@Luna86 we hebben beide een afspraak 10 januari voor de uitslagen van de tests. Ben benieuwd! Jullie voor een 3e dus! Leuk hoor.
En toen is het dan vanzelf gelukt En nu weer zo lang aan het proberen... vind je dat niet frustrerend? Wij zijn het proberen hier soms echt beu ^^
Spannende dag ook voor jullie! Allebei ongeveer net zo lang bezig. Hoe ga jij er mee om? Was dat bij jullie eerste ook?
NOD-lijst 31jan t/m 6 feb 2019 31 januari (2) Nimonia, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 12 Luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 15 1 februari (0) Mamaloo, 32 jaar, 2(3)e kindje, ronde 2 2 februari (1) Nadia33, 39 jaar, 3e kind, ronde 3 3 februari (3) Aanoniemous, 26jaar, 2e kindje, ronde Kiki84, 34 jaar, 2de kindje, ronde 5 met clomid xxFrummel, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 2 4 februari (1) Es89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 5 februari (0) 6 februari (0) Totaal (8) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
NOD-lijst 31jan t/m 6 feb 2019 31 januari (2) Nimonia, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 12 Luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 15 1 februari (0) Mamaloo, 32 jaar, 2(3)e kindje, ronde 2 2 februari (1) Nadia33, 39 jaar, 3e kind, ronde 3 3 februari (3) Aanoniemous, 26jaar, 2e kindje, ronde Kiki84, 34 jaar, 2de kindje, ronde 5 met clomid xxFrummel, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 2 4 februari (1) Es89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 5 februari (0) 6 februari (0) Kanarie1988, 30j, 2e kindje, ronde 5 Totaal (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik ben compleet in de ban van zwanger worden. Dese maand zou zo perfect zijn. Ik zou dan 14oktober uitgerekend zijn echt ideaal. Een rustige maand in onze familie, nog lekker ruim voor de feestdagen. Enige jammer is hoogzwanger zijn in de zomer dan. Ik ben ook echt al baby bedjes e.d aan het opzoeken en mijn man er mee plat aan het gooien hahaha.
Klopt, toen is het toch vanzelf gelukt. Zo zie je maar...eerlijk gezegd ben ik nog redelijk relaxed. Ik merk dat ik nu meer geduld heb en ik minder druk voel omdat ik weet dat t kan. Bij de eerste was ik zo obsessief bezig en was ik zo bang dat ik niet zwanger kon worden. Nu is het een keer gelukt en ik ben dolgelukkig. Een kindje erbij is een heel grote wens, maar niet een waar mijn geluk van afhangt. Denk dat ik daarom nog redelijk nuchter ben. Mijn man is ook degene die naar zijn huisarts is gestapt voor de fertiliteitskliniek. Ik snap het en vind het ook fijn. Anders blijven we tot sint jutemus proberen terwijl dit mogelijk niet de moeite waard is... dus ben benieuwd.
Bij de eerste waren we een maandje voor onze eerste afspraak bij de fertiliteitskliniek zwanger. Dus op het nippertje niet meer nodig. Ik wil gewoon niet nog 17 maanden proberen als het toch niet gaat lukken. Want je hoopt toch stilletjes dat het wel een keer gaat lukken. Nog 1 nachtje slapen... ben benieuwd.
NOD-lijst 31jan t/m 6 feb 2019 31 januari (2) Nimonia, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 12 Luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 15 1 februari (0) 2 februari (1) Nadia33, 39 jaar, 3e kind, ronde 3 3 februari (3) Aanoniemous, 26jaar, 2e kindje, ronde Kiki84, 34 jaar, 2de kindje, ronde 5 met clomid xxFrummel, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 2 4 februari (1) Es89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 5 februari (0) 6 februari (0) Totaal (8) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi allemaal. Dacht kom ff in het nod forum spieken.. Gister ongesteld geworden helaas, op naar een nieuwe ronde! Respect voor de dames die al zo lang wachten.
NOD-lijst 31jan t/m 6 feb 2019 31 januari (2) Nimonia, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 12 Luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 15 1 februari (0) 2 februari (1) Nadia33, 39 jaar, 3e kind, ronde 3 3 februari (3) Aanoniemous, 26jaar, 2e kindje, ronde Kiki84, 34 jaar, 2de kindje, ronde 5 met clomid xxFrummel, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 2 4 februari (1) Es89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 5 februari (0) 6 februari (0) Kanarie1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Totaal (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD-lijst 31jan t/m 6 feb 2019 31 januari (2) Nimonia, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 12 Luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 15 1 februari (0) 2 februari (1) Nadia33, 39 jaar, 3e kind, ronde 3 3 februari (3) Aanoniemous, 27jaar, 2e kindje, ronde 1 Kiki84, 34 jaar, 2de kindje, ronde 5 met clomid xxFrummel, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 2 4 februari (1) Es89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 5 februari (0) 6 februari (0) Kanarie1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Totaal (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Lijst aangepast, jaartje ouder geworden vandaag. Succes dames hopelijk krijgen jullie goes berichten op mijn bday
NOD-lijst 31jan t/m 6 feb 2019 31 januari (2) Nimonia, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 12 Luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 15 1 februari (0) Mamaloo, 32 jaar, 2(3)e kindje, ronde 2 2 februari (1) Nadia33, 39 jaar, 3e kind, ronde 3 3 februari (3) Aanoniemous, 27jaar, 2e kindje, ronde 1 Kiki84, 34 jaar, 2de kindje, ronde 5 met clomid xxFrummel, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 2 4 februari (1) Es89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 5 februari (0) 6 februari (0) Kanarie1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Totaal (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).