Balen nog meer rood En alle wachtenden succes nog ! Ik heb niet meer getest maarook geen bloed Weet niet hoe lang ik nog ga wachten met toch weer testen
Hier ook geen goede vooruitzichten: lichte krampen en net roze op toiletpapier bij 10 dpo. Normaal kondigt bruinverlies de ongesteldheid 1 tot 2 dagen vantevoren aan, maar dat zal nog wel komen...
Nog wel steeds lichtroze bij afvegen. Gemengd met slijm. Hoop dat dat wel snel stopt. Maar goede oploop toch? 23uur er tussen.
@mimi1988 mooie oploop!!! Ik ga straks nog testen. Kan het niet meer aan haha.. nog even wachten met plassen tot ong half 10 en dan zien we wel weer.. geen verlies meer gehad en geen krampen......
M9et je kijken wat een tijdstip ik dit stuur Thuis feestje gehad en ik hoop dat niemand niemand nu denkt oh daar was ik ook haha Mannen zijn nog steeds niet allemaal wel terwijl ze weten dat er 2 vroege vogels in bed liggen en morgen om 6 uur weer wakker zijn Hoe doen jullie dat ?
Ik hint dan een paar keer of ga zelf dan al naar bed. Ik trek die avondjes nog moeilijk met een vroege peuter
Ik zóu dan gewoon zelf naar boven gaan haha. Ik kan dat ook echt niet meer tot zo laat wakker zij en volgende ochtend weer vroeg eruit. Gaat je man/ vriend er s'ochtends ok uit? Anders had ik zoiets gezegd van 'zo doe jíj morgen ochtend de kinderen uit bed?'
Ben uiteindelijk ook na bed gegaan Nu hele zooi opruimen Is gelukkig maar 1 x per jaar Nog testers vandaag ? Ik wacht nog steeds af tot dat ik ongesteld word al had ik vanmorgen ook wel willen testen
Oh meiden hier al sinds roze verlies, dat woensdag een beetje rood was. Daarna alleen maar bruine drap Ik hoop dat het vandaag gaat doorzetten naar rood, want duurt nu wel lang zo. En is niet echt fijn
Goeiesmorgus dames @AapEnOlifant en?? @JuffM o mensen kennen me, dan zeg ik "Ik ga jullie er wel zo uitschoppen hoor! Ben moe" en dat werkt @myka27 pffff dit schiet niet op zo hè, meis? Wanneer had je voor het laatst getest? Of denk je dat dat geen zin heeft? Ik heb als een blok liggen slapen! Was met mn kids film gaan kijken bij mij in bed (man was toch de hort op ) , heb ze om 21:30 naar boven gebracht en ben meteen terug gegaan en in slaap gevallen tot net Temp is omhoog geschoten en mn onderkant voelt een beetje vreemd... Opgezet en een beetje gevoelloos?? Mn onderbuik voelt ook hard aan en mn stuitje doet ook een beetje zeer. Ik kan het niet meer herinneren hoe dat de vorige keer was. Ik wil proberen te wachten tot maandag met testen, maar ik denk niet dat ik dat volhou
Hier ook getest en negatief .... 4 feb is m'n nod. Weet alleen niet precies hoeveel dpo. Dus kan ook nog veel te vroeg hebben getest. Ik ga nu m'n nod afwachten
@Lentezon18 jammer heel erg veel succes de volgende ronde! Dikke knuf @Spectre jij houd t nog even spannend hè....
Gister een negatieve test en klopt want de vloed is nu doorgebroken... Zag t gisteravond na testen ook wel aankomen want ineens heeel erg rugpijn. Naja even balen maar door naar de volgende ronde!!