Ik zie wel wat je bedoeld, maar denk dat dit een streepje is door indrogen Hopelijk over een paar dagen wel een duidelijk streepje
@JuffM ja echt troep die pil! Ik hoef er ook ècht nooit meer aan!! Klaar ermee!! Ik ben ook 2 keer na het stoppen met de pil heel snel zwanger geworden, maar nu al bijna 11 maanden bezig. @Aanoniemous ja! Ik zie m!! En zo vroeg al! Kom maar op met die knaller! @babyvanostaijen jeetje! Wel ècht heel goed van je!! Ik hoop dat ze niks vinden meis. Goed dat ze het checken!
Waaaauw ik zie m! Voorzichtig gefeliciteerd! Fantastisch experiment dat je je man er ook een hebt laten doen haha!
Meiden ik heb iets heel geks. Vanochtend getest, ergens heel vaag weer een streepje maar nog vager dan vorige maand dus denk geen goed streepje. 18e positieve ovulatie test gehad dus nu 9dpo. Gister 3 druppels rood bloed verloren in ondergoed. Verder niet Vandaag had ik beetje roze afscheiding dus tampon er in gedaan. Vervolgens helee middag in afspraak gezeten. 5 uur later tampon er uit en alleen maar een klein puntje/ streepje oud bloed. Alsof je menstruatie al een paar dagen voorbij is maar er nof wat uit moest komen (sorry voor de omschrijving). Normaal op dag 1 ongesteldheid echt een stortvloed aan rood bloed. Hoe kan dit? Wat is dit? Is er nog kans of verloren zaak?
Wat spannend zeg. Ik ga precies met je mee, hier vandaag 8dpo en ontdek net ook wat roze bij afvegen...
Ik zou zeggen er is nog kans want je lichaam doet heel anders dan normaal Duim voor je en ook voor @myka27
@Brenda028 en @myka27 spannend!! @PreciousBaby ik ga even de lijst zoeken. Welkom! Ik heb net getest, hij loopt nog door. Ik ga uit van negatief.
NOD-lijst 31jan t/m 6 feb 2019 31 januari (5) Nimonia, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 12 Dracaena, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 na mk JuffM, 27, 3e kindje, ronde 1 SammyD, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 na mk Brenda028, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk 1 februari (4) Mamaloo, 32 jaar, 2(3)e kindje, ronde 2 Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 8 AapEnOlifant, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Kleinepuk, 28 jaar, 1e kindje, ronde 16 2 februari (6) Nadia33, 39 jaar, 3e kind, ronde 3 Maja88, 30 jaar, 2e kind, ronde 5 Es89, 29 jaar, 2e kindje, rond 16 (1e IUI) Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 7, 1e ronde Clomid Luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 15 Jale, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 na ma 3 februari (4) Aanoniemous, 27jaar, 2e kindje, ronde 1 Babyvanostaijen 28 jr 2e kindje, ronde 1 Kiki84, 34 jaar, 2de kindje, ronde 5 met clomid Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 3 4 februari (4) Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Mimi1988, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 Chantal1301 27 jaar, 1e kindje, ronde 9 Euminee, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 februari (1) Jetje1991, 27 jaar, 2e kindje, ronde 6 6 februari (4) Fee89, 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 Moppie35: 38 jaar, 2e kindje, ronde 2 xxFrummel, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 2 PreciousBaby, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: (28) Wachtbankje (23) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (3) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).