Mijn NOD is 8 september moet er weer even in komen dus weet zo even niet meer wat dpo ook al weer is.
Ik ben lekker op vakantie maar kan t toch niet latrn even te lezen nu ik in bed lig haha. Hier heel de middag en begin avond misselijk geweest, bleh! Vandaag veel afscheiding gehad... Ben wel nieuwsgierig of t allemaal psychisch is of gewoon toeval of echt ....
Spannend! Hoeveel dpo zit jij? Ik probeer ook pas van het weekend te testen. Ja, kan wel kloppen. Ene keer heb ik een cyclus van 28 andere keren 29 of 30+. Vorige maand was ik 4 dagen later ongesteld.
Ik vind dit gedeelte van de cyclus zo moeilijk.. gewoon domweg wachten maar je vriendinnen verwachten wel dat je gewoon lekker mee drinkt als anders... pfft..
@SapphireXxX Wanneer wil je testen? Ik had net heel klein beetje roze bij het vegen. Viel wel op (schrok er zelfs wat van zeg maar) Ben nu 5 of 6 dpo. Zou het innesteling kunnen zijn zo vroeg al?
NOD-lijst 4 September t/m 10 September 4 September Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Jingle - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde SapphireXxX - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - 1e ronde MaHeRo88 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde SweetL- 25 jaar- 2e kindje- 1e ronde 5 September Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 6e ronde Oumi - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde 6 September Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje- 6de ronde 7 September Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde 8 September Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk) Lief87, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Mamalanalobksesiebeniene - 27 jaar - 4 (5)e kindje - 3e ronde SinemS - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde Faith81 - 36 jaar - 2e kindje 9 September NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde Lizme - 23 jaar - 1e kindje - 4e ronde amg - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde 10 September Totaal: 24 Wachtbankje (17), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@Elz85, zaterdag of zondag. Of misschien eerder..Mijn man word een beetje zenuwachtig. haha. @sweetL oké spannend, ik denk zelf dat ik mijn ei rond 18 of 19e had. Als ik mijn lichaam moet geloven, zoals ik al zei het is gokken.
Heb je dan niet eerder je nod? Meestal 14dpo toch? Niet dat je van mij niet mee mag kletsen hoor haha. Gewoon nieuwsgierig
Dat kan. Maar je kunt ook een lichte tester zijn. Of je hebt nog niet voldoende hcg in je lichaam voor een knaltest. Geen idee eigenlijk, was voor mij de eerste positieve test. Zijn er ook zat die vóór hun NOD al positief testen. Ik dus blijkbaar iets daarna, haha. Of ben ik hier de enige die dat heeft gehad?
Hoi dames, Mijn NOD is 8 September en ik zit nu op 6DPO (denk ik), ik had gister tijdens het douchen een sliert wit/doorzichtig slijm rekbaar weet iemand wat dit is?