Hoi allemaal, Na de kerst er achter gekomen dat ik zwanger was. Helaas is dit mis gegaan met 5 weken. Dinsdag echo gehad en alles zag er schoon en goed uit. Omdat het zo pril was hoeven we niet te wachten met de volgende poging. Ik verwacht volgende week mijn ei.. en 5 februari mijn NOD. Succes allemaal xx
Ik denk dat mijn ei later gaat zijn. Meestal had ik al giga slijmverlies en eipijn moeten hebben maar helaas. Hopelijk blijf ik wel op de lijst staan maar ik pas hem pas aan als mijn ei geweest is! In ieder geval in/richting de vruchtbare week nu
Ik heb op 'vind ik leuk ' gedrukt omdat er geen andere optie is. Maar bedoel het als medeleven veel succes in je nieuwe ronde, hopelijk dan meer geluk
Daar heb je ook gelijk in! Dank je doet een mens weer goed!! Lastig alleen dat niet piekeren maar goed we proberen het! Ga ook voor jou duimen deze maand!!
Ik ook ja na een aantal maanden zonder gebruik ik nu weer clear blue. Vind het ook fijn om te weten wanneer ik ongeveer het vruchtbaarst ben aangezien ik nooit signalen heb die daar op duiden, en nog altijd niet zwanger ben
NOD-lijst 31jan t/m 6 feb 2019 31 januari Nimonia, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 12 Luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 15 Dracaena, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 na mk JuffM, 27, 3e kindje, ronde 1 Dicky34, 36, 4e kindje, ronde 7, 1e ronde Clomid 1 februari (1) Mamaloo, 32 jaar, 2(3)e kindje, ronde 2 Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 8 2 februari (1) Nadia33, 39 jaar, 3e kind, ronde 3 Maja88, 30 jaar, 2e kind, ronde 5 3 februari (3) Aanoniemous, 27jaar, 2e kindje, ronde 1 Kiki84, 34 jaar, 2de kindje, ronde 5 met clomid xxFrummel, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 2 4 februari (2) Es89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 (1e IUI) Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 5 februari (1) Jetje1991, 27 jaar, 2e kindje, ronde 6 6 februari (2) Kanarie1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Fee89, 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 Totaal (16) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (3) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Lola3 je staat erop op de goede datum. Ik heb gelijk de lijst even bijgewerkt, ook met de MMM'ers. Ik hoop dat ik het goed gedaan heb! Vanavond mijn bmm gevoeld en hij komt eraan! Ook vruchtbaar slijm en druk in mn onderbuik! Woehoooeh! Me dus druk gemaakt om niks
NOD-lijst 31jan t/m 6 feb 2019 31 januari (5) Nimonia, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 12 Luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 15 Dracaena, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 na mk JuffM, 27, 3e kindje, ronde 1 Dicky34, 36, 4e kindje, ronde 7, 1e ronde Clomid 1 februari (2) Mamaloo, 32 jaar, 2(3)e kindje, ronde 2 Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 8 2 februari (2) Nadia33, 39 jaar, 3e kind, ronde 3 Maja88, 30 jaar, 2e kind, ronde 5 3 februari (3) Aanoniemous, 27jaar, 2e kindje, ronde 1 Kiki84, 34 jaar, 2de kindje, ronde 5 met clomid xxFrummel, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 2 4 februari (2) Es89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 (1e IUI) Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 5 februari (1) Jetje1991, 27 jaar, 2e kindje, ronde 6 6 februari (2) Kanarie1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Fee89, 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 Totaal (17) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (3) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Temperatuur vanmorgen vrij hoog, bmm begint terug harder aan te voelen, geen vruchtbaar slijm meer, dus op het wachtbankje en wachten maar ...
Die spuit die je heb gehad. Wat voor het springen van het ei toch? Spannend hoor? De eerste op het wachrbankje
Ik verwacht hier vanavond of morgen m'n ei. Dat wordt dus mijn wekker zetten morgenochtend om te tempen, zal manlief blij mee zijn
Blijkbaar zorgt die spuit ervoor dat je eitje sowieso springt (soms springt het blijkbaar niet) en dan kan je ook beter timen wanneer je het beste 'probeert' Dus duimen dat het deze keer lukt ^^
@Nimonia je bent de eerste! Spannend! Hier is het nu ook spannend... Nog steeds vruchtbaar slijm en een open en zachte bmm. Vanmorgen met moeite gevreeën, mn man is nu ziek nu ik beter ben. De lieve schat heeft t toch voor elkaar gekregen, zonder dat ik het ook maar hoefde te vragen. Ik ben zó blij met deze man! ❤ Ik hoop bijna voor m dat mn temp morgenochtend hoog is, dan kan hij even uitrusten en uitzieken...
Huh opeens een klein beetje bruin en rood bloed bij afvegen..(En veel rekbaar slijm) Nog noooit gehad CD12 en nog geen eisprong gehad voor zover ik weet
Aan de bak vanavond je eitje komt eraan! Hier heel vaak met bruin slijm, oud bloed. Meestal tot 5-7 voor ei.