Nee, echt helemaal niet. Me borsten zijn een klein beetje gevoelig en voller. En kan iets minder eten/zit sneller vol. En ik ben wat opgeblazen aan het eind van de dag.. Maar dat was ook een bijwerking van mijn antidepressiva.. al ben ik daar sinds de positieve test wel nee gestopt.. dus of dat daar nog van is of een symptoom weet ik niet Maar voor de rest dan ook echt niks
Je bent er natuurlijk super vroeg bij, dus die symptomen zullen nog wel komen (en lang genoeg duren, haha)! Antidepressiva geven zoveel bijwerkingen. Lijkt me lastig om dat te scheiden in het begin.
Heftig dat je daarmee gestopt bent. Lijkt me een dubbel gevoel! Ik heb geen idee hoe dat moet zijn, zelf nooit gebruikt.
Ik gebruik het niet vast, maar alleen 1week per maand om me PMS klachten te onderdrukken. Dus heb gelukkig helemaal geen last van ontwenning
Helaas, wat veel negatieve testen ! Ook bij mij mocht het niet zo zijn, bruinverlies gespot en dat duidt altijd op mijn ongi! Heb het er wel ff moeilijk mee pff aankomende maand maar ff focussen op andere dingen Succes dames, ik zet mezelf op rood Hoop dat er toch nog wat positieve testen voorbij komen
NOD-lijst 31jan t/m 6 feb 2019 31 januari (5) Nimonia, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 12 Dracaena, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 na mk JuffM, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 SammyD, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 na mk Brenda028, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk 1 februari (4) Mamaloo, 32 jaar, 2(3)e kindje, ronde 2 Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 8 AapEnOlifant, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Kleinepuk, 28 jaar, 1e kindje, ronde 16 2 februari (6) Nadia33, 39 jaar, 3e kind, ronde 3 Maja88, 30 jaar, 2e kind, ronde 5 Es89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 7, 1e ronde Clomid Luna86,32 jaar, 3e kindje ronde 15 Jale, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 na ma 3 februari (4) Aanoniemous, 27jaar, 2e kindje, ronde 1 Babyvanostaijen 28 jr 2e kindje, ronde 1 Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 3 Kiki84, 34 jaar, 2de kindje, ronde 5 met clomid 4 februari (4) Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Mimi1988, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 Chantal1301 27 jaar, 1e kindje, ronde 9 Euminee, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 februari (2) Jetje1991, 27 jaar, 2e kindje, ronde 6 Roetje08, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 1 na ma) 6 februari (4) Fee89, 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 Moppie35: 38 jaar, 2e kindje, ronde 2 xxFrummel, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 2 PreciousBaby, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: (29) Wachtbankje (20) Zwanger (1) Ongesteld (5) MMM (2) Negatieve Test (3) Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Wat jammer allemaal ik ga morgen denk weer een testje wagen kan iemand mij uitleggen hoe ik dpo bereken 18 en 19de een positieve ovulatie test gehad ik dacht dat ik vandaag op 12dpo zou zitten
Wat naaar, al die negatieve testen en ongesteldheid .. Ik ook steeds meer krampen dus zal bij mij ook niet lang meer duren
Dan is je ei op 20 of 21 januari gesprongen. Dan zit je vandaag inderdaad op 11 of 12 dpo. @AapEnOlifant neeheeeeee jij ook al? Echt niet!
Hier heel impulsief een test gedaan op 7/8 dpo, natuurlijk wit, had er niets van verwacht, maar m'n vriend heeft me opgestookt (maar mijn ogen willen wel dat streepje zien )