NOD-lijst 4 september t/m 10 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mila27, 17 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biggestwish

Biggestwish Niet meer actief

Dat zou echt zwaar balen zijn. Hopelijk zet t niet door.

2. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    NOD-lijst 4 September t/m 10 September

4 September
    Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Jingle - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde
    SapphireXxX - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde

Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - 1e ronde
    MaHeRo88 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde

SweetL- 25 jaar- 2e kindje- 1e ronde

5 September
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 6e ronde
    Oumi - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde

6 September
    Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde
    Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje- 6de ronde

7 September
    Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde
    Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk
    Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde
    Sox - 25 jaar - 2e kindje - 1e ronde

8 September
    Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk)
    Lief87, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde

Mamalanalobksesiebeniene - 27 jaar - 4 (5)e kindje - 3e ronde
    SinemS - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde
    Faith81 - 36 jaar - 2e kindje

9 September
    NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Lizme - 23 jaar - 1e kindje - 4e ronde
    amg - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde
    Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde

10 September

Totaal: 27

Wachtbankje (19), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

MaHeRo88 vindt dit leuk.
  3. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Hoi!

Mag ik hier meepraten? Eigenlijk stond ik op de volgende NOD lijst (op 11 september), maar ik heb mijn ei al op 26 aug gehad, ben nu dus 5 dpo. Mijn NOD hou ik nu even op de 9e (14 dpo), maar de vorige keer werd ik op 10dpo al ongesteld, dus ben benieuwd..
    ik ga proberen om uiterlijk pas de 9e te testen ( als ik dan nog niet ongesteld ben dan)

4. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Ik heb er wel heel lang over na moeten denken.. Ik dacht er over na vanaf m'n 27steeds ofzo.. Toen dacht ik, wat als ik 30 ben, zou dat iets voor mij zijn? Ik ben er toen heel veel info over gaan zoeken. Maar vooral het psychische gedeelte voor het kind. Volgens psychologen zijn kinderen van een bewust alleenstaande moeder niet minder af dan met een kind met 2 ouders. Het is ook vooral heel belangrijk om eerlijk te zijn tegen je kind. Tegenwoordig is de donor wet wat beter, waardoor er geen anonieme donoren meer mogen zijn sinds 2004. Ik snap bijvoorbeeld heel goed, dat de donor kinderen van voor 2004 minder blij zijn met een donorbank zijn, omdat die kinderen met veel vragen zitten over hun donorvader. Nu moet een donor mee werken aan een ontmoeting vanaf 16 jaar en staat er in het doonorpaspoort gelukkig veel over de donor, zodat een paar vragen al beantwoord kunnen worden aan het kind. Na dit alles goed in mn hoofd zat, de informatie had verkregen en gelezen. Uitgezocht of ik dit kwa inkomen of met familie om mij heen ging redden. Je moet namelijk van het ziekenhuis een goede back up aan familie hebben. Je komt ook in het ziekenhuis echt door een keuring van 5 artsen/verpleegkundigen en een maatschappelijk werkster, wat ik alleen maar goed vind. Op mn 30ste mezelf bij het umc ingeschreven. Toen 1,5 jaar op de wachtlijst gestaan. :) kortom.. Dit besluit heb ik niet in 1 dag genomen haha.

amg en Oumi vinden dit leuk.
  5. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    @Jess89 ; spannend zo'n onregelmatige cyclus he!? Fijn dat er dan veel middelen bestaan om iig je eisprong te herkennen.

@kleintje85 ; heftig beslui lijkt mij! Maar je hebt er duidelijk goed over nagedacht, ik hoop op een snelle succesvolle poging voor je!

kleintje85 vindt dit leuk.
  6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Hebben jullie al klachten sinds de eisprong?

7. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Kleine steekjes onderbuik
    Stemmingswisselingen
    Uitblijven van gevoelige borsten, heb ik anders direct 2 dgn na eisprong tot aan menstruatie..
    Meer afscheiding dan normaal??

Jij?

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik heb jeuk op mn onderbuik en dat had ik elke eerdere zwangerschap. En beetje rusteloos en moe... maar goed misschien haal ik het wel in mn hoofd, aangezien het wel vroeg zou zijn voor symptomen...

9. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Ja precies dat laatste..
    Kan nog wel meer dingen opnoemen die ik gemerkt heb. Maar de grote vraag is; beeld je het in omdat het in je hoofd zit of is er echt zo'n vroeg symptoom!!??

10. Biggestwish

Stom dat de symptomen vaak zo op elkaar lijken he, van zwanger zijn en aankomende menstruatie.

