nog steeds door trekjes soms denk dat raak is ga ik proberen te wachten met testen tot vrijdag. Weet niet of het me lukt En met jou ? En wanneer test je weer ?
Spannend! Eigenlijk moet ik gewoon 'even' wachten op de uitslag van mijn bloed (progesteron) dinsdagmiddag. Want stel dat mn waarde niet goed is, heb ik niet eens een goede eisprong gehad, als hij uberhaupt is geweest, dan is het zonde van de test... Dus ik zou moeten wachten tot woensdag.... Het is ook maar de vraag wanneer mn ei nu ècht was! Òf ik ben nu 8 dpo òf 4 dpo. @es89 wauw ❤
Hoi meiden, Ook ik zou graag meekletsen. We hebben een zoontje van nu 20 maanden. In augustus zwanger geraakt van ons tweede wondertje, maar helaas bleek na 11 weken het hartje niet meer te kloppen, wat was dat een klap. Het mopje is met behulp van medicatie ter wereld gekomen. Wat was t perfect al.... Na 3 weken bleek het niet in orde en moest ik alsnog een curretage ondergaan. Inmiddels een keer ongesteld geweest en een enorme, bijna niet te beschrijven drang om weer snel zwanger te worden. Durfde me haast niet aan te melden, maar ik ga voor positiviteit deze maand Groetjes
Welkom @Moppie35 wat verdrietig! Helaas ook al 3 vroege miskramen gehad.. hopen nu op een plakkertje en 1tje die uitgeroeid tot een mooie baby!
Hoi meis, Wat een ellende hè?! Onze verhalen zijn bijna identiek afgezien van dat mijn zoontje iets ouder is en ik meteen voor curretage ben gegaan. Verder snap ik dus enorm hoe je je voelt want ook bij ons was het in augustus raak en bij de 2e echo mis. De drang herken ik ook. Spannend om weer op het forum te zitten maar misschien helpt het je dat hier lotgenoten zitten waaronder helaas ik. Ik duim voor jou op snel prachtige roze strepen ❤️
Wat heftig zeg. Ik duim extra hard voor jullie! En dat dit kindje zich goed zal gaan ontwikkelen en jullie een gezond kindje gaan krijgen na 40 weken!
Hier iemand al weer één testje gedaan ? Ik kon het toch niet laten vanochtend heel vroeg testje te doen maar was zo.n goedkope en wit Ik teste omdat ik gisteren weer meerdere keren misselijk ben geworden en na wat etenr het weer goed was Wacht tot ik ongesteld word nu En anders donderdag of vrijdag testen
Nee, ik denk idd toch dat ik nu pas 5 dpo ben. Mn temp blijft nu mooi hoog. Ik heb me voorgenomen zaterdag er eentje te doen, dan zou ik 11 dpo zijn en dat is dan een dag voor mn NOD. Mocht ongelijk hebben over mn ei en ik ben dan nóg niet ongi, kan de test alleen maar meer knallen, toch?
Ja heftig he, in november ging alles mis hier . Het was onze 4e echo, omdat de vk ons gerust wilde stellen ivm eerdere mk op 5 weken. En ze werd steeds enthousiaster. Hebben zelfs een filmpje waarop de kleine ukkepuk lekker wiebelde, zo schattig. Maar het verdriet overheerst momenteel, ik kom nu steeds beter bij mijn gevoel.