Ach, daar komen de eerste die ongesteld worden Ik heb inmiddels ook (menstruatie?)krampen. Wanneer gaan de meiden van 4sept testen?? Hopen dat het toch bij iemand raak is deze ronde! Ik duim..
Wij gaan vanavond naar huis, ik ga morgenochtend testen. Heb nog geen menstruatie sympthomen.. Balen voor de dames die al ongi zijn geworden
Ben benieuwd voor je, laat je het weten?! Ik durf niet zo vroeg te testen, blijf liever nog even in de hoop zitten haha
Ik voel ook wat krampen sinds gister al, maar dat had ik de keren dat ik zwanger was ook. Ik wil echt pas volgende week testen.
Ik heb liever een witte test als rode duivels! Haha. Een test kan altijd nog roze worden, bij duivels is t afgelopen. Tuurlijk laat ik het weten! ben dan 13dpo
Balen dames op rood. Duim dat de volgende ronde raak is voor jullie. Ik heb er weinig vertrouwen in deze ronde. Merk t normaal echt vrij snel na de bevruchting door mn borsten en afscheiding. Nu had ik eerst ook die afscheiding maar nu helemaal niks meer. Maar wel regelmatig steken in lies en heupbeen?? Links en rechts, en wat menstruatie krampjes soms, dus geen idee zal wel niks zijn.Heb ook even niet meegeschreven hier want ik maak mezelf helemaal gek anders Duim voor de dames die binnenkort testen!
Kon het niet laten, net een test gedaan 11 dpo NEGATIEF. Ik weet is nog te vroeg, maar ik geef de hoop op. 1e ronde gaat gewoon niet gelukt zijn. Maar zoals ik al zei we zien wel over 4 dagen.
Jammer, maar het is nog vroeg... De testdrang was toch te groot?? Ik heb nu al testdrang maar moet nog een hele week wachten. Vervelend voor de dames op rood. Op naar de volgende ronde!
Ik zag gisteren ook zw testen in de supermarkt en stond echt in dubio, zal ik.... haha! Lekker romantisch testen op een campingwc..... Heb thuis al testen liggen dus kon me nog eventjes inhouden