Ik drink in het weekend een biertje, en straks op vakantie ook. Tot mijn nod en mocht ik zwanger zijn stop ik ala minute. Ik was ongepland zwanger vorige keer, zat in mijn laatste studie jaar en ieder weekend was toen vol feest.. ik hou het nu wel beschaafd hihi.
Oh en voor mijn eisprong iedere dag filet american! En carpaccio gegeten, zalm op mijn brood naar mijn werk etc. Echt een soort afscheid genomen alvast!
Ja precies, ik vind het toch vervelend een wijntje te pakken.. gek he!? Eh .. nee, dan kan je er ook niet veel aan doen! Als je het had geweten, had je het wellicht anders aan gepakt Haha ohh jaa carpaccio.. love it! Nou ja, gewoon met beleid moet geen kwaad kunnen lijkt mij!
Nee inderdaad, en als ik het had geweten had ik niks gedronken uiteraard. Ik was gewoon aan de anticonceptie.. Ben er heel stipt in. Ook geen koffie. Drink nooit energiedrankjes ed. Ik rook verder niet, doe geen gekke dingen, en heb nu geen flauw idee hoe lang het gaat duren, misschien zijn we straks wel jaren bezig. Je hebt straks toch nog 8 maanden niks, en ik heb het eerste jaar borstvoeding ook niks gedronken. Als een kindje dan nog veel drinkt dan houd het voor mij nog langer op. Nu dus nog eventjes genieten, tot een positieve test! Maar ieder voor zich natuurlijk.
Ja, dit heb ik ook sinds gisteren. Is licht geel van kleur inderdaad..heb ik anders ook nooit. Als ik moet gokken zit ik op dpo 9 of 10.
Ik eet ook alles gewoon tot ik een positieve test in handen heb. Alcohol drink ik sowieso bijna niet.
Ik doe wel gewoon een wijntje drinken. Dit weekeind ook lekker naar een festival geweest. Pas als de test positief is stop ik overal mee. Bij de andere 3 ook zo gedaan. Moet wel een beetje leven hoor haha
Zo, ik had vanmorgen ineens een vlaag van misselijkheid! bij de plasluier van zoonlief, kon het echt net binnen houden... zou t nu pas 8dpo
On wat spannend he dames! Ik zou volgens statestieken zo rond 8 september NOD hebben. Met onze zoon 5 dagen voor NOD al positief getest dus de drang is wel heel groot om dit weekend te testen! Wordt gek van me zelf haha. Wel of geen wijntje? Doe ik het niet valt het direct op bij iedereen, doe ik het wel voelt het niet zo goed. Aahhh! haha.
Ik gisteravond, zo misselijk! Ben ik nooit.. Maar ik denk dat ik het mijzelf aan praat Zou die misselijkheid al zo snel kunnen? Verder geen pijnlijke borsten terwijl ik die anders nu, in deze tijd van de cyclus, wel ALTIJD heb. En veel afscheiding en heel veel dromen.. Maar nogmaals ik denk eerder dat mn lijf reageert op wat ik mijzelf allemaal wijs maak Naar wie weet...
Ik heb ook veel dromen, dat herken ik van vorige keer. En hoofdpijn + opgeblazen buik, en veel windjes haha. Mijn productie loopt terug en nu dus de misselijkheid. Ga t wel zien van de week. Ik geloof wel dat t kan hoor nu al misselijk enz. Ik ga denk ik zaterdag een testje er tegenaan gooien. Denk niet dat ik me dan meer in kan houden
Ja ik zat al te kijken je staat op 6, maar ik zit op dezelfde dag als jij in de cyclua en verwacht 'm op 4 sept. Ik test pas 5 sept. heb ik met mijzelf afgesproken. Wel echt super leuk om te lezen dat hier vrouwen in precies hetzelfde schuitje zitten! Ben ook erg benieuwd naar jullie testen!!
Gezien mijn ei denk ik misschien zelfs 3/4 maar ik weet t niet precies, dit is de eerste ronde en ik heb afgelopen maanden niet zo goed opgelet wanneer ik ongesteld werd haha
En hoe weet je precies wanneer je ei was? Ik ben nog op zoek naar een betrouwbare manier.. gebruikte deze maand ovulatietesten van de action, maar zag maar hele lichte streepjes. Was mij niet helemaal duidelijk. Ik heb voornamelijk gekeken naar mijn voorgaande cyclussen, hoewel die ook wat onregelmatig waren