Ik lees nu de tekst in je banner. Wellicht heb ik er over heen gelezen. Maar ben toch benieuwd. Sorry als de vraag te direct is.
Ik ga maandag denk ik testen Vanaf morgen gaat het hier druk zijn tot na het weekend, dus lekker afleiding man. Anders is het niet te houden man
Vooral niet te veel hier meelezen dus, door die testjes te zien wordt de drang alleen maar groter! Zeker als er een paar roze kleuren
Ik ga vanaf 10 dpo testen gewoon omdat ik weet dat ik mezelf niet kan inhouden haha. Maar moet nog even. Symptomen zijn voor mij nu sowieso lastig omdat ik progesteron slik. Heb hier al veel last van dus zal niet te onderscheiden zijn. Misschien maar goed
Jaaaaaa Laybark feek. Ik woon in belgie, en de familie komt vandaag al logeren uit nederland, ben zo blij ffe afleiding is echt nodig bij mij. Ik word gewoon gek
Wauw wat stoer dat je dat gewoon gaat doen! Snap heel goed dat je hiervoor kiest als je alleen staan bent en ook een grote kinderwens hebt.
Oeps! Ook nog wel wat vroeg. Gelukkig heb ik geen testjes in huis en ga ik de deur niet uit vandaag. Heb wel wat menstruatie achtige krampjes af en toe.
Wow, dat is wel heel vroeg! Niet zo gek eigenlijk dat er nog niets te zien is! Hopelijk over een paar dagen (of een week) een positieve test in je handen!
Nou ik denk niet dat ik zwanger ben. Ik werd vanochtend wakker met menstruatiekrampen en heb sinds een uur licht bruine afscheiding.
Dat hoeft nog niets te betekenen volgens mij. Hoop voor je dat je menstruatie niet doorzet. Ik duim voor je!