@Roetje08 wat vervelend! Ik zou dan voor paracetamol kiezen ipv ibruprofen. Ibru wordt sterk afgeraden bij zwnager worden en zijn (gyn ons laatst nog gezegd). Paracetamol mag wel. Wanneer ga je weer testen? @Dicky34 ik was van 6 dpo tm 9 dpo ook winderig. Denk dat dat mijn innesteling is geweest.
Ja, heb paracetamol van een gram gepakt, maar helpt (nog) niet. Vorige keer heb ik antibiotica genomen en was het (na een week pijn) bijna direct over. Morgenochtend weer testen. Ben trouwens ook al enkele dagen winderig, maar dat heb ik met momenten, had het ook rond eisprong en heb het iedere maand wel voor nod. @Dicky34 ja, hoor, was zo'n mooie dag vandaag. Ze heeft van iemand zo'n driewieler van little tikes gekregen, en ze was er meteen dol op. Ze wilde er de hele tijd inzitten
O Little Tikes is ge-wel-dig speelgoed! Blijft tenminste heel na jaaaaaaren! Ik vind t zó spannend meiden!!! Pfff Ben benieuwd naar m'n temp morgenochtend! Vorige cyclus wilde ik 11 dpo testen en meette toen al 36,7 :/. Na het opstaan verloor ik al wat bruin, dus verloren zaak... Ik hoop mee te kunnen helpen de lijst ietsjes rozer te krijgen
Wat een twijfels nog overal Wat zouden jullie doen Eerste ronde en zitnu op dag 32 Dus geen idee wanneer ik ongesteld zou worden Heel veel klachtjes gehad en nu bijna niets meer Afgelopen donderdag laatste negatieve test Wanneer wee me testen ?
Goedesmorgens ^_^ Heb nèt getest. Wil ik wat zien of zien jullie het ook? (Echt net 3 min terug gedaan) Mn temp is nog steeds mooi, 37,3
Ik weet dat t stom klinkt uit mijn mond @JuffM , maar ik zou even afwachten wanneer je lijf weer in balans is na je pil. Kan echt nog even duren helaas . Ik begrijp je onzekerheid hoor! O man... In die eerste maand na de pil dacht ik geloof ik wel 3 keer zwanger te zijn zo ongeveer. Maar niks was minder waar
Heb je ook gelijk in Aangezien ik met de jongste heel snel zwanger was twijfel ik nu om te testen Misschien donderdag ofzo nog keer doen Bij jongste was 3 augustus stop pil 12 juni geboren
@JuffM ja, ik denk ook dat ik het me inbeeld... Als ik nu idd 10-12 dpo zou zijn, zou hij toch al duidelijker moeten zijn?
Ik zou 1 a 2x per week testen en tussendoor ook gezellig blijven maken met je partner. Dat als hij later is, je hem niet mist. En misschien de volgende ronde toch ovulatietesten. Voor mijn kinderwens al gestopt mer de pil en erg moeten ontpillen.
Misschien niet met de action. Die hebben volgend mij meer hcg nodig. Ik die misschien heel vaag iets. Dan zou je morgen of dinsdag wel meer moeten zien.
Ik zat ook te denken aan ontpillen, maar hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Aangezien je direct zwanger was bij je zoom direct zwanger was, heb je ook geen idee hoe je cyclus normaal is? Regelmatig seks blijven hebben en af en toe eens testen. Als deze ronde te veel onzekerheid geeft, volgende ronde dan eens met ovulatietesten aan de slag
Ja denk dat ik wel van de week nog een keer test Wat ik me er nog van kan herinneren was mijn cyclus voor eerste zwangerschap niet heel strak maar ook geen 40 dagen of zo Dat gezellig maken moet ik wel even goed in de gaten houden ..
@JuffM zou 1x per week testen. 2e cyclus na stoppen met de pil duurde bij mij 66! dagen.... op een gegeven moment had ik zoiets van 'nu stop ik met testen want heeft geen zin en kost me alleen maar geld'. Je lichaam kan best raar doen door het ontpillen. Had ik ook niet verwacht omdat de eerste bij ons raak was in ronde 2. @Dicky34 ik zie helaas niks op de test hoeveel dpo nu?
Hehe, wat je toch niet allemaal met een negatieve test kan doen als ik hem in het licht, zie ik natuurlijk die voorgedrukte streep