Momenteel ben ik ook aan t solliciteren en uitgenodigd voor een gesprek. Maakt t wel lastig met een kinderwens.

11. Biggestwish

Mijn borsten voelen echt aan alsof ik stuwing heb. Maar misschien is mijn lichaam hormonaal nog wel van slag waardoor dat komt. Als ik ongesteld wordt weet ik in ieder geval wel of mijn cyclus weer normaal is.

12. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    @kleintje85 stoer zeg! In zat tijdens mijn vorige zwangerschap ook in een groepje hier op fb en daar zat ook een vrouw in die zwanger is geworden via de donorbank :p Uiteindelijk zelfs een 2e kindje van dezelfde donor.. Ik hoop dat het snel raak bij jullie is! :)

kleintje85 vindt dit leuk.
  13. Biggestwish

Is het aanbod qua donors nu dan niet schaars ivm bekendheid? En mag/kan je ook een voorkeur voor type man uitspreken?

Wel een gedoe er omheen lijkt me.
    Zou bijna denken, duik de kroeg in en neem iemand mee voor een one night stand.. oeps...
    Nee hoor grapje.

Waarom ben je bewust alleenstaand? Nooit een leuk persoon ontmoet?

14. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik heb nog geen symptomen.. maar weet ook nog steeds niet zeker of ik uberhaupt een eisprong heb gehad dusja :p ik waag na het weekend een testje denk ik..

Biggestwish vindt dit leuk.
  15. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Ohhh ik heb een heel erge hekel aan dat soort uitspraken haha.. Duik met iemand de kroeg in.. En dan een man ongewenst vader worden? Hoe ga ik dat mijn kind uitleggen dat ik maar de kroeg in gedoken ben? Het is niet eerlijk voor de man om dat op die manier te doen toch ;). Ben idd nog geen leuke vent tegen gekomen, maar t heeft ook geen prioriteit. Mijn kinderwens is er echt al jaren. Het voelt als een gemis. Ben inmiddels 5 jaar verder, al 5 jaar in mn hoofd bezig hiermee. Ik kan mij een leven zonder kinderen niet voorstellen.

16. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Hier nog niet echt last van symptomen, op de pijnlijke borsten na. Maar dat heb ik iedere maand sinds ik gestopt ben met de pil, dus daar link ik niets aan. Heb wel sinds vandaag en vooral sinds vanavond enorm jeukende borsten. Nog nooit gehad! Jullie al wel eens? :rolleyes:

17. SapphireXxX

21 aug 2017
    89
    16
    8
    Vrouw
    Helaas, ik ben ongesteld geworden. Cyclus van 27 dagen. Dus mijn ovulatie was dan waarschijnlijk ook eerder. Aan de ene kant maar goed ook gezien onze situatie. We doen het nu weer even rustig aan. Succes voor de andere meiden. Hopelijk is het bij jullie raak!

Oumi vindt dit leuk.
  18. Oumi

Oumi Lid

24 aug 2017
    52
    25
    18
    Vrouw
    Ik heb opeens helemaal geen klachten meer, wel nog altijd afscheiding. Opeens denk ik dat atrx gewoon mn menstruatie er aan komt, en zegr me gevoel ach we zien wel.
    Nog 4 dagen.

19. Brenda87

Brenda87 Lid

12 feb 2013
    72
    5
    8
    Vrouw
    Wateringen
    Ik ga ook op rood, vannacht ongesteld geworden. 3 dagen te vroeg dus dit keer een kortere cyclus. Nou ja op naar de volgende ronde!

SapphireXxX vindt dit leuk.
  20. Brenda87

Brenda87 Lid

12 feb 2013
    72
    5
    8
    Vrouw
    Wateringen
    NOD-lijst 4 September t/m 10 September

4 September
    Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Jingle - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde
    SapphireXxX - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde
    Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - 1e ronde
    MaHeRo88 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde

SweetL- 25 jaar- 2e kindje- 1e ronde

5 September
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 6e ronde
    Oumi - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde

6 September
    Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde
    Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje- 6de ronde

7 September
    Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde
    Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk
    Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde
    Sox - 25 jaar - 2e kindje - 1e ronde

8 September
    Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk)
    Lief87, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde

Mamalanalobksesiebeniene - 27 jaar - 4 (5)e kindje - 3e ronde
    SinemS - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde
    Faith81 - 36 jaar - 2e kindje

9 September
    NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Lizme - 23 jaar - 1e kindje - 4e ronde
    amg - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde
    Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde

10 September

Totaal: 27

Wachtbankje (17), Zwanger (0), Ongesteld (2), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

Deel Deze Pagina