@Roetje08 ohhh ja zo herkenbaar. Van alle hoeken de test bekijken, In het licht, Met een zaklamp erop, zo lang kijken dat je een denkbeeldige streep gaat zien . Pff haha meestal gooi ik hem dan snel weg.
Èn daar gaan ze weer op het forum. Blijkbaar ben ik heeeeeeel interessant en leuk genoeg om belachelijk te maken...
Vandaag NOD en nog geen tekenen van ongesteld worden. Omdat het de eerste ronde is wil ik tot woensdag wachten met testen. Geen idee hoelaat mij cyclus nu is namelijk. @Moppie35 ik herken bandenpijn idd ook niet echt al teken van ongesteld worden. Vaag alhoewel symptomen komen er ook vaak door er veel mee bezig te zijn @Roetje08 die zakkammen ga ik onthouden
Even voor de duidelijkheid, jullie hebben dat voorgedrukte streepje toch ook bij een negatieve test als je er licht achter houdt, toch? (bij predictor)
Ja ik zie de voorgedrukte lijntjes vaak al voordat ik test. Ik beschouw hem dan als negatief. Pas als hij roze is, is het goed
Ja, die zie ik ook, en die wordt dan wit tijdens het doorlopen en na enkele minuten weer weg. Nu staat er niets, dus duidelijk negatief hoor, verwacht gewoon mijn menstruatie dinsdag
Klopt idd dat er een streepje staat als je er licht achter houdt Heb wel eens zo een test open gemaakt, dan zit er aan de achterkant een lijntje en die zie je dus als je er licht achter schijnt
Heb wat krampen, en krijg ook rugpijn, hopelijk zet het pas dinsdag door, anders is mijn lf wel heel kort.
Het kan nog ! Zijn blijkbaar genoeg mensen die op of na de nod pas positief testen Ik test dinsdag denk ik weer Ivm verjaardag van mijn man gaan we die dag anders sushi eten met weer wijntjes erbij