Ik zie ook niets @Dicky34 maar uploaden van testen haalt de kwaliteit altijd heel erg achteruit. Als je in het echt wat ziet zou ik daar van uit gaan! Hier na het roze van gisteren nu weer niks. Vanmorgen een test gedaan en heb weer een tuur streepje op de predictor. Denk dat je na uploaden niets ziet maar zal het voor de volledigheid nog even doen. Straks even pakje kruidvat en predictors toch maar kopen zodat ik morgenochtend weer kan testen mochten de rode duivels uit blijven. Nog meer testers vanmorgen / vandaag?
Hey, kan ik ook meekletsen? Kort verhaal: vorig jaar in februari bevallen van ons eerste dochtertje, we wilden snel een tweede, dus in mei beslist om er weer voor te gaan. In augustus een positieve test, maar helaad in oktober een slechte echo bij 12 weken. Sindsdien stond mijn lichaam stil, een kuur gestart om mijn menstruatie op te wekken en dan vorige week woensdag en donderdag eindelijk na zolang wachten terug een positieve ovutest. Donderdagmorgen van 5u-9u (ongeveer, was op mijn werk) hele erge buikpijn rechts, kon er niet meer normaal van stappen. Ik denk zelf dus 5 dpo, maar heb alles ingegeven bij FF (zonder temperatuur, is niet echt betrouwbaar door ploegenwerk + baby) en die zet mij op 6dpo. Zondag ga ik een eerste testje wagen (zaterdag verjaardag van dochter, dus dat staat helemaal in teken van haar). Ik zal mezelf ook even op de lijst zetten.
NOD-lijst 31jan t/m 6 feb 2019 31 januari (5) Nimonia, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 12 Dracaena, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 na mk JuffM, 27, 3e kindje, ronde 1 SammyD, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 na mk Brenda028, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk 1 februari (4) Mamaloo, 32 jaar, 2(3)e kindje, ronde 2 Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 8 AapEnOlifant, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Kleinepuk, 28 jaar, 1e kindje, ronde 16 2 februari (6) Nadia33, 39 jaar, 3e kind, ronde 3 Maja88, 30 jaar, 2e kind, ronde 5 Es89, 29 jaar, 2e kindje, rond 16 (1e IUI) Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 7, 1e ronde Clomid Luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 15 Jale, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 na ma 3 februari (4) Aanoniemous, 27jaar, 2e kindje, ronde 1 Babyvanostaijen 28 jr 2e kindje, ronde 1 Kiki84, 34 jaar, 2de kindje, ronde 5 met clomid Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 3 4 februari (4) Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Mimi1988, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 Chantal1301 27 jaar, 1e kindje, ronde 9 Euminee, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 februari (2) Jetje1991, 27 jaar, 2e kindje, ronde 6 Roetje08, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 1 na ma) 6 februari (4) Fee89, 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 Moppie35: 38 jaar, 2e kindje, ronde 2 xxFrummel, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 2 PreciousBaby, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: (29) Wachtbankje (24) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (2) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
ik zit nu op 10 dpo en ga morgen ochtend een tesje wagen. dus op 11 dpo dan heb je volgens de link die eerder gedeeld is 80% kans dat die aanslaat als je uiteraard zwanger ben
@Brenda028 i know, right?! Ik lijk wel een soort schaduw te zien. Wanneer test je weer? @Roetje08 welkom! @Chantal1301 ok was een leuke link! Er stond dat je dan met middagurine betere kans zou hebben met 11 dpo geloof ik.
laten we het hopen dat het goed komt ik zal morgen ook even een postje plaatsen over het test resultaat
@Roetje08 welkom! Fijn dat je lichaam het weer heeft opgepakt. Testen: nu krijg ik ook testdrang, maar met 7 dpo is er toch nog niks te zien.
Net naar de poli gebeld. Mn progesteron was 68,1 , de FA vond m nogal hoog en denkt daarom dat mn ei op cd 21 is geweest... Dus dan ben ik nu 12 dpo, terwijl mn LF maar 11 is
Ik heb hier al meermaals gelezen op het forum dat bij clomid de follikel lang kan doorrijpen. Maar je FA zal het wel het best weten
Maar als je 1 dag overtijd zou zijn had je al wel iets opende test moeten zien toch? En als je googled op hoge progesteron?
Heb even gegoogled idd en de lf kan langer worden èn een progesteronwaarde tussen de 20-40 is normaal. Dat hij hoger is, wil alleen maar zijn zeggen dat hij idd vroeger is geweest dan ik dacht en dat ie gewoon goed gesprongen was, als in parachutesprong
Hier ook een restje gewaagd... ik lijk heel vaag wat te zien maar weet het niet zeker.... weet niet of het op de foto te zien is.... Over een paar dagen nog maar eentje proberen